Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gikk 2 dager fra den ble sendt til jeg fikk min. Skulle tro posten greier å frakte en pakke fra oslo til drammen over natta, men sånn var det ikke, nei. Lå ett døgn på terminalen i drammen også før den kom til mitt kontor. Lamt.

Der var litt lenge ja :) tar sikkert lenger tid siden jeg bor i Trondheim da. Men sist gang jeg bestilte fra komplett.no så bestilte jeg også på en søndag og fikk pakken på torsdagen, så kommer vel sikkert i overmorra da.

Endret av erlendo89
Lenke til kommentar
Noen som vet hvem som er billigst på sånn "silicone-skin" greie?

 

 

denne tror jeg er grei, skal ha samme typen selv.

http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=...products_id=966

 

Noen som vet om en EQ på market? finner ikke noe der :S

 

Her får man original HTC-silikonveske for 99 kr:

http://www.mytrendyphone.no/shop/htc-hero-...kon-21986p.html

 

De har også svart. Er godt fornøyd med min, den er på hele tiden. Gir et mye bedre grep i tillegg til å beskytte.

 

Flott svar oj88, virker som en meget bra telefon og passer mine bruksbehov. Kjempebra.

 

Telefonen er helt knall den, men skulle gjerne hatt f.eks HD2 eller Nexus One sin maskinvare sammen med Android 2.1. Da hadde den vært drømmetelefonen, definitivt. HW matcher ikke alle mulighetene i SW (hvis man tar de i bruk samtidig).

Lenke til kommentar
Gikk 2 dager fra den ble sendt til jeg fikk min. Skulle tro posten greier å frakte en pakke fra oslo til drammen over natta, men sånn var det ikke, nei. Lå ett døgn på terminalen i drammen også før den kom til mitt kontor. Lamt.

Der var litt lenge ja :) tar sikkert lenger tid siden jeg bor i Trondheim da. Men sist gang jeg bestilte fra komplett.no så bestilte jeg også på en søndag og fikk pakken på torsdagen, så kommer vel sikkert i overmorra da.

 

Bestilte noen varer fra htcaccessorystore eller hva den het, igår tidlig. De ble sendt fra frankrike igår, og tidligere idag ble det levert på jobben. Skjønte ikke hvordan de visste hvor jeg jobber, men de hadde spurt huseieren jeg leier av, og kjørt 1 mil til jobben min for å levere den. Props til dhl! Selv om denne handelen blir dobbelt så dyr som den skulle blitt pga mva og gebyrer for alt mulig rart fra dhl.

Lenke til kommentar
Telefonen er helt knall den, men skulle gjerne hatt f.eks HD2 eller Nexus One sin maskinvare sammen med Android 2.1. Da hadde den vært drømmetelefonen, definitivt. HW matcher ikke alle mulighetene i SW (hvis man tar de i bruk samtidig).

 

Etter rykene å dømme, vil HTC lansere "Supersonic" på MWC, som er omtrent nøyaktig det du beskriver... Ellers har man jo også "Bravo" å vente på, som visstnok er en HTC-branded klone av Nexus One, med Sense... :)

 

Men dere, vet dere om noe skikkelig forum for Hero-telefon brukere? Annet enn denne tråden.

Et sted jeg kan sitte og browse masse tråder med tips og bugs og andre greier.

 

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=508

 

Dette vil jeg tør å påstå er det beste.

 

EDIT: Der var 8gb class 6 bestillt hos multicom, så nå skal det rootes når det kommer... har ennå ikke funnet en step-by-step guide hvor jeg forstod alt det er snakk om. Noen som har en link? Er det forresten fremdeles ekstra problematisk å roote fra build 2.73.x.x?

Endret av Orgasmatrond
Lenke til kommentar
wifi tethering kan gjøres uten noe som helst ekstra om man bare plugger i usbkabelen.. var overraskende enkelt :)

 

Hvis du må ha i usbkabelen er det vel vanlig tethering, han snakker om wifi tethering, alså gjøre mobilen om til ett Access Point, nesten som en trådløs router du kan bruke til å surfe igjennom

Lenke til kommentar
Jeg brukte andre metoden som beskrevet her.

 

Vet ikke hvorfor jeg rootet. Hva kan jeg egentlig gjøre med nå? :p

 

Du har en del muligheter som du ikke har når telefonen ikke er rootet, som tilgang til paid apps i marked, apps2sd, wifi tethering. pluss det er vel kjekt å leke med custom roms osv..?

Hvordan får jeg egentlig tilgang til paid apps? Har Market Enabler, men får det ikke til å fungere.

 

EDIT: Selve appen fungerer, men får ikke noe mer tilgang i Market.

 

Og hvilke fordeler har apps2sd?

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...