Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Kan forøvrig fortelle om en kunde i går som ba om to bæreposer til varene sine(noe jeg trykte inn). Senere da han har presset alle varene sine i en pose, ba han meg ta retur på bæreposen som var til overs, noe som førte til at jeg måtte ringe til kasseleder. 1 KRONE, 4 Minutter, klokken fire midt i rushtiden. Alt dette for en pose han ba om. Kunder... :tease: "

 

Ang. pose drama, så pleier vi å ha penger som har blitt glemt igjen oppi kassa, (har cashguard) sånn at hvis det er noen som mangler 1 kr for poser eller klikker vinkel pga jeg slo inn 1 pose for mye.

 

 

 

 

Jeg var innom meny her om dagen og bare kjøpte en deodorant.

 

Hu: Hei, skal du ha en pose?

Jeg: Neida, jeg tar den bare under armen jeg (får latterkrampe over mitt geniale svar)

Hu: *ser rart på meg*

Jeg: Går bortover mens jeg ler

 

Faen altså det var jo GENIALT men hu så bare rart på meg, er det noe dere har hørt før eler var det bare en dårlig vits?

Jeg hadde ledd :rofl: Kassedama må ha dårlig humoristisk sans, eller så var hun bare veldig treg i oppfattelsen.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Jeg jobber i et privat flyselskap som flyr VIP passasjerer.

 

Par dager siden fløy vi noen kjente russere og de var så jævlig kåte på flyvertinnen.

 

Endte opp med at hun fikk 10.000€ i tips...

 

[ingen seksuelle tjenester involvert, kun tips]

 

si i fra, viss du skal fly noen av døtrene deres, og de har lyst på mannlige flyverter!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ikke min kunde, men denne mannen må vel få prisen for "Værste kunde".

 

http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/fikk-ikke-byttet-hjulkapsel-spraylakkerte-biltemabutikk-3353395.html

 

Når vi er inne på å ramponere ting. hva er det med kunder som faen meg ikke klarer å holde kontroll på de små "sjarmtrollene" sine som flyr rundt som propeller i butikker????

 

Hadde i sommer en kunde som gikk i klikk, ble forbana fordi den lille snørrungen hans veltet en 40 eller 46 tommer slik at tv'n gikk i bakken og glassbordet knuste i tusen biter. Seff måtte han erstatte bordet. Etter min mening burde han fått lov til å dekke frakt og undersøkelse på tv oss verksted for å sjekke at den var fungerende også.

Endret av stc887
Lenke til kommentar

Hadde i sommer en kunde som gikk i klikk, ble forbana fordi den lille snørrungen hans veltet en 40 eller 46 tommer slik at tv'n gikk i bakken og glassbordet knuste i tusen biter. Seff måtte han erstatte bordet. Etter min mening burde han fått lov til å dekke frakt og undersøkelse på tv oss verksted for å sjekke at den var fungerende også.

 

Det sitter langt inne. Du sier ikke noe om alderen på barnet, men hva om barnet hadde fått TVen over seg?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=1008030

Men hvis barna løper etter hverandre i et ubevoktet øyeblikk, og dermed river ned og knuser varer i en butikk, blir foreldrene ikke regnet som ansvarlige, selv om de fleste vil mene at man bør passe bedre på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde i sommer en kunde som gikk i klikk, ble forbana fordi den lille snørrungen hans veltet en 40 eller 46 tommer slik at tv'n gikk i bakken og glassbordet knuste i tusen biter. Seff måtte han erstatte bordet. Etter min mening burde han fått lov til å dekke frakt og undersøkelse på tv oss verksted for å sjekke at den var fungerende også.

 

Det sitter langt inne. Du sier ikke noe om alderen på barnet, men hva om barnet hadde fått TVen over seg?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=1008030

Men hvis barna løper etter hverandre i et ubevoktet øyeblikk, og dermed river ned og knuser varer i en butikk, blir foreldrene ikke regnet som ansvarlige, selv om de fleste vil mene at man bør passe bedre på.

Synes artikkelen var lite informativ. Hva skjer dersom verken ungen eller forelderen er erstatningspliktig? Skal butikken selv dekke tapet kunden har påført dem?

 

Hva skjer dersom en seksåring riper lakken på bilen din, som selvsagt kun er ansvarsforsikret, og det hele åpenbart er et uhell og inntreffer idet forelderen ser bort i tre sekunder? Må du da ta evt. omlakkering på egen kappe?

Lenke til kommentar

Synes artikkelen var lite informativ. Hva skjer dersom verken ungen eller forelderen er erstatningspliktig? Skal butikken selv dekke tapet kunden har påført dem?

Ja. Hvis ikke det går på forsikring da.

 

 

 

Hva skjer dersom en seksåring riper lakken på bilen din, som selvsagt kun er ansvarsforsikret, og det hele åpenbart er et uhell og inntreffer idet forelderen ser bort i tre sekunder? Må du da ta evt. omlakkering på egen kappe?

I det store og det hele, ja. Foreldrene kan selvsat være greie, men de plikter i de aller fleste tilfeller ikke å dekke dette.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den vitsen leste eg vel i Donald i 1997 eller noko, tippar eg.

 

Fant det på selv. Leste litt på VG mens jeg venta..

 

Men anyways, pleier dere å hjelpe kunder som er i butikken i flere timer? Var en person innom butikken i dag i 3-4 timer og spurte om alt mellom himmel og jord (spurte om jeg skulle finne resten for han, men det ville han ikke) Endte med at jeg ungikk å gå i nærheten :S

 

Bla. Jif universal diskusjon:

 

Han: Kan jeg bruke dette overalt?

Meg: *siterer det som står på*

Han: Tenkte jeg skulle bruke den på hodet mitt

Meg: Tror ikke det går så bra..

Han: Joda, jeg var jo alskymist når jeg var ung!

 

Endte med at han kjøpte den og spurte om pommesfrites med bernaise saus i pakka.. Grr

Endret av Cola911
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...