Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09


Latias

Årets kamp  

78 stemmer

  1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

    • Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper at 8 av 10 på VDS er fanboys. :)

 

Enig. Bare fordi rekorden ble lagd så vil det ikke si at han har vært fantastisk. Vi snakker om en keeper som vært litt spesiell i år og gjort sånn at han er litt bedre som keeper enn de andre. VDS har vært veldig god, men ikke noe spesiell når man ser på noen av kampene Given har hatt. Å stemme VDS blir for lettvint, akkurat som Reina i år. (Som jeg vil påstå har vært ganske svak til tider i år, husker noen dårlige kamper). Å slippe inn et slikt mål i CL kvartfinale mot Chelsea ene og alene er for dårlig å være kåret til beste spør du meg.

Lenke til kommentar
Tipper at 8 av 10 på VDS er fanboys. :)

 

Enig. Bare fordi rekorden ble lagd så vil det ikke si at han har vært fantastisk. Vi snakker om en keeper som vært litt spesiell i år og gjort sånn at han er litt bedre som keeper enn