Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

inntektssikrer

Tror jeg må få det under navnet på skiltet mitt. :p

 

Det er bare et fancy ord som betyr at jeg har hatt billettkurs og kan selge togbilletter. Jeg kan jo ikke kalle meg konduktør eller servicevert. Og enda verre, jeg får ikke bruke hatt eller sånn rød vest med slips.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag har jeg hatt ekstremt mange Milfs innom, life is good to me.

 

Det har jeg også, nesten hver gang jeg jobber. Milfs og unge piker fra hele landet kommer til meg, kremen av Norge. På varme sommerdager er det slettes ikke ille å være ute på jobb.

 

For mye jailbaits innom der jeg jobber. Mye småsnacks man egentlig skal holde seg unna. Heldigvis har man muligheten for å kikke litt, men ikke så mye at man går helt i stalker mode.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I dag har jeg hatt ekstremt mange Milfs innom, life is good to me.

 

Det har jeg også, nesten hver gang jeg jobber. Milfs og unge piker fra hele landet kommer til meg, kremen av Norge. På varme sommerdager er det slettes ikke ille å være ute på jobb.

 

For mye jailbaits innom der jeg jobber. Mye småsnacks man egentlig skal holde seg unna. Heldigvis har man muligheten for å kikke litt, men ikke så mye at man går helt i stalker mode.

 

Bare se men ikke røre ;)

 

rart hvordan den funker både for barn og voksne.. Selv om det i dette tilfellet er litt pedobear

Lenke til kommentar

Vanskelig å la være å se på 16-20-åringer... :s

 

Er nok det når man ikke er mer en 23 selv.. Har hatt noen littt kleine øyeblikk der jenta ser ut som hun er i starten av 20, men såvidt har fylt 14-15... Noen har litt for mye sminke på..

Blir vel heller ikke bedre at jeg ser ut som jeg er er 16 selv..

Lenke til kommentar

I dag kom en kunde med en tilnærming jeg aldri har opplevd maken til før. Det var en mann med lilla hårbånd, stor ørepynt, en trang lilla skjorte og en skikkelig kort shorts som kom mot meg med en rar, grasiøs gange. Han så mildt sagt ut som om han var homo så det holdt. Så rakte han hånden sin fram og sa mjukt "Hei, jeg heter Monika". Ja vel, ja, så det er slik vi skal gjøre det, tenkte jeg, tok ham i hånden og svarte "jeg heter Erlend". (Jeg har jo egentlig ikke lov til å gi bort navnet mitt til kunder, men det så ikke ut som om det kunne falle tilbake på meg på noen måte.) Jeg har opplevd mange rare kunder før, men aldri noen som har vært så personlige.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

I dag kom en kunde med en tilnærming jeg aldri har opplevd maken til før. Det var en mann med lilla hårbånd, stor ørepynt, en trang lilla skjorte og en skikkelig kort shorts som kom mot meg med en rar, grasiøs gange. Han så mildt sagt ut som om han var homo så det holdt. Så rakte han hånden sin fram og sa mjukt "Hei, jeg heter Monika". Ja vel, ja, så det er slik vi skal gjøre det, tenkte jeg, tok ham i hånden og svarte "jeg heter Erlend". (Jeg har jo egentlig ikke lov til å gi bort navnet mitt til kunder, men det så ikke ut som om det kunne falle tilbake på meg på noen måte.) Jeg har opplevd mange rare kunder før, men aldri noen som har vært så personlige.

 

Tror det er sånne vi ganske enkelt pleier å kalle "originaler" der jeg kommer fra (liten by). De finnes i alle varianter.

Lenke til kommentar

I dag kom en kunde med en tilnærming jeg aldri har opplevd maken til før. Det var en mann med lilla hårbånd, stor ørepynt, en trang lilla skjorte og en skikkelig kort shorts som kom mot meg med en rar, grasiøs gange. Han så mildt sagt ut som om han var homo så det holdt. Så rakte han hånden sin fram og sa mjukt "Hei, jeg heter Monika". Ja vel, ja, så det er slik vi skal gjøre det, tenkte jeg, tok ham i hånden og svarte "jeg heter Erlend". (Jeg har jo egentlig ikke lov til å gi bort navnet mitt til kunder, men det så ikke ut som om det kunne falle tilbake på meg på noen måte.) Jeg har opplevd mange rare kunder før, men aldri noen som har vært så personlige.

Høres ut som en transperson. Og før du begynner å dømme henne, husk at hun antagelig er ekstremt modig som tør vise sitt sanne jeg offentlig. Mange gjør ikke det. :)

 

(Evt var det kanskje et utdrikningslag. Man vet aldri... :p )

Endret av A-Jay
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Måtte desverre ringe en kunde og si at vi var tomme for Borg pils. Kunne føle reaksjonen til stakkeren på andre siden av telefonen

*snip*

 

Tom for Borg pils er nå ikke såååååå ille, hadde det vært tomt for Hansa Fatøl hadde det rablet tulling for meg :p

Mange drankere som kjøper Borg fordi det er mye billigere ;) Koster vel rundt 21 kr pr halvliter for borg, mens de fleste andre koster rundt 30 kr. Sparer inn ganske mye om man bare er opptatt av prosenten og ikke smak

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk tåler å helle i seg Borg. Det er noe av det verste skvipet jeg noen gang har smakt.

 

 

Til saken: Har ikke hatt en møkkakunde på flere uker nå. Mistenker at det enten er en konspirasjon for å lure meg inn i en falsk følelse av trygghet og behag, eller at verden er i ferd med å gå under.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

[..] Til saken: Har ikke hatt en møkkakunde på flere uker nå. Mistenker at det enten er en konspirasjon for å lure meg inn i en falsk følelse av trygghet og behag, eller at verden er i ferd med å gå under.

Slapp av, de er bare for opptatt med å ligge lenge i solen, hvor de blir solbrente (og røde som tomater!).

Endret av droidy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...