Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I den "People" lista på heimskjermen, der du kan legge til favoritter, korleis får ein endra disse favorittene? :p

 

Gå inn på Personer valget på hovedmenyen. Se på det ikonet med et menneske og et hjerte på scrollelinjen nederst. Disse vil vises på "personer" widgeten

Tusen takk!

Lenke til kommentar

tenkte å stikke ned å kjøpe meg en hero nå, planen var å vente til xperia x10 men mobilen jeg har begynner å slite (nokia 5800) så tenkte det var greit med en hero.

Noe å si på selve telefonen som er negativt? har den blitt oppdatert til 2.0 ?

 

Bruker mobil som oftest til surfing, spotify, ringe med og litt apps

Lenke til kommentar

Hm..jeg registrerte gmail adressa mi når jeg slo på første gang. Og kopierte alle kontakter fra den gamle tlf over på simkortet. Nå har jeg et evig kaos i People-lista mi, en blanding av 50 emailadresser (alle jeg har sendt mail til, ever) og masse telefonnummer. Det er jo dritt når jeg egentlig bare skal ringe med telefonen og sende SMS. Får ikke til å fjerne ting fra People-lista, bare adde flere..how?

Lenke til kommentar
Adresseboka kan jo synkroniseres med facebook kontaktene, men finnes det en mulighet for at den varsel om bursdager? Det er jo noe av det som synkroniseres.

Noen har laget en tråd om dette på Android Forum.

 

Q: Er det flere som har problemer med bluetooth?

A: Android støtter ikke overføring av filer via bluetooth med mindre du rooter telefonen.

 

Er dette noe som endres ved neste android- oppdatering tro? Savner å kunne overføre via bluetooth.

Det er ikke godt å si hva som følger med neste oppdatering!

Lenke til kommentar

Bestilte en HTC Hero i går kveld og venter i spenning på at den kommer i posten.

 

Men jeg tenker å kjøpe enten skin til den eller en eller annen veske og ha den i. Lurer bare på hvilke typer dere vil anbefale.

 

Og er det lurt å ha beskyttelsesfilm til skjermen. Regner med det er det, men bare lurer på hva de erfarne synes :D

Lenke til kommentar
tenkte å stikke ned å kjøpe meg en hero nå, planen var å vente til xperia x10 men mobilen jeg har begynner å slite (nokia 5800) så tenkte det var greit med en hero.

Noe å si på selve telefonen som er negativt? har den blitt oppdatert til 2.0 ?

 

Bruker mobil som oftest til surfing, spotify, ringe med og litt apps

 

Kan ikke svare for det med oppdatert til 2.0, men telefonen er vertfall fantastisk .

 

Er ikke så mye negative ting jeg kommer på i farten å si om telefonen.

Kanskje kameraet kunne vært litt bedre, vet at det ikke er en kamera telefon, bruker ikke kameraet noe som helst, men kunne jo altids vært noe bedre kvalitet over det.

Lenke til kommentar
tenkte å stikke ned å kjøpe meg en hero nå, planen var å vente til xperia x10 men mobilen jeg har begynner å slite (nokia 5800) så tenkte det var greit med en hero.

Noe å si på selve telefonen som er negativt? har den blitt oppdatert til 2.0 ?

 

Bruker mobil som oftest til surfing, spotify, ringe med og litt apps

 

Kan ikke svare for det med oppdatert til 2.0, men telefonen er vertfall fantastisk .

 

Er ikke så mye negative ting jeg kommer på i farten å si om telefonen.

Kanskje kameraet kunne vært litt bedre, vet at det ikke er en kamera telefon, bruker ikke kameraet noe som helst, men kunne jo altids vært noe bedre kvalitet over det.

takk for svarte :) fant ut av at den ikke hadde 2.0 men jeg kjøpte allikevel og angrer ikke i det hele tatt. Aldri hatt en så bra mobil tror jeg, helt fantastisk.

Lenke til kommentar
Bestilte en HTC Hero i går kveld og venter i spenning på at den kommer i posten.

 

Men jeg tenker å kjøpe enten skin til den eller en eller annen veske og ha den i. Lurer bare på hvilke typer dere vil anbefale.

 

Og er det lurt å ha beskyttelsesfilm til skjermen. Regner med det er det, men bare lurer på hva de erfarne synes :D

 

Har selv denne:

http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_item.aspx?i=187517

 

Og liker den godt. Føler at Heroen er lett å miste uten, pga form og materiale. Med denne så sitter den i hånda. Kan kjøpes på mytrendyphone.no så slipper du frakten.

 

Har også denne:

http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_item.aspx?i=187366

 

Den er fin den, men finner den ikke på andre nettsider så det blir dyr frakt. Bruker hovedsaklig silikon-etuiet.

Lenke til kommentar
Har selv denne:

http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_item.aspx?i=187517

 

Og liker den godt. Føler at Heroen er lett å miste uten, pga form og materiale. Med denne så sitter den i hånda. Kan kjøpes på mytrendyphone.no så slipper du frakten.

 

Har også denne:

http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_item.aspx?i=187366

 

Den er fin den, men finner den ikke på andre nettsider så det blir dyr frakt. Bruker hovedsaklig silikon-etuiet.

Ok. Takker for bra svar :) Tenkte å kjøpe den andre der, men det blir vel så jeg kjøper et slikt silikon etui

Lenke til kommentar

Noen som har oversikt over custom roms man kan legge inn på Hero? Har hatt telefonen en god stund nå, og begynner å bli litt varm i trøya, og utolmodig på HTC og dems evige lovnader om ny firmware. De starta med 1.5, så slapp Google Android 1.6, så 2.0, og nå er visst 2.1 på vei ut, og HTC har ennå ikke klart å få ut noen...

 

Så, da telefonen var ny, var det Modaco som hadde de beste, gjelder det ennå? Og hvilken versjon er anbefalt? Noen som har peiling?

Og hvilket backup-program kan man bruke for å ta en fullstendig restore hvis ting går til hælvete? Kjekt å ha en liten backup på lur... Og program for uthenting av kontaktliste, meldinger osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...