Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har oversikt over custom roms man kan legge inn på Hero? Har hatt telefonen en god stund nå, og begynner å bli litt varm i trøya, og utolmodig på HTC og dems evige lovnader om ny firmware. De starta med 1.5, så slapp Google Android 1.6, så 2.0, og nå er visst 2.1 på vei ut, og HTC har ennå ikke klart å få ut noen...

 

Så, da telefonen var ny, var det Modaco som hadde de beste, gjelder det ennå? Og hvilken versjon er anbefalt? Noen som har peiling?

Vent på 2.1 er mitt tips, dukker nok opp i februar skal du se ;-)

Lenke til kommentar

Jeg synes det interessant at HTC sa det tok såpass lang tid med 1.6 og 2.0 fordi det tok tid å tilpasse sense. Men, 2.1 kom jo ut i begynnelsen av januar. Jeg synes dette begynner å virker mer og mer som taktikk fra HTC (de venter med oppdatering til de kan vise den fram på sitt nye flaggskip).

Lenke til kommentar
Jeg synes det interessant at HTC sa det tok såpass lang tid med 1.6 og 2.0 fordi det tok tid å tilpasse sense. Men, 2.1 kom jo ut i begynnelsen av januar. Jeg synes dette begynner å virker mer og mer som taktikk fra HTC (de venter med oppdatering til de kan vise den fram på sitt nye flaggskip).

HTC er bare svært nøye med å luke ut bugs og også intigrere sense. Kommer litt senere med 2.1, men til gjengjeld slipper man å støte på så mange problemer når man skal begynne å bruke det. Tror ikke det dreier seg om noen taktikk fra HTC sin side

Lenke til kommentar
Bestilte en HTC Hero i går kveld og venter i spenning på at den kommer i posten.

 

Men jeg tenker å kjøpe enten skin til den eller en eller annen veske og ha den i. Lurer bare på hvilke typer dere vil anbefale.

 

Og er det lurt å ha beskyttelsesfilm til skjermen. Regner med det er det, men bare lurer på hva de erfarne synes :D

 

Beskyttelsesfilm til skjermen?

 

Absolut spild af penge! :wallbash: Har brugt min Hero flittigt siden i sommer og der er ikke en ridse i skærmen, og dæksel står rigtigt flot, og jeg har aldrig brugt beskyttelse og taske. Frontglas er af safir og kan ikke ridses og hvis bagdæksel mod forventning en dag skulle blive meget grimt og ridset, selv om det er meget modstandsdygtig og snvans og ridser er det meget billigt at sætte et nyt på , evt skifte farve.

 

Kun aluminiums kant kan ridses/ bules lidt men det kan du alligevel ikke beskytte med plastic eller andet, men den kan vel også skiftes også til billige penge hvis det en dag skulle være nødvendigt.

 

Så brug din Smartphone, og glem alt on beskyttelse den kan holde til stort set alt og forbliver flot !

 

Køb et større SD kort istedet :thumbup:

Endret av Ejensen
Lenke til kommentar
HTC er bare svært nøye med å luke ut bugs og også intigrere sense. Kommer litt senere med 2.1, men til gjengjeld slipper man å støte på så mange problemer når man skal begynne å bruke det. Tror ikke det dreier seg om noen taktikk fra HTC sin side

Poenget mitt var at det tydligvis tar veldig mye kortere tid å tilpasse til 2.1 enn de sa det skulle ta til 1.6 og 2.0. Og ang. bugs er det vel nok av de i nåværende versjon. Hadde vært gøy å teste en vanilla-versjon av Android på heroen. Noen som har testet det og vil si litt om hvordan den blir å bruke som "telefon"?

Lenke til kommentar

Kom over et spesielt problem her om dagen.

 

Når du ringer, så går skjermen svart. Hva gjør dere når dere må bruke tall under samtalen? (tast 1 for..., tast 2 for...)

Selv fant jeg ut at volum-knappen får lyset tilbake ved et enkelt trykk, og da kan jeg få frem tallmenyen. Noen raskere metode?

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk fått en ripe på ca en halv cm i min skjerm, men den er ikke synlig under bruk, men det irriterer fortsatt at den er der..

 

Selvom skærmen er 99 %ridsefri betyder det ikke at den ikke kan ridses, man kan jo være ekstrem uheldig, og din ridse er heldigvis også uden betydning i praksis. En sådan skade ville du alligevel ikke havde kunne hindre med en skærmbeskyttelse. Derudover skal man tænke på- som mange glemmer, at skærmen er kapasitiv og ikke trykfølsom og derfor ikke fungere med gummi på skærmen...

Endret av Ejensen
Lenke til kommentar

Noen kompisser tok Heroen min, lagde en random sånn låsekode, og trykka feil mange ganger for 'gøy¨. Då nå må jeg skrive mailen min, det går jo ikke ann å gå tilbake for å skrive på nytt. Hva hvis jeg ikke har skrivd eller opprettet en mail? Vanelig hotmailadresse eller? Hva skal jeg gjøre da?

Lage en?

Gå til butikken?

 

:(

 

 

FAAAAAAAST PLZ.

Endret av MusiQ
Lenke til kommentar
Noen kompisser tok Heroen min, lagde en random sånn låsekode, og trykka feil mange ganger for 'gøy¨. Då nå må jeg skrive mailen min, det går jo ikke ann å gå tilbake for å skrive på nytt. Hva hvis jeg ikke har skrivd eller opprettet en mail? Vanelig hotmailadresse eller? Hva skal jeg gjøre da?

Lage en?

Gå til butikken?

 

:(

 

 

FAAAAAAAST PLZ.

 

Hard reset (det samme som factory reset): http://www.google.com/support/forum/p/Goog...7e19d&hl=en

 

@MagnusW

 

Mens du er igang, kan du ikke bare like godt prøve MoDaCo Custom ROM som er like rask/stabil som stock, om ikke mer. :)

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar
Hvordan er det med Youtube på Hero? Og funker MSN og Facebook noelunde bra?

 

Hero har egen YouTube-app som funker flott. Til MSN kan du bruke Meebo, og Facebook har egen offisiell app som funker fint (Meebo støtter btw også Facebook-chat), ellers har man jo http://touch.facebook.com. Hero kan også integrere seg med Facebook uten å legge inn Facebook-appen. Alle kontaktene dine kan du koble opp mot en Facebook-profil, og da henter den bilde og andre data fra Facebook. Og i "kontakt-programmet" kan du se oppdateringer, i album-programmet kan du se bilder osv. Du kan laste opp bilder direkte til Facebook fra albumene - vel så og si alt er integerert med Fjesboka (og Flickr og Twitter osv).

 

Hero må være en av de - om ikke den - telefonene som er best integrert med sosiale nettverk.

Endret av oj88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...