Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Det faktum at du ikke tror et mannfolk kunne funnet på at sokker er en passende gave i så sammenheng, sier dessverre mer om deg som kvinne, enn om hvor hyggelige vedkommende var! :p Noen mannfolk er rett og slett håpløse, og kunne sikkert ha funnet på å gi deg en tannbørste om de så du hadde mat mellom tenna! Søt historie!

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-- Jeg tenker at vi, en gang for alle, herved kan slå strek over at alle jenter/damer er sure og meggete når de har mensen med det samme! Ikke alle er det nemlig :w00t:

 

Jenter er blinde. Fyren la helt klart ann på deg.

 

Har virkelig aldri hørt om noen som har lagt an på en annen med sokker noen gang før. Du vet, det finnes faktisk folk som er hyggelige bare for å være det ;)

 

Det har egentlig lite å si hva gaven var, så lenge den overrasket deg på en positiv måte. Du tok jeg jo bryet med å gå bort til han og takke han for gaven senere på kvelden?

 

Ja, det finnes folk som er hyggelige bare for å være det, det er ikke engang veldig sjeldent. Likevel, jeg vil anta at han likte deg og bevisst eller ubevisst la an på deg. I det minste ville han bare ha litt mer kontakt med en jente han likte, og det er vel ikke noe gale i det? :)

Endret av Zeke
  • Liker 2
Lenke til kommentar

-- Jeg tenker at vi, en gang for alle, herved kan slå strek over at alle jenter/damer er sure og meggete når de har mensen med det samme! Ikke alle er det nemlig :w00t:

 

Jenter er blinde. Fyren la helt klart ann på deg.

 

Har virkelig aldri hørt om noen som har lagt an på en annen med sokker noen gang før. Du vet, det finnes faktisk folk som er hyggelige bare for å være det ;)

 

Det har egentlig lite å si hva gaven var, så lenge den overrasket deg på en positiv måte. Du tok jeg jo bryet med å gå bort til han og takke han for gaven senere på kvelden?

 

Ja, det finnes folk som er hyggelige bare for å være det, det er ikke engang veldig sjeldent. Likevel, jeg vil anta at han likte deg og bevisst eller ubevisst la an på deg. I det minste ville han bare ha litt mer kontakt med en jente han likte, og det er vel ikke noe gale i det? :)

 

Han er 60, så tror ikke det, ettersom jeg er 19, og er samboer :p

Selv om han ikke visste det, så ser man på lang avstand at jeg er under 25 liksom :p

 

Men det er en veldig koselig mann :) En sånn type jeg kunne tenkt meg som en bestefar.

Lenke til kommentar

I går på jobb, jeg står og rydder i brødavdelingen da psykologen kom bort til meg. Med seg hadde han en 5-kroning. Siden jeg hadde engangshansker på meg ba jeg han legge 5-kroningen i lomma. Han gjorde det og så sa han: "Takk for i natt". Jeg så bare på han å svarte: "Jeg husker ikke noe for jeg sov, hva skjedde?" Han så på meg og smilte og bare: "Å ja, det var jo ganske så heftig". Og så viste det seg at han glemte noen tomater i kassa mens sjefen satt der, så sa sjefen til meg: "Ikke for å antyde noe, men har du telefonnummeret til psykologen? Han glemte noen tomater"

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Div "Psykologen."

 

Ellers er det psykologen som er innom hver dag. Vi har en ganske så morsom dialog, kanskje litt vel på kanten av og til. Så i dag måtte jeg ta litt skikkelig igjen på han siden jeg skal ha ferie nå. Så jeg sa til han før han gikk om han ventet på meg rundt hjørnet etter jeg var ferdig på jobb så kunne vi kose oss litt:) jeg kødda jo bare og han visste jo det han og, men lurer på hva andre kunder tenkte...... spesielt med tanke på hvordan han hilser på meg og jeg tilbake.

Fast kunde(som vissnok er psykolog) kommer bort til meg. Jeg står og fyller på i kjøttdisken og står med en pakke store pølser i hånda. Han kommer bort til meg og vifter med en agurk og begynner å skal kødde litt slik som han pleier. Jeg tar opp pølsepakka og svarer tilbake at jeg har også noe til han ;) tror han ble litt satt ut da

Ellers i dag var psykologen innom som vanlig. De siste dagene har jeg samlet på slike colakorker med forskjellige sitater. I dag kom han med ett slikt visitkort til meg om ett eller annet. Til gjengjeld viste jeg han korken, der stod det "Oss to @kino?" Tror han nesten ble litt satt ut der, så nå har han begynt å kalle meg for lokkemann :)

Ellers har eg en morsom dialog med psykologen å folk må nesten tro vi har noe på gang slik som vi oppfører oss. Er jo bare kødding da, men likevel litt vel på kanten til tider. Som jeg sa til han i dag at siden jeg ikke hadde fått noe snop av han i det siste, så fikk han ikke noe tilbake av meg ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

I går på jobb, jeg står og rydder i brødavdelingen da psykologen kom bort til meg. Med seg hadde han en 5-kroning. Siden jeg hadde engangshansker på meg ba jeg han legge 5-kroningen i lomma. Han gjorde det og så sa han: "Takk for i natt". Jeg så bare på han å svarte: "Jeg husker ikke noe for jeg sov, hva skjedde?" Han så på meg og smilte og bare: "Å ja, det var jo ganske så heftig". Og så viste det seg at han glemte noen tomater i kassa mens sjefen satt der, så sa sjefen til meg: "Ikke for å antyde noe, men har du telefonnummeret til psykologen? Han glemte noen tomater"

 

Du ber han ta i lomma di. Han tenkte du var lommemannen, og prøvde å spøke utifra det.

