Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner meg på når man kjøper brus fra sånne automater på Shell f. eks. Hvert andre sekund (cirka) kommer det vann. Dette gjør at blandingsforholdet blir kuk, og brusen smaker lunken piss.

 

Om du er en dreven brushandler, trykker du slik at du bare får brus. Ikke faen om jeg skal ha vann, når det er brus jeg har betalt for!

 

Nå er eg ikkje så dreven på dette med brusmaskiner, men er det ikkje slik at maskinen blander sirup (sukker og brussmaken) med kullsyrevatn? Dersom du ikkje tar med "vatnet" så vil du i alle fall få eit dårlig resultat.

 

Det er ikkje blandingsforholdet som får dispenserbrus til å smake dårlig, det er det faktum at det er dispenserbrus. Så vidt eg veit så kan ein ikkje få dispenserbrus til å smake godt uansett korleis du stiller inn maskinen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Minner meg på når man kjøper brus fra sånne automater på Shell f. eks. Hvert andre sekund (cirka) kommer det vann. Dette gjør at blandingsforholdet blir kuk, og brusen smaker lunken piss.

 

Om du er en dreven brushandler, trykker du slik at du bare får brus. Ikke faen om jeg skal ha vann, når det er brus jeg har betalt for!

 

Nå er eg ikkje så dreven på dette med brusmaskiner, men er det ikkje slik at maskinen blander sirup (sukker og brussmaken) med kullsyrevatn? Dersom du ikkje tar med "vatnet" så vil du i alle fall få eit dårlig resultat.

 

Det er ikkje blandingsforholdet som får dispenserbrus til å smake dårlig, det er det faktum at det er dispenserbrus. Så vidt eg veit så kan ein ikkje få dispenserbrus til å smake godt uansett korleis du stiller inn maskinen.

 

Det smaker ihvertfall mye mere Cola om jeg tapper uten vannet.

Lenke til kommentar

Det er jo akkurat det samme som skjer på fabrikken - konsentrert sirup blandes med kullsyreholdig vann. Brus fra en riktig innstilt dispenser kan smake minst like godt som en vanlig. Problemet er at de ikke alltid er riktig innstilt.

 

EDIT: Modererte utsagnet, synes tross alt det er ganske ofte dispenserbrus smaker helt OK.

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Minner meg på når man kjøper brus fra sånne automater på Shell f. eks. Hvert andre sekund (cirka) kommer det vann. Dette gjør at blandingsforholdet blir kuk, og brusen smaker lunken piss.

 

Om du er en dreven brushandler, trykker du slik at du bare får brus. Ikke faen om jeg skal ha vann, når det er brus jeg har betalt for!

 

Vil du ha sirupkonsentrat til maten, du da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Minner meg på når man kjøper brus fra sånne automater på Shell f. eks. Hvert andre sekund (cirka) kommer det vann. Dette gjør at blandingsforholdet blir kuk, og brusen smaker lunken piss.

 

Om du er en dreven brushandler, trykker du slik at du bare får brus. Ikke faen om jeg skal ha vann, når det er brus jeg har betalt for!

 

Vil du ha sirupkonsentrat til maten, du da?

 

Hva?

Lenke til kommentar

Og derfor hater jeg kunder. Og sjefer som NEKTER å høre på din side av saken, for kunden har ALLTID rett. Bullshit, I claim!

 

On-topic: Kvinnfolk med småunger; når dere ser det bare er en vanlig søppelbøtte på toalettet vårt, IKKE hiv SKITBLEIEN der! Slutt å tenk kun på dere selv, er det så jævlig vanskelig å si ifra, så skal jeg kaste den separat, så gasser ikke skiten hele lokalet?! Det er andre som skal bruke toalettet, og det er også andre som skal vaske det. Det faktum at jeg nesten spydde, og jeg har en grei terskel for det, det får si sitt.. Håper ikke kunder merket det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

"Kjører du meg til Sørlandet (40 mil)? Jeg har ikke noe penger på meg men betaler med kort når vi kommer frem"

 

Sounds legit!!

Lenke til kommentar

Inget stellerom. Det er ikke så ofte at tre måneder gamle babyer bowler vet du. Og som oftest så blir ikke de inkludert i denne sporten, og dermed ikke tatt med til lokalet. Du vet, å passe en baby, to andre unger, bowle.. meget vanskelig.

 

Uansett, inget stellerom, de har enten gjort det på dass eller på gulvet. Og de kunne fortsatt sagt ifra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...