Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville koblet bilens ekte ratt til lekerattet på innsiden, så man styrer med bilens originale kontroller. Det er mer solid.

 

Jeg påpeker dette fordi den konstruksjonen så utrolig spinkel ut. Ikke rart den brøt sammen hele tiden. Å ta en bil som utgangspunkt ville vært mer solid.

Men sikkert sprengt budsjettet om dette er en midlertidig utstilling.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Noen kunder kunne jeg rett og slett slått ned om jeg hadde fått lov. Jeg jobber i en bowlinghall, og kom på vakt klokken 18 idag og en bursdagsbowling var igang. Når de skulle komme å betale, så stod de 20 cm fra meg og sa dette høy: "Neste gang tar vi det på svømmehallen, det er myyyye bedre der.". Det er så irriterende at jeg har ikke ord! De skulle også betale halvparten hver, og jeg slo feil den første gangen, og da bryter hun ene hora ut "Men greit det, vi trenger ikke betale altså. Vi kan bare gå hvis du vil?"

 

Fikk så lyst til å gi henne noen fine gloser, men holdt meg for god til det. Jeg vet hvem dama er og hun er sånn sær person. Vet du hva jeg kaller sånne folk? FEIG! Liker du ikke tilbudet vårt, si det til oss på en skikkelig måte! FUCK OFF!

Lenke til kommentar

Har jo jobbet mye i butikk tidligere og det er ikke akkurat uvanlig at varer ikke er priset på hyllen (selv om de burde være det). Alltid like morsomt når kundene prøver seg på en dårlig og eldgammel utbrukt spøk, "er vel gratis denna eller? heheheahehaehheha" med det styggeste selvfornøyde gliset du kan tenke deg, som om de akkurat har kommet med en genial vits jeg ikke har hørt før.

 

 

Jobbet tidligere i Coop Marked, en liten og rotete butikk. Sjefen kjøpte stadig vekk inn slike små greier som folk kunne kjøpe som gave, krus, pyntegreier, duk, stort sett alt mulig slags rask. Vi hadde også en kaffetrakter som stod til utstilling.

 

Inn kommer det et par i 30-årene, dama har noen spørsmål ang trakteren og plukker den opp, av en eller annen grunn skal hun se på undersiden og snur den på hodet. Det er selvfølgelig en vanlig kaffetrakter hvor kaffen renner ned i en glassbolle, den sklir ut og knuses på gulvet. Hun bare ser dumt på meg og sier noe ala dette "uhm, øhm, vi får vel se litt videre vi, hadebrada (småjogge ut i bilen)".

 

Fikk ikke ut et eneste ord.

 

Og det er jo alltid like gøy når kunder kommer på lørdagskvelden rett før stengetid med 5 avfallsposer med pant ...

Lenke til kommentar

 

Og det er jo alltid like gøy når kunder kommer på lørdagskvelden rett før stengetid med 5 avfallsposer med pant ...

 

ååå jaaa. Når det bare er minimal bemanning igjen :love:

Koste meg også veldig den fredagskvelden da panteautomaten hadde så vondt i viljen sin, og jeg skulle slutte på jobb én time før stengetid... Hørte klirr klirr, klirr klirr på vei for å stemple ut.... To fulle søppelsekker og fem handleposer... Det hadde vært skikkelig drittsekk å bare stikke hjem siden det da bare skulle være igjen to på jobb.... For å toppe kransekaka var ingen av flaskene eller boksene skikkelig tømt, og jeg vil ikke engang spørre meg selv hva alt det klisset og sølet egentlig var, for hadde jeg tenkt noe mer på det hadde jeg vel fått mareritt om panteflasker for resten av livet. Åhuff.

 

Kjenner det er temmelig deilig å være arbeidsløs gitt :new_woot:

Lenke til kommentar

Butikk ja.. enten et kjøpesenter eller den lokale kiwi'en.

 

Ville ikke tatt det alt for tidlig, ei heller alt for sent. Vi har egen dedikert flaskegutt fra 16-20 på Menyen hvor jeg jobber i ukedagene, men mange som kan det. Ville sagt at mellom 10 og 20 hadde vært enklest for butikken. Ivertfall hos oss :)

Lenke til kommentar

Butikk ja.. enten et kjøpesenter eller den lokale kiwi'en.

 

Ville ikke tatt det alt for tidlig, ei heller alt for sent. Vi har egen dedikert flaskegutt fra 16-20 på Menyen hvor jeg jobber i ukedagene, men mange som kan det. Ville sagt at mellom 10 og 20 hadde vært enklest for butikken. Ivertfall hos oss :)

 

Enig her. Men unngå 16-tida på hverdager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...