Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går på jobb, var en bekjent av meg innom. Har ikke sett han på en stund. Plutselig roper han ut: "Hei, jeg har ikke sett deg siden vi hadde sex sist, du lurte meg til å si det var godt". Jeg ble litt satt ut, men svarte igjen med samme mynt: "Selv om det er drømmen din, så har det ikke skjedd"

 

Morsome var jo at det var ganske folksomt i butikken akkurat da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg kom på en historie fra mai. Dette var tre dager etter konfen min, så jeg gikk for å kjøpe en Alienware Aurora sammen med en kamerat av meg som skulle ha den samme. Mannen som skulle hjelpe oss virket flink helt til han skulle prakke på oss et nettverkskort til trådløst nett. Vi hadde begge lest oss opp på dette på forhånd, og visste at PCen hadde medfølgene antenne, men han påsto at ingen stasjonære PCer hadde dette. Selv etter at vi fikk støtte fra to andre i PC-avdelingen i butikken var han sikker på at det ikke finnes stasjonære PCer med trådløst nett. Kameraten min var dum nok til å gå med på dette, og kjøpte antennen han sa vi måtte ha.

 

Da vi satte opp PCene våre så vi jo at det ikke trengtes noen ekstern antenne. Kameraten min ble dritsur, og fikk meg med ned for å bytte den. Den samme mannen var der for å hjelpe, og da vi sa at den var unødig, svarte han med en sur undertone "da har du brukt kabel, da".

 

Det hadde vi selvsagt ikke.

 

Det irriterer noe inn i h*lv*t* at butikksjefer ansetter folk uten teknisk kometanse!

 

EDIT: Med en gang ville han ikke gi oss tilbake pengene, heller, men da sa en annen ansatt at han hadde feilinformert, og måtte gjøre det.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde fått kjeft for å bruke en diverse knapp på varer som ikke lå inne med navn eller EAN-nummer i kassen, hadde jeg bare pent og rolig informert om at jeg fra nå av kom til å gi bort alle varene sjefen ikke hade lagt inn i kassesystemet, ettersom han i prakasis nektet meg å ta betalt... men så har vi hatt en relativt grei odning der jeg har jobbet med kasser: man skriver opp alle varer som ikke ligger unna, og så har noen fikset det ila. maks en uke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Har gått den runddansen før, hun ble uansett sendt til meg FRA serviceluka! Det jeg liker med denne jobben er friheten jeg i utgangspunktet har til å gå LANGT for å gjøre en kunde fornøyd. Har det derimot blitt satt en fot ned, så overkjører jeg ikke den. :)

 

Nei, hun var ikke den smekreste jeg har sett, men det har heller ikke noe med hva slags service vedkommende får og hva løsningen blir!

(Det burde hvertfall ikke gjøre det *host* :p)

Endret av bamsefar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...