Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Lurer på dette med minnekort selv... Noen som har peiling på noen nettbutikker som selger 16 Gb?

Har noen peiling på om play.com sender elektronikk? Der er jo minnekort ganske så billig.

 

Merker at jeg gleder meg til 2.1 nå, selv om det virker som om det er veldig uvisst når den ankommer...

 

 

http://cdon.no/elektronikk/transcend_micro...6)_16gb-4166368 (men var litt dyrt, jeg betalte 550 for det samme i sommer)

play.com sender elektronikk ja, med gratis frakt :) men husk på det ikke er norsk så kommer moms om tingen koster mer enn 200nok

Endret av MoLvII
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+23asd4f
Hvordan er det å se film på telefonen? Kvalitet/skjermstr. osv.

Det er helt greit. Kvalitet handler jo om hvordan du konverterer filmen tror jeg. Om du vil ha god kvalitet blir det mye plass o.l. Med film er det jo større skjerm du har, jo diggere er det. Hero plasserer seg midt på treet her om ikke litt høyere. Jeg syns det er helt greit. Noe mye større ville vært ..en multimedia maskin, ikke en mobil ;)

Lenke til kommentar
Barry: funker fint det. nettopp kjøpt det selv. Heroen er ganske ripe-resistant i utgangspunktet, men skader nok ikke med litt ekstra sikkerhet.

 

Zaltatov: Har du fått til å laste ned før og det bare plutselig er problematisk nå? Har du prøvd å koble av wifi og bruke 3g/edge istedet?

ja, gjekk fint i byrjinga. etter kvart blei det litt så som så. fungerte av og til om eg deaktiverte og aktiverte wifi igjen. 3G/edge nedlasting går veldig fint...

Lenke til kommentar
Hvorfor stresse med å skru på telefonen? Meget sjeldent jeg skrur den av.

 

Sliter fremdeles med att meldinger bare blir borte av seg selv enda.... Drit irriterende!

Jeg er ganske ofte ute å flyr, da er det mye av og på med telefonen, men er ikke noe stort problem.

 

Flymodus, enkelt og greit.

Greit med flymodus, men man må fortsatt slå av mobilen under start og landing.

Lenke til kommentar

Har jeg aldri gjort tror jeg. Det er bevist gang på gang at det ikke påvirker flyet. Dog slår jeg av telefonen om jeg blir bedt om det fra personalet. (Sover ALLTID med telefonen synlig i fanget ved start, så personalet kunne ha sagt fra om det var noe problem). Men aldri blitt bedt om å skru den av.

Lenke til kommentar
Har jeg aldri gjort tror jeg. Det er bevist gang på gang at det ikke påvirker flyet. Dog slår jeg av telefonen om jeg blir bedt om det fra personalet. (Sover ALLTID med telefonen synlig i fanget ved start, så personalet kunne ha sagt fra om det var noe problem). Men aldri blitt bedt om å skru den av.

Nå sier jo personalet alltid ifra før start og landing at alt elektronisk utstyr skal slås av. Å la være høre på de, er jo en slags løsning på problemet, men ikke den riktig.

 

Men har ikke så mye å si, var bare ute etter om alle hadde like lang oppstartstid som meg, eller om det var noe feil med min telefon.

Lenke til kommentar
Nei den bruker ganske lang tid hos meg også. Har ikke timet det akkurat. Første oppstart var så lang at jeg trodde det var noe galt. Men etter det har det tatt kanskje 1-2 minutt.

Ok. Men det er bra at det ikke er noe feil med mobilen min da:)

 

Men er det flere som har merket at Windows ikke klarer å starte opp hvis mobilen er koblet til via USB?

 

Jeg har Windows7, og når jeg har den tilkoblet, så vil ikke Windows starte opp, stopper på den siden hvor man kan gå inn i Bios. Jeg må koble ifra mobilen og restarte pc`en for å få den til å starte.

Lenke til kommentar
Men er det flere som har merket at Windows ikke klarer å starte opp hvis mobilen er koblet til via USB?

 

Jeg har Windows7, og når jeg har den tilkoblet, så vil ikke Windows starte opp, stopper på den siden hvor man kan gå inn i Bios. Jeg må koble ifra mobilen og restarte pc`en for å få den til å starte.

 

Du har sikkert USB boot på en høyere prioritet enn den vanlige OS disken din. Kan fikses på instillinger på bios.

Lenke til kommentar
Nei den bruker ganske lang tid hos meg også. Har ikke timet det akkurat. Første oppstart var så lang at jeg trodde det var noe galt. Men etter det har det tatt kanskje 1-2 minutt.

Ok. Men det er bra at det ikke er noe feil med mobilen min da:)

 

Men er det flere som har merket at Windows ikke klarer å starte opp hvis mobilen er koblet til via USB?

 

Jeg har Windows7, og når jeg har den tilkoblet, så vil ikke Windows starte opp, stopper på den siden hvor man kan gå inn i Bios. Jeg må koble ifra mobilen og restarte pc`en for å få den til å starte.

Dette er ikke relatert til windows.

Når du booter pcen vil den først kjøre POST og så etter litt mikkmakk søke etter tilkoblede enheter og hvor den kan boote fra.

Om du skrur av eller endrer bootsekvens fra ekstern enhet eller usb enhet eller noe liknende så er det mulig det vil gå bedre å boote maskina di.

Har selv opplevd dette med en ekstern dvd brenner som på død og liv vil leke bootbar slik at det tar votter og vinter før pcen min skjønner at den bare farer med tull og booter fra rette plassen.

 

Ellers så vil jeg anbefale de av dere som skal gå til innkjøp av større sd-brikke å skaffe en som er SDHC class-6... Hjelper på filmvisning og generell skriving og lesing til og fra telefonen. "Class" er hvor mange MB/s som kortet takler.

Har selv en 16gb class 6 som jeg byttet fra en kjip og billig 8gb class 2 og utover størrelsen så er det diggbart å overføre og se film uten lagg eller forsinket bilde...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...