Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde et ganske morsomt øyeblikk på jobben i dag :!:

 

Det er nesten stengetid og jeg og en kvinnelig kollega har en intern gjettekonkurranse om hvor mange 200g Bergene Nøtt/Melk-plater som passer i en viss bag. Jeg prøver meg på øyemål for å regne ut volumet til bagen og sjokoladen, så jeg kan finne ut hvor mange som passer.

 

I det neste øyeblikket kommer en eldre herre, så jeg sier i fra til min kollega om at hun kan fortsette øyemålingen og jeg sitter meg ned i kassen for å ekspedere han. Jeg ser i øyekroken at kollegaen min sliter litt, og til slutt kommer hun bort for å få hjelp.

 

Hun: "En sånn rute i sjokoladen er vel 5-6 cm er den ikke?"

Eldre herre: "Da hadde i alle fall jeg sluttet å klage til Gud..."

 

Både jeg og kunden lo godt, mens min kjære kollega bare så dumt ut i luften... :!:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
*morsom historie*
Du har ganske mange bra historier på lur! Hvilken butikk/ -kjede jobber du på/for?

Kjede/butikk er ikke så relevant, men det er en fotobutikk. Har jobbet i butikk (tre forskjellige) i 8,5 år, og i et sterkt befolket område slik at det er mye folk innom i løpet av en dag. Har blitt en god del tusen kunder etterhvert, så da blir det lett noen historier :)

Lenke til kommentar

Takk til kunden som for 30 sekunder siden rev ned hele bagutstillingen her og bare sparket det pent fra seg og latet som ingenting. DØ.

For ikke å snakke om at alle kunder må åpne alle vesker og bag'er for å se nedi. Det er greit nok, men det er ingen som klarer å lukke de.

 

Merkelig hvor mye mer IQ det kreves for å lukke igjen en glidelås, enn å lukke den opp :ermm:

Lenke til kommentar

Ja, det er noe trakasering av verste sort. Jeg er veldig glad for at han ikke fikk det med seg.

Mulig de to mannfolka var 30-35 år fysisk, men psykisk var de på småungestadiet.

 

Fint gjort av deg å tenke såpass på han som du gjorde. Jeg har kjent et par med downs syndrom, og det er de blideste og snilleste menneskene jeg noen gang har vært borte i :)

Endret av Marekatten
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...