Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09


Latias

Årets kamp  

78 stemmer

  1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

    • Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8


Anbefalte innlegg

Jeg skal ærlig si at jeg stemte VDS, ikke fordi han er United spiller, men fordi jeg synes rekorden han satt mildt sagt var veldig imponerende, selvfølgelig skal resten av laget ha honør også, men han var i den perioden verdens beste keeper, og fortjener dermed en stemme ;) VDS hadde en dårlig start og nå en halvdårlig slutt... men men

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min stemme måtte nesten gå til Schwarzer. Sammen med Hangeland den viktigste grunnen til at Fulham har holdt tett i så mange kamper.

 

 

Forøvrig vil jeg nominere Luke Young som beste høyreback til tross for at han også har hatt en del kamper på venstresiden

 

På høgrebacken ville eg heller gitt mi stemme til Glen Johnson. Ein veldig stor grunn til at Portsmouth ser ut til å halde seg unna nedrykk. Dei har vel ikkje vunne ein kamp der han ikkje har vore med heller (...? Hørte berre ein Portsmouth-supporter sei det på eit forum, stolar på han. :p).

Lenke til kommentar
Min stemme måtte nesten gå til Schwarzer. Sammen med Hangeland den viktigste grunnen til at Fulham har holdt tett i så mange kamper.

 

 

Forøvrig vil jeg nominere Luke Young som beste høyreback til tross for at han også har hatt en del kamper på venstresiden

 

På høgrebacken ville eg heller gitt mi stemme til Glen Johnson. Ein veldig stor grunn til at Portsmouth ser ut til å halde seg unna nedrykk. Dei har vel ikkje vunne ein kamp der han ikkje har vore med heller (...? Hørte berre ein Portsmouth-supporter sei det på eit forum, stolar på han. :p).

 

Jeg har også tenkt å stemme på Johnson, men mente bare at Young fortjente å bli nominert fordi han har hatt en meget bra sesong.

Lenke til kommentar

Må ha denne tråden i mine innlegg.

 

For å bidra litt kan jeg si at jeg stemte på van der Sar. Folk kan si så mye de vil at forsvaret skal ha æren for rekorden, men faktum er at uten en sikker keeper som styrer forsvaret med jernhånd ville det aldri blitt noen rekord.

 

Dessuten er må jeg innrømme at jeg ikke har sett nok av de andre til å finne ut om de har vært bedre enn vdS eller ikke, så egentlig burde jeg kanskje la være å stemme, men what the heck. :)

Lenke til kommentar

Er det greit om jeg korter ned på denne fristen også? Tror ikke det er så mange flere høyre becker som burde nomineres, så jeg setter nominasjonsfristen til 20.00 i kveld. Da vil også avstemningen av årets keeper stenges, for det kommer sikkert ikke så mange flere stemmer.

Lenke til kommentar

Stemte VDS, dette fordi den beste keeperen ikke nødvendig er den beste skudd-stopperen. Den beste keeperen, i mitt hode, er keeperen som dirigerer forsvaret perfekt, er aktivt med som en slags sweeper og gjør få tabber.

Ja, Reina er en bedre skuddstopper enn VDS, men når det gjelder forsvarsdirigering og feltarbeid er VDS foran.

Lenke til kommentar
Stemte VDS, dette fordi den beste keeperen ikke nødvendig er den beste skudd-stopperen. Den beste keeperen, i mitt hode, er keeperen som dirigerer forsvaret perfekt, er aktivt med som en slags sweeper og gjør få tabber.

Ja, Reina er en bedre skuddstopper enn VDS, men når det gjelder forsvarsdirigering og feltarbeid er VDS foran.

 

Men som sweeper og igangsetter er da Reina bedre enn VDS, så 3-3 da?

Lenke til kommentar

Sånn ble resultatet for keeperne:

 

Hvilken keeper burde komme på Årets PL-lag?

Edwin van der Sar [ 23 ] ** [38.33%]

Mark Schwarzer [ 4 ] ** [6.67%]

Petr Cech [ 1 ] ** [1.67%]

José Reina [ 18 ] ** [30.00%]

Tim Howard [ 1 ] ** [1.67%]

Manuel Almunia [ 6 ] ** [10.00%]

Brad Friedel [ 0 ] ** [0.00%]

Shay Given [ 5 ] ** [8.33%]

Jussi Jaaskelainen [ 2 ] ** [3.33%]

 

Da er det bare å nominere venstre beckene! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...