Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Lurer på en liten sak anngående minnekortet: Hvordan kan jeg velge at programmene jeg laster fra marked skal lagres default på minnekortet og ikke det intern minnet. Har en følelse av at jeg lagrer opp på det interne. Samme med kamera, hvordan lagres bilder default på minnekortet?

 

Noen fordeler ulemper med dette?

Programmer du installerer lagres på intern-lagringsminnet. Du må roote telefonen og gjøre et par andre grep for å endre dette. Det er skjelden et problem da programmeen er små og du skal ha ekstremt mange før du når taket.

Bilder lagres svjv default på sd kortet. Samme med musikk, nye varslingslyder, ringetoner...

En del programmer lagrer også data på minnekortet. Copilot lagerer f.eks kartene der.

 

 

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at extUSB-porten på HTC-telefoner ser litt annerledes ut er at HTC har lagt til et par "pinner" til lyd og tale (handsfree headset med ledning). Dette har så vidt jeg vet vært standard på HTC-telefoner alltid. Men jeg bruker en vanlig mini-USB til å lade telefonen bortimot daglig, uten at det er noe problem. :)

Lenke til kommentar
Hei! Når eg skal laste ned fra Market, tilkobla wifi, der nettleser fungerar fint, får eg ikkje lasta ned. Den henger opp på starter nedlasting... Det går av og til. Nokon som veit kva det kan vere?

nokon som veit kva det kan vere? har prøvd å vere meir tålmodig..og venta oppimot 5min utenat det skjedde noko :(

Lenke til kommentar

Barry: funker fint det. nettopp kjøpt det selv. Heroen er ganske ripe-resistant i utgangspunktet, men skader nok ikke med litt ekstra sikkerhet.

 

Zaltatov: Har du fått til å laste ned før og det bare plutselig er problematisk nå? Har du prøvd å koble av wifi og bruke 3g/edge istedet?

Endret av Pivotal
Lenke til kommentar
Hva har du prøvd da?

Det meste.

Kobla til, valgt ja til overføring eller hva det heter, prøvd å leggge inn musikken, lasta ned 'File Manager' osv, selv om det ikke trengs, men prøvde.

Hva mer?

Sjekka 'veilederen' på HTC, men den skjønte jeg ingenting av. :lol:

Endret av MusiQ
Lenke til kommentar
Hva har du prøvd da?

Det meste.

Kobla til, valgt ja til overføring eller hva det heter, prøvd å leggge inn musikken, lasta ned 'File Manager' osv, selv om det ikke trengs, men prøvde.

Hva mer?

Sjekka 'veilederen' på HTC, men den skjønte jeg ingenting av. :lol:

 

Jeg bare kopierer filene over i "MP3"-mappa på telefonen med Windows Utforsker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f

Facepalm. Du drar ned den dropdown-menyen på telefonen når du kobler den via USB til PCn. Trykker på USB greia, trykker monter. Så går du på PCn og går inn på minnekortet fra min datamaskin (kommer sikkert pop up om at det er blitt funnet minnekort). Så pælmer du all musikken over til minnekortet..

 

MEN! Hører at det er gratis google maps elns for android 2.0? Hero får jo 2.1, er det gratis da og? Det vil si, gratis gpssystem. Med det mener jeg at det ikke koster noe å laste ned kartene..

Lenke til kommentar

Veit ikke. Du kan hvertfall finne versjonen du har med å gå på Home/menu/settings og build number. Se om det matcher updaten eller er senere nummer. Så må du vel inn med sync-programmet på pc'n og laste inn oppdateringa via PC'n.

 

Fikk min telefon i dag og skjønner ikke noe særlig. Finner ikke kontaktlista engang. Ligger bare en drøss email-kontakter som kom inn fra gmail. Kan jeg få de vekk igjen? Sender aldri mail med tlf.

 

Å kalle en telefon "dritt" bare fordi man ikke skjønner ting er litt fjernt. Bare å lære hvordan man bruker den, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Noen som kan forklare meg hvordan jeg legger inn musikk på denne drittelefonen? Unnskyld uttrykket. :)

Prøvd lenge, men får det ikke til. :(

 

 

DoubleTwist synkronisere alt din musik, podcast, film, video og private fotos

 

 

main17084307.jpg

 

Apples guldæg iTunes bliver udfordret med et nyt simpelt og brugervenligt (android)PC program ved navn Doubletwist der synkronisere alt din musik, podcast, film, video og private fotos mellem din smartphone og PC. Ud over din musik og private fotos, kan programmet også overføre dine videos(youtube)til din smartphone enkelt og hurtig. Det ændrer endda selv automatisk formatet på videofilen, hvis og når det er nødvendigt.!

 

Se Youtube video på NORSK om hvordan du bruger DoubleTwist

 

http://www.youtube.com/watch?v=T_EscVwutC0

 

Læs mere om DoubleTwist, indlæg 1599

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry15058842

 

eller side 167 i denne tråd

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14564982

 

 

NYHED

 

Medieprogrammet DoubleTwist bliver nu Androids officielle iTunes

 

http://www.techcrunch.com/2010/01/24/doubl...itunes-tmobile/

 

Big news for doubleTwist, the iTunes alternative that allows you to manage media for hundreds of devices, including Android phones, the Palm Pre, and BlackBerry.

 

Tomorrow, the company will announce that it has forged a partnership with T-Mobile,

which is now promoting it as the supported way to sync media to its line of Android phones.

 

As part of the deal, T-Mobile will begin displaying doubleTwist banners in their retail stores and on T-Mobile.com. And perhaps most important, doubleTwist will come pre-installed on some Android devices, i ncluding the new Fender/Eric Clapton myTouch 3G handset.[/i]

Endret av Ejensen
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med Spotify på Hero med Premium-abonnement?

 

Lurer på om jeg skulle gått for Spotify premium, delvis for å slippe den j**** reklamen på pcen, men også for å ha muligheten for å ha Spotify på Heroen.

 

Har et spørsmål når det gjelder "offline modus". Er det sånn at jeg kan laste ned sanger på mobilen og spille de av i Spotifyspilleren på mobilen slik at jeg slipper å bruke datatrafikk eller ha WLAN tilgjengelig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...