Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Isj, nå ble jeg redd for å gå inn på badet.

Off-topic, men bare for å betrygge litt (ikke svar på denne posten, så holder vi det on-topic. Ytterligere spørsmål kan tas på PM).

 

Så lenge det er jording på badet, så er du relativt trygg. Og har du jordfeilbryter i tillegg, skal det ikke være mulig å oppleve samme feil.

 

Mitt bad, og badet til han jeg snakket om, var lagt av ufaglærte polske "snekkere" og wannabe-elektrikere. Så er badet lagt av noen som kan sakene sine, så er det helt trygt. De som eide leiligheten på den tiden mitt bad ble lagt, ville vel spare noen få kroner og heller risikere livet.

 

Er du allikevel nervøs, så går det ann å skru av varmekablene før du går inn på badet, og skru de på igjen når du går ut. Men det skal ikke være nødvendig så lenge badet ditt er lagt i følge forskriftene.

Endret av Marekatten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterer vett og forstand av meg at folk ikke kan skjønne at er der kø, ja så må de vente på tur. De buser frem og "skal bare skal bare" som noen forbanna Albert Åberg kloner mens jeg er opptatt med noen andre.

 

Her om dagen hadde vi fult hotell og da naturligvis mange som skal sjekke ut (146 rom, blir noen da). Så naturligvis blir det litt kø. Og der går der en forbanna "svimmelpong" og prøver å snike i køen hele tiden. Jeg overser han glatt og tar dem som faktisk har stått og ventet i køen. Når han da endelig kommer til blir han dritsur fordi han måtte vente så lenge. Om han faktisk hadde ventet i kø som alle andre hadde han blitt ekspedert nesten med en gang, fordi han var nr 3 i køen, helt til han begynte å prøve å snike. Irriterende.

 

En annen ting som irriterer meg grønt er kunder som krever hele tiden. Ingen ting er bra nok for dem. Maten var ikke bra nok, det var for mye snø på terassen utenfor hotellet (go figure med liten storm og tett snødrev), for lang ventetid i baren, rommene for små etc etc. Noen ser ut til å leve av å klage og være sur, nesten som de er redd for å faktisk være blid.

 

Og ja, faktisk ikke kødd angående terassen utenfor hotellet, det var nesten liten storm i kastene og et enormt tett snødrev. Kom flere titals cm snø den dagen, og enda krevde han at man holdte terassen fri for snø for når det var opphold skulle han kanskje sitte der å nyte en øl.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Martin, hvilke maskiner har dere der du jobber? Sitter med Brunswick GS-96, forbanna drit. Alt elektronisk, reimer som slurer, og overarbeidende sensorer som lager krøll.

Vi har AMF-maskiner, BL-ettellerannet. De funker, men de er overhodet ikke feilfri de heller. :p Vi har ti maskiner totalt, men er to computere i manko, da disse har passord av noe slag som ikke engang AMF klarer å hjelpe oss med å fikse...

Lenke til kommentar

Hahaha :p AMF har et veldig greit system for å frakte kjeglene: En arm som flytter seg. Brunswick har reimer helt fram, så diagonale, så bak igjen langs kantene (kjegle 4, 6, 7, 10) og ned i gropa igjen. De diagonale er dritt å skifte, men de er så slappe på en bane at kjeglene står og spinner der og lager kork, så stopper bana :p

Lenke til kommentar

Hadde en litt morsom en i går på jobb:

 

Kvinnelig kunde kommer i kassen (ganske søt og da) og skal kjøpe røyk. Jeg ser på henne og smiler fordi hun virka veldig koselig. Så tar hun frem legitimasjon og viser meg, jeg hadde ingen planer om å spørre siden hun virket langt over 18. Så ser jeg hun er født i 1983 ;) så måtte jeg bare si til henne at jeg ikke hadde tenkt å spørre, og så smilte hun bare tilbake før hun gikk. Synd jeg ikke rakk å spørre om tlfnr hennes ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde en litt morsom en i går på jobb:

 

Kvinnelig kunde kommer i kassen (ganske søt og da) og skal kjøpe røyk. Jeg ser på henne og smiler fordi hun virka veldig koselig. Så tar hun frem legitimasjon og viser meg, jeg hadde ingen planer om å spørre siden hun virket langt over 18. Så ser jeg hun er født i 1983 ;) så måtte jeg bare si til henne at jeg ikke hadde tenkt å spørre, og så smilte hun bare tilbake før hun gikk. Synd jeg ikke rakk å spørre om tlfnr hennes ;)

Hun er sikkert på fjesern som alle andre. Navnet stod vel på kortet? :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde en litt morsom en i går på jobb:

 

Kvinnelig kunde kommer i kassen (ganske søt og da) og skal kjøpe røyk. Jeg ser på henne og smiler fordi hun virka veldig koselig. Så tar hun frem legitimasjon og viser meg, jeg hadde ingen planer om å spørre siden hun virket langt over 18. Så ser jeg hun er født i 1983 ;) så måtte jeg bare si til henne at jeg ikke hadde tenkt å spørre, og så smilte hun bare tilbake før hun gikk. Synd jeg ikke rakk å spørre om tlfnr hennes ;)

Spør heller, så føler hun seg yngre ^^,

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Veldig flau hending seist veke:

 

Det var ein kunde (gutt/mann) innom her seist helg. Eg stod bak pylsedisken, og han spurte meg om profil (kondom). Det var fleir i køen, men eg reiste bort å henta ei pakke til han, og peip den inn. Så står han bare der med eit jævli merkeleg blikk i trynet.

- Då blir det 80kr då seier eg.

Fortsatt bare står han der mållaus, og knallraud i trynet, og eg skjønnar ingenting. Dei andre i køen begynnar å glo på han også.

- Jeg spurte om du har POMFRI!

- Å faen, beklager, trodde du spurte om profil...Eg blir knallraud i trynet og nokon i køen begynnar å le.

 

Faen, det var flaut det...

 

Sånn går det når man ikke vet at det uttales "påmm fritt".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...