Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med Spotify på Hero med Premium-abonnement?

 

Lurer på om jeg skulle gått for Spotify premium, delvis for å slippe den j**** reklamen på pcen, men også for å ha muligheten for å ha Spotify på Heroen.

 

Har et spørsmål når det gjelder "offline modus". Er det sånn at jeg kan laste ned sanger på mobilen og spille de av i Spotifyspilleren på mobilen slik at jeg slipper å bruke datatrafikk eller ha WLAN tilgjengelig?

Jeg bruker Spotify på mobilen, og til spørsmålet ditt: Ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har default Android 1.5 og 2.1 kommer ikke før i mars.

 

Edit: *host*

Så Android 1.5 er nyeste? :hmm:

 

1.5 er det nyeste/eneste som er (offisielt) tilgjengelig på hero. tattoo kommer med 1.6, og droid/milestone kommer med 2.0/2.1... men det går jo alltids an å roote heroen og innstallere en ROM basert på 2.1, men så vidt jeg har forstått er visst de fleste ganske buggy enda.

Lenke til kommentar
Noen som har erfaring med Spotify på Hero med Premium-abonnement?

 

Lurer på om jeg skulle gått for Spotify premium, delvis for å slippe den j**** reklamen på pcen, men også for å ha muligheten for å ha Spotify på Heroen.

 

Har et spørsmål når det gjelder "offline modus". Er det sånn at jeg kan laste ned sanger på mobilen og spille de av i Spotifyspilleren på mobilen slik at jeg slipper å bruke datatrafikk eller ha WLAN tilgjengelig?

 

Du laster ned sangene i WIFI modus, de du vil ha fra playlista. Så tar du force offline, så spilles dem fra minnet på telefonen. GENIALT :D

Lenke til kommentar

Lurer fælt på om det finnes en form for equalizer til helten min? gjerne en widget?

Eller har jeg bare ikke funnet de rette instillingene på telefonen? :roll:

 

hvor kan jeg forresten få tak i et bra minnekort på 8gb til fornuftig pris? takler den forresten 16gb?

Endret av compurage
Lenke til kommentar

Lurer på dette med minnekort selv... Noen som har peiling på noen nettbutikker som selger 16 Gb?

Har noen peiling på om play.com sender elektronikk? Der er jo minnekort ganske så billig.

 

Merker at jeg gleder meg til 2.1 nå, selv om det virker som om det er veldig uvisst når den ankommer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...