Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er to helt forskjellige ting. HTC sin er en silikon greie du trer utenpå heroen, Zagg sin er et såkalt invisible shield, som du legger rundt hele Heroen.

Selv ville jeg valgt silikonen, da HTC hero har glass-skjerm, og det skal litt til for å få riper i glass. Bedre å verne den mot fall i bakken osv

Lenke til kommentar
Har nå kjøpt denne og da kjøpte jeg like godt bare denne også :grin:

Skjønner virkelig ikke hva dere skal med all den beskyttelsen. Jeg har hatt telefoenen i ca et halvt år nå. Har ikke fått en eneste skrape. Har aldri brukt noe form for beskyttelse. Er ikke spesielt forsiktig med den heller.

 

Min fikk seg et hakk etter en flyvetur i bakken. Dagen før beskyttelsen kom i posten :p

Lenke til kommentar
Men... Jeg elsker synkronisering ^^ Fant nettopp ut at jeg kunne synke facebook eventene mine automatisk med google calender (som allerede er synket med kalenderen på telefonen) så nå får jeg automatisk opp nye events på kalenderen min når jeg takker ja til en invite til en event på facebook. Genialt ^^ Eneste problemet er at man kan ikke forandre noe på dem så man kan ikke legge inn alarm og lignende for dem. med mindre man legger til en ekstra alarm da. Men, men. ^^

 

Hvor setter du opp dette? :)

 

*bump*

Noen som vet fremgangsmåte?

Lenke til kommentar

Noen som har sett en skikkelig kokebok for Modaco 3.1 rom update?

Jeg har oppdatert Hero'n til siste offisielle HTC-rom.

 

Blir forvirret når de snakker om radio, mandatory wipe, update.zip, og nandroid backup, akkurat som dette er allment kunnskap.

 

Har ikke lyst til å lage en white dead brick ut av hero'n, litt for avhengig av telefonen til det...

 

Og hvis man legger inn Modaco sin rom, hvordan blir det da når HTC endelig klarer å gi ut ny offisiell rom?

 

Hero'n min er rimelig vanilla, ikke rootacess eller tuklet på annen måte. Kun oppdatert til siste offisielle rom.

Lenke til kommentar

Ser HTC melder om ny HTC Hero ROM på sin twitter (4 timer siden). Den har forøvrig samme byggenummer som den ROMen jeg har fra da jeg kjøpte telefonen. Noen som vet hva dette er?

 

EDIT: Så nå at den hadde Release Date: 2009-09-11

Endret av xdye
Lenke til kommentar
Ser HTC melder om ny HTC Hero ROM på sin twitter (4 timer siden). Den har forøvrig samme byggenummer som den ROMen jeg har fra da jeg kjøpte telefonen. Noen som vet hva dette er?

 

EDIT: Så nå at den hadde Release Date: 2009-09-11

Det ligger en ny ROM for Hero (Orange) på den engelske supportsiden med releasedato i går.

Hva den inneholder vites ikke, men neppe 2.1.

Lenke til kommentar

lurer på ein ting. Er det mulig å synkronisere google kalenderen med mobilen? Er det Google Calendar som er standard kalendaren i HTC Hero? Har lagt inn Premier League programmet i den kalendaren, og vil ha dette i kalendaren på mobilen og :) Nokon som veit kva eg må gjere? Eller om det er mogleg å gjere noko med?

 

 

EDIT: Kva vil HTC Hero (Orange?) seie? Orange? :p

 

zaltatov

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Hei

 

Har en Htc Hero jeg returnere på garanti da touch skjermen har sluttet å virke på 2 steder.

Har pr idag modaco rom 3.0 + amon ra recovery image.

 

Jeg lurer på hvordan jeg får flashet telefonen om til orginal htc firmware og htc recovery image. Noen som vet? Googlet, men finner ikke noe konkret.

Lenke til kommentar
lurer på ein ting. Er det mulig å synkronisere google kalenderen med mobilen? Er det Google Calendar som er standard kalendaren i HTC Hero? Har lagt inn Premier League programmet i den kalendaren, og vil ha dette i kalendaren på mobilen og :) Nokon som veit kva eg må gjere? Eller om det er mogleg å gjere noko med?

 

 

EDIT: Kva vil HTC Hero (Orange?) seie? Orange? :p

 

zaltatov

Ja dette går; hvis du har logget inn med samme gmail konto på mobilen.

Bare ta og vis dem på mobilen.

(sjekk innstillingene).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...