Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09


Latias

Årets kamp  

78 stemmer

  1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

    • Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Resultatet er omtrent som forventet.

 

Du som nominerte Warnock, hvordan har han vært? Jeg har faktisk sett nærmere 0 av han denne sesongen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du som nominerte Warnock, hvordan har han vært? Jeg har faktisk sett nærmere 0 av han denne sesongen.

Var ikke jeg som nominerte han, men kan si såpass mye at han har vært Blackburns beste spiller. Han er en av få som får godkjent sesong i Blackburn. ;)

Lenke til kommentar

Nominerer Jonny Evans!

 

Og har stemt på Leighton Baines. Evra har vært god før '09 og nå i det siste, men hadde en horribel periode i februar - april. Har sett nok Baines til å si at han har vært beste venstrebacken i PL i år. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Artig at Evra har 16 stemmer.

 

Av det jeg har sett i år, så har'n vært dårlig, men er vell som TC sier. Syns Baines har hatt en veldig bra sesong, så jeg stemte på han.

 

Ganske artig at Aurelio har fått 3 stemmer også, hihi.

Vil forresten nominere Carra, som jeg syns har hatt en bra sesong.

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar
Og har stemt på Leighton Baines. Evra har vært god før '09 og nå i det siste, men hadde en horribel periode i februar - april. Har sett nok Baines til å si at han har vært beste venstrebacken i PL i år. :)

Etter skaden har han ikke vært så god som du sier, men fra august til desember var han såpass konge at han fortjener venstrebackplassen relativt soleklart.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Bare å stenge den venstre back stemmingen :p Allerede avgjort. Nominerer Toure til midtstopper.

 

Er vel klart hvem som vinner stopperplassene, men Toure fortjener da i det minste en nominasjon ;)

Hvor mange ganger skal du nominere han?

Folkens, sjekk førsteposten før dere nominerer folk. Kan godt hende de allerede er nominert.

 

Kommer med en ny poll snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...