Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg brukte andre metoden som beskrevet her.

 

Vet ikke hvorfor jeg rootet. Hva kan jeg egentlig gjøre med nå? :p

 

Du har en del muligheter som du ikke har når telefonen ikke er rootet, som tilgang til paid apps i marked, apps2sd, wifi tethering. pluss det er vel kjekt å leke med custom roms osv..?

Hvordan får jeg egentlig tilgang til paid apps? Har Market Enabler, men får det ikke til å fungere.

 

EDIT: Selve appen fungerer, men får ikke noe mer tilgang i Market.

 

 

Og hvilke fordeler har apps2sd?

Du kan installere program på SD-kortet.

Lenke til kommentar

Har hatt helten min i rundt 2 uker nå tenker jeg.

Har dog noen spørsmål.

Jeg forstår ikke tilkoblingssystemet. Er jeg nødt til å aktivere WLAN for at helten skal bruke dette når jeg bruker for eksempel YouTube eller Facebook?

Om WLAN ikke er aktivert, og jeg går inn på for eksempel Facebook, er det da slik at jeg automatisk går inn med Telenorprofil?

Er vandt til Symbian, hvor jeg får en forespørsel før jeg setter i gang slike programmer.

 

Også er jeg ganske ny med e-postbruk generelt. Når jeg setter opp livekontoen min nå, får jeg opp en mail jeg sendte for å teste + en gammel e-post som har blitt sendt før. Hvorfor akkurat den gamle e-posten? Skal egentlig gamle e-poster lastes?

Endret av Nanophus
Lenke til kommentar

Går vel automatisk inn med GPRS/Edge uansett, da. Trenger ikke nødvendigvis wifi for å bruke internett.

 

Alt du gjør med vanlig mailkonto blir synkronisert med mobilen også. Sletter du alle kontaktene dine på gmail forsvinner de fra People-lista på telefonen også. Sletter du all mailen i inboxen på gmail fra PC'n, forsvinner de når du sjekker gmail på mobilen også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Bytex: Ok, takk.

 

MagnusW: ...

 

Slimda: Takk for tipset ; D

 

Hvis du ikke forstod hva jeg mente, så var poenget mitt at den ikke kobler automatisk opp på det mobile nettverket når WiFi er deaktivert. Mobilt nettverk må aktiveres. Jeg gjør som Slimda og har widgets for WiFi, Mobilt Nettverk, GPS, Bluetooth og Flymodus på homescreen'en.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne skjult mange av programmene som fulgte med, som jeg aldri bruker eller har som snarveier på homescreenene.

- Calculator

- Calendar

- Browser

- Footprints

- Gmail

- Google talk

- Learn More

- Peep

- People

- PDF Viewer

- Quickoffice

- SIM Toolkit

- Stocks

- Weather

Går det an på noen måte å fjerne/skjule disse fra listen?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at dere kan ha bruk for så mange apps. Jeg har allerede rukket å laste ned noen, men de er ikke akkurat så veldig viktige :)

 

Men er i hvertfall storfornøyd med telefonen etter at jeg har vært eier av Heroen i et par timer. Har ikke noe negativt å si om den enda i hvertfall og håper det ikke blir så mye heller :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...