Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg såg han ikke igjen. Var svært sjeldent eg kjørte samme skift tre søndager på rad.

Sier bare at det neppe var første gang han har prøvd det trikset, og blir neppe det siste. Du lot han jo slippe unna med det to ganger, og det er garantert andre som også har gjort det. At du lot han sitte der med en hel masse mynter har lite å si. Er jo bare å banken å sette dem inn automatisk med en tellemaskin. Dermed: Er det han eller du som er tullingen her? ;)

 

Men nok om det. Vi kjører heller gratis med en ny kundehistorie eller to. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bussjåfører har 50 av småmynter og 20 av store mynter, pluss sedler. Eller, de hadde det før hvertfall.

 

Var på Mega i dag, hvor de har selvscanning av medlemskort. Det er utrolig hvor dumme folk blir når de skal bruke denne scanneren.

 

<Holder kortet helt inntil laseren> (Kunde)

"Du må holde det litt unna" (Kasseperson)

<Snur kortet og holder helt inntil> Sånn?

"Nei, hold kortet med strekkoden mot scanneren og ca en håndlengde unna"

<Prøver å stikke kortet inn i scanneren>

Osv.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Var kunde på McDonalds for noen dager siden og traff på noen der som manglet sans for humor, men skal ha for forsøket.

*snip*

 

McDonalds her i byen er på torget, som brukes til stort sett alt mulig rart (utenom torg). En dag i høst var det satt opp til konsert der, og de testet lydanlegget - noe som ikke hørtes spesielt pent ut om du sto ute, og enda mindre om du hadde vinduene til McD i mellom. Så da jeg troppet inn på McD i passe godt humør ba jeg vedkommende bak kassa om "tree cheese, en pommes frites, og et hørselvern". 

 

Nope, humoristisk sans (eller evne til å skjønne sammenhengen) var ikke på menyen. 

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ingen grunn det. Hvis noen holder på å dø av hjerteinfarkt så vil en fødende bli stående bak i køen. Enkel matematikk, uansett hvor kjipt det enn er å være den som blir "sviktet" og ikke får hjelp.

Ambulansene kan ikke bare fylle opp bilen med mange folk samtidig.

Kom til å tenke på Franks pirat-ambulanse (spilt av Otto Jespersen) :p

Lenke til kommentar

Var på Mega i dag, hvor de har selvscanning av medlemskort. Det er utrolig hvor dumme folk blir når de skal bruke denne scanneren.

 

 

Jeg har kun prøvd medlemskortscanning på Prix, men jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig å forstå med det. Man holder bare opp kortet med strekkodesiden mot scanneren, justerer avstanden hvis det ikke piper med en gang, og done.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Han skrev jo at han ikke hadde lov til å nekte ham å sitte på..

Da gjenstår den andre halvparten av setningen. Dvs dette med on-topic og greier. :)

 

 

Alle innleggene dine på de to siste sidene har vært off-topic. (Ja, jeg vet at jeg også er off-topic nå.)

 

Jeg har ingen kunder jeg tar hånd om, men jeg er jo kunde av og til. For å prøve å lage noe som kan ligne på on-topic kan jeg jo fortelle at jeg er veldig fornøyd med garantiene til dagligvarebutikkene. Noen er jo nesten for gode, har bare benyttet meg av dem noen få ganger, men det har fungert veldig bra. På Rema 1000 f. eks. trenger man verken kvittering eller emballasje.

Endret av ^fmj
  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Var på Mega i dag, hvor de har selvscanning av medlemskort. Det er utrolig hvor dumme folk blir når de skal bruke denne scanneren.

 

 

Jeg har kun prøvd medlemskortscanning på Prix, men jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig å forstå med det. Man holder bare opp kortet med strekkodesiden mot scanneren, justerer avstanden hvis det ikke piper med en gang, og done.

 

 

Tro meg, det er plenty av folk som verken greier å bruke scannere eller betalingsautomater. Beste jeg har hatt til nå stappet kortet under selve foten til betalingsautomaten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...