Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

River meg i hjerterota å se slikt. Har hatt besøk her hvor folk har fått prøve G27 rattet mitt. Revet så hardt i girspaken at hele girkonsollen har blitt rivd av pulten og kasta på gulvet. Folk skal liksom ta i og rive så hardt de bare kan, som om det hjelper noe som helst, som om de kommer til å kjøre fortere.

 

Men litt OT igjen, er det setet noe godt egentlig? Idiotisk plassert stolpen til rattet, men det er vel en vanesak?

Lenke til kommentar

Behagelig å sitte i, men den stolpen er en mare, siden den blokkerer tilgangen til bremsepedalen! Playseat kommer i forskjellige utgaver, men denne som liksom skal være perfekt for G27 (men som ikke er mulig å bruke skruer på fordi hullene ikke matcher) må vel kunne oppsummeres på følgende måte:

+ Perfekt kjørefølelse

+ Komfortabel

 

- Design gjennomført av en dranker gjennom 25år!

 

Vanesak er det nok, har faktisk ikke fått prøvd det så mye siden den eneste muligheten er etter stenging, og da vil jeg hjem! :p

Lenke til kommentar

Er egentlig ikke en historie om dårlig service da, men jeg synes det var litt morsomt der og da fordi det virket som om han var ute etter å ta meg med falskt leg liksom.

 

Var på polet for å kjøpe noe vin og skulle betale i kassen.

 

Han: Kan jeg få se legitimasjon?

Jeg: Ja, selvfølgelig

Han: (Ser på kortet) ser greit ut dette

Jeg: Ja, det regner jeg med

Han: (Han var ute etter meg, og skuler med øynene) Hva mener du med at du regner med det? (Skuler mer)

Meg: Ehh, det er mitt bankkort?

 

Haha, lo ler litt enda, men man burde kanskje vært der for å skjønne det da :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Apropo Vinmonopol, var på tur til Sverige her om dagen. To av oss er bare 19, mens jeg er 20, derfor lemper vi alt på og jeg drar opp legg og bankkort for å betale alt. Så roper hu hora i kassa "HEY! JAG SKAL HA LEGG AV DEG(ene kompisen min), NU!". Jeg sier til henne at dette er til meg, og at disse hjelper meg å bære (dårlig unnskyldning, men hun kan tross alt ikke bevise noe annet). Men da skrek hun ut at hun ringer etter hjelp hvis han ikke viser, så han viser og vi blir sendt ut av butikken.

 

Nå sier jeg ikke at det er riktig å åpenbart selge alkohol til mindreårige(selvom alle butikker jeg har vært i Norge har sålangt gitt faen)

 

Men poenget er her:

 

1. Alt vi kjøpte er i lovlig besittelse for alle 3 med engang vi kommer over grensa

2. Ikke minst: Hva i HELVETE er vitsen å skrike ut som en hore så HELE jævla butikken snur seg og ser? Skulle tro hun hadde fått stokk opp i ræva

 

 

Hva blir egentlig konklusjonen? Jo, vi kjørte 500m til neste pol og jeg kjøpte akkurat det samme der isdenfor, jeg alene, og svensken hadde laget så mye ubrukelig oppstyr for noe vi får fiksa uannsett.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Apropo Vinmonopol, var på tur til Sverige her om dagen. To av oss er bare 19, mens jeg er 20, derfor lemper vi alt på og jeg drar opp legg og bankkort for å betale alt. Så roper hu hora i kassa "HEY! JAG SKAL HA LEGG AV DEG(ene kompisen min), NU!". Jeg sier til henne at dette er til meg, og at disse hjelper meg å bære (dårlig unnskyldning, men hun kan tross alt ikke bevise noe annet). Men da skrek hun ut at hun ringer etter hjelp hvis han ikke viser, så han viser og vi blir sendt ut av butikken.

 

Nå sier jeg ikke at det er riktig å åpenbart selge alkohol til mindreårige(selvom alle butikker jeg har vært i Norge har sålangt gitt faen)

 

Men poenget er her:

 

1. Alt vi kjøpte er i lovlig bestillelse for alle 3 med engang vi kommer over grensa

2. Ikke minst: Hva i HELVETE er vitsen å skrike ut som en hore så HELE jævla butikken snur seg og ser? Skulle tro hun hadde fått stokk opp i ræva

 

 

Hva blir egentlig konklusjonen? Jo, vi kjørte 500m til neste pol og jeg kjøpte akkurat det samme der isdenfor, jeg alene, og svensken hadde laget så mye ubrukelig oppstyr for noe vi får fiksa uannsett.

 

Du kan drikke og kjøpe alkohol på restauranter som 18-åring, men systemet nekter. Det dummeste regelverket i verden...

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Apropo Vinmonopol, var på tur til Sverige her om dagen. To av oss er bare 19, mens jeg er 20, derfor lemper vi alt på og jeg drar opp legg og bankkort for å betale alt. Så roper hu hora i kassa "HEY! JAG SKAL HA LEGG AV DEG(ene kompisen min), NU!". Jeg sier til henne at dette er til meg, og at disse hjelper meg å bære (dårlig unnskyldning, men hun kan tross alt ikke bevise noe annet). Men da skrek hun ut at hun ringer etter hjelp hvis han ikke viser, så han viser og vi blir sendt ut av butikken.

 

Nå sier jeg ikke at det er riktig å åpenbart selge alkohol til mindreårige(selvom alle butikker jeg har vært i Norge har sålangt gitt faen)

 

Men poenget er her:

 

1. Alt vi kjøpte er i lovlig bestillelse for alle 3 med engang vi kommer over grensa

2. Ikke minst: Hva i HELVETE er vitsen å skrike ut som en hore så HELE jævla butikken snur seg og ser? Skulle tro hun hadde fått stokk opp i ræva

 

 

Hva blir egentlig konklusjonen? Jo, vi kjørte 500m til neste pol og jeg kjøpte akkurat det samme der isdenfor, jeg alene, og svensken hadde laget så mye ubrukelig oppstyr for noe vi får fiksa uannsett.

Fått høre den der noen ganger her i Norge også. Jeg skulle kjøpe, kompisene min var ikke gamle nok til å kjøpe selv. Ved begge tilfellene skulle damen i kassen se legg på de andre, jeg sa nei. Fikk til slutt kjøpe.

Lenke til kommentar

Slik er reglene i Sverige. De er pliktige til å sjekke leg på alle i samme gruppe. Godta det.

 

Som de over her påpeker er det et idiotisk regelverk. Men det som gjør det idiotiske enda mer idiotisk er når hun i kassa skriker ut i hele butikken, surere enn surest, gad..

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...