Lenke til kommentar

Det jeg har savna i alle de bedriftene jeg har jobbet i så langt, er noe jeg skal innføre om jeg skal starte noe selv en gang; Et lydisolert, polstra rom med boksehansker og boksesekk for de gangene det renner over ;)

 

Hvorfor ikke bare ta dem med deg inn i det rommet? Da slipper du irriterende kunder etterhvert :whistle:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det jeg har savna i alle de bedriftene jeg har jobbet i så langt, er noe jeg skal innføre om jeg skal starte noe selv en gang; Et lydisolert, polstra rom med boksehansker og boksesekk for de gangene det renner over ;)

 

Hvorfor ikke bare ta dem med deg inn i det rommet? Da slipper du irriterende kunder etterhvert :whistle:

 

Haha, ja, og bruke kunden som boksesekk :new_woot:

Hadde vært digg noen ganger det altså. Stygt, men digg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Han ble ikke kalt rasist da, fordi karen ikke fikk jobb? Later til å være et ord slike slenger lett rundt seg for å få viljen sin :p

Altså, hvem bare ringer en butikk og forventer å bli ansatt og kunne starte i jobb dagen etterpå?

Lenke til kommentar

Ordnet seg for meg. Forventet det ikke akkurat, men intervjuet gikk sånn:

- Hei, det var meg som ringte i går

- Jaa, stemmer, jeg må ha en røyk, bli med ut (vi tar intervjuet over en sigg)

- Hvor gammel er du?

- 20

- Har du vært i klammeri med politiet?

- Nei

- Du er vel ikke junkie?

- Niks

- Ja, men dette høres jo greit ut, det. Skal bare ringe X (medeier)

Endret av Isbilen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ordnet seg for meg. Forventet det ikke akkurat, men intervjuet gikk sånn:

- Hei, det var meg som ringte i går

- Jaa, stemmer, jeg må ha en røyk, bli med ut (vi tar intervjuet over en sigg)

- Hvor gammel er du?

- 20

- Har du vært i klammeri med politiet?

- Nei

- Du er vel ikke junkie?

- Niks

- Ja, men dette høres jo greit ut, det. Skal bare ringe X (medeier)

 

Skulle vel ønske mitt gikk slikt og.

For min del gikk det greit, de var kjempepositive for å ha fått søknad fra meg, det eneste var at jeg måtte skaffe noen referanser og jeg får søren ikke tak i de jeg vil ha tak i. (Som jeg vet hadde lagt inn gode ord for meg.)

Lenke til kommentar

Ordnet seg for meg. Forventet det ikke akkurat, men intervjuet gikk sånn:

- Hei, det var meg som ringte i går

- Jaa, stemmer, jeg må ha en røyk, bli med ut (vi tar intervjuet over en sigg)

- Hvor gammel er du?

- 20

- Har du vært i klammeri med politiet?

- Nei

- Du er vel ikke junkie?

- Niks

- Ja, men dette høres jo greit ut, det. Skal bare ringe X (medeier)

 

Min ansettelse gikk enda smoothere.

 

"Heisann, X her. Lurte på om dere hadde ledige stillinger som helgehjelp?"

"Tja, vi trenger noen fra starten av August. (Var ca ~10 dager til) Da reiser de andre på skole."

"Passer fint for meg."

"Kom innom imorgen og gå gjennom en opplæring i kassen, så begynner du X"

"Okei."

 

Null stress ;)

Lenke til kommentar

Ordnet seg for meg. Forventet det ikke akkurat, men intervjuet gikk sånn:

- Hei, det var meg som ringte i går

- Jaa, stemmer, jeg må ha en røyk, bli med ut (vi tar intervjuet over en sigg)

- Hvor gammel er du?

- 20

- Har du vært i klammeri med politiet?

- Nei

- Du er vel ikke junkie?

- Niks

- Ja, men dette høres jo greit ut, det. Skal bare ringe X (medeier)

 

Min ansettelse gikk enda smoothere.

 

"Heisann, X her. Lurte på om dere hadde ledige stillinger som helgehjelp?"

"Tja, vi trenger noen fra starten av August. (Var ca ~10 dager til) Da reiser de andre på skole."

"Passer fint for meg."

"Kom innom imorgen og gå gjennom en opplæring i kassen, så begynner du X"

"Okei."

 

Null stress ;)

 

Heh. Er registrert hos et vikarbyrå, ble oppringt og spurt om jeg ville jobbe. Egentlig kun 1 mnd engasjemang. Gjorde en så god jobb at jeg blir prioritert foran internt ansatte som gjerne ville ha jobben når måneden var over( ca 60stk) :p . Alt jeg gjorde var å klø meg på balla og svare når telefonen ringte.

Endret av -Zeitgeist-
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...