Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Ikke alltid like greit når kunden ikke prater Norsk eller Engelsk. Så i dag så har jeg brukt Google Translate fordi at kunden kun kunne Spansk :mrgreen:

 

Satser på at det var riktig ellers regner jeg med at det latinske temperamanget hadde kommet :p

 

Syns jeg ser det. Servicen tar ca 3 uker blir oversatt til Son of a Bitch pga bug :lol:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I går var det en gammel mann som skulle ha marsipan uten mandelsmak.... Da gikk jeg litt tom for idéer må jeg innrømme. Men jeg prøvde å forklare at man faktisk lager marsipan av mandler.. Og det han spurte etter ikke var mulig.. Gav ham en pakke Odense Marsipan, som er en av de beste på markedet. Etter 5 minutter kom han tilbake, og mente det var feil type, fordi det sto "50% mandler" på pakka....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Hadde en kunde som kom på vareutlevering 10 minutter over stengetid i dag og skulle ha en vaskemaskin, fem radioer og fem PC-skjermer. :(
Hvorfor sa du ikke at det var stengt? : P

Så lenge han har kommet inn i butikken før stengetid, så vil de fleste firma la vedkommende fullføre kjøpet selv om det går ti minutter over stengetid. Og på flere elektrobutikker må man da traske bort til selve vareutleveringen og få utlevert varene etter at kjøpet er fullført.

 

Så lenge de lar kunden få fullføre kjøpet i selve butikken, kan de ikke stenge vareutleveringa før kunden har hentet varene.

Lenke til kommentar

Fikk en klage idag.

 

Prisen på ribba var for lav, og det er en skam mot grisen og hele menneskeheten! Og ville klage til sjefen osv osv (han hadde fri idag) så jeg spurte om hu ville betale mer, men så ble det stille.. Hva faen

 

 

dette sier jo seg selv. jul-svineribbe og pinnekjøtt, mest av lam-ettertrakta-høyere enn normalt slakt produksjon-mye kjøtt på markedet-lavere pris :thumbup:

 

prisen bonden får for dyret er ikke så høgt skal jeg si deg. men da det nærmer seg tiden for at folk vil ha kjøtt ettersom det nærmer seg desember, så setter slakteriene opp prisen per kg som bonden får. dette for å få en god start med mye kjøtt da folk spiser mye kjøtt før juletider. de vil og sikre seg nok kjøtt som markedet etterspør.

 

men for de som vil, kan de ha dyr over nyttår å få tilskudd for dette. for å så slakte de. det er ikke alltid dette lønner seg heller, så det det blir en spill og vinn sitvasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må bare ta denne som skjedde meg i dag lørdag:

 

Vi begynner på jobb 8 på lørdager. 8.02 ringte telefonen og samtalen forløp litt som følger:

 

Jeg: Hei det er Prix ****** du snakker med Geggse (mitt navn så klart)

Han i telefonen: Bla bla bla, noe galt med nettverk, sier en eller annen feilkode og klarer ikke koble til server.

Jeg: Jaha???

Han i telefonen: Ja, jeg var i kontakt med dere i går.

Jeg: Jaha, det har jeg ikke hørt noe om (her begynner ting å skurre litt for meg)

Han i telefonen: Ja, får ikke koblet til printerserver.

Jeg: Vår printer fungerer........

(ett sekunds stillhet før.......)

Han i telefonen: Er ikke dette PC-support???

Jeg: Nei, det er Prix ********

Han i telefonen: Å F***.

 

Tingen er at jeg trodde han ringte til oss pga vi hadde hatt problemer dagen før som jeg ikke hadde blitt fortalt, han trodde han hadde ringt PC-support.

 

He made my day for å si det slik :)

 

 

Edit: Han 1 min etter han hadde lagt på, ringte han utrolig nok tilbake. Fant da ut av at han hadde ett eller annet feil nummer.

Endret av Geggse
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Satt i kassa i dag og det kom en mann på rundt 30. Virka litt små sliten, men greit nok.

 

Så spurte han

 

Han: Selger dere kjærlighet?

Meg: Hva slags kjærlighet tenker du på?

Han: Mellom gutter

 

Spesiellt å få ett sånt spørsmål når man selv er en fyr på 20...

Endret av Kaare_Jay
  • Liker 8
Lenke til kommentar

  

Hinn dagen da jeg skulle på butikken å kjøpe meg noe mat så jeg at det var en nybegynner i kassen. (Jeg var "i sivil" altså). Jeg går bort og hun skal slå inn appelsinene. Tydeligvis utilpass og kunne ikke koden. Så hun begynner å bla og stresse sykt. Etterhvert sier jeg koden til henne(jobber i samme butikk, men annet sted i byen). Skulle sett fjeset hennes!   :dontgetit:

Ga meg en god latter..!

Endret av Hårek
  • Liker 7
Lenke til kommentar

  

Hinn dagen da jeg skulle på butikken å kjøpe meg noe mat så jeg at det var en nybegynner i kassen. (Jeg var "i sivil" altså). Jeg går bort og hun skal slå inn appelsinene. Tydeligvis utilpass og kunne ikke koden. Så hun begynner å bla og stresse sykt. Etterhvert sier jeg koden til henne(jobber i samme butikk, men annet sted i byen). Skulle sett fjeset hennes!   :dontgetit:

Ga meg en god latter..!

Haha! Jeg har gjort akkurat det samme. :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Satt i kassa i dag og det kom en mann på rundt 30. Virka litt små sliten, men greit nok.

 

Så spurte han

 

Han: Selger dere kjærlighet?

Meg: Hva slags kjærlighet tenker du på?

Han: Mellom gutter

 

Spesiellt å få ett sånt spørsmål når man selv er en fyr på 20...

Tippe du svarte da: Du kan få så mye kjærlighet du vil av meg gratis :love:

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...