Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kommer steike langt med litt bløffing :p

Ikke dålig! :)

Jeg vil si jeg har over gjennomsnittlig ølkunnskap ettersom jeg er hobby-ølbrygger. Jeg har et par faste kunder som bruker å komme innom og ofte spør hvilken øltype jeg ville ha valgt til forskjellig type mat. Jeg velger da som oftest å gi dem noen forskjellige valg fra det lille øl-utvalget vi har i hyllene men det hender at jeg henviser dem til andre butikker som jeg vet har en type øl som passer perfekt. Så langt har jeg bare fått gode tilbakemeldinger, jeg har til og med fått høre fra andre kunder at noen hadde tipset de om mine fantastiske øl-ferdigheter :) Ofte må jeg forklare at det ikke alltid er slik at den dyreste ølla er den beste, det finnes mange andre merker som har like god kvalitet, og til langt mindre pris.

 

I tillegg minner jeg de alltid på: For å nyte en øl tar man kun en, i noen tilfeller to, og gjerne med passende tilbehør. Det er ingen vits å drikke seg full på øl til 40-70kr flasken. ;)

Endret av Ilcapo93
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Haha. :p

Tuborg er da ikke SÅ ille. Men om det er det beste han hadde smakt, ja det er det kanskje litt synd på Amerikanere. ^^

Jo, det er det.

 

Amerikanere har forøvrig tilgang til skrekkelig mye bra øl, men du skal ikke se bort ifra at det var litt ignorance inne i bildet.

 

 

Det har de. Mye veldig bra local shit, men "the big brands" er basert på 3-4 slag + corona :p

Lenke til kommentar

Kunde som ikke ville betale for pose:

 

"Kunne du spandert en pose på meg? Det regner ute!"

Jeg kikker ut, solen skinner som vanlig, og gir kunden en pose. Jeg tar ikke betalt uansett.

Hva folk ikke gjør for en gratis pose da gitt.

Håper du sa "Nyt sola" når han gikk. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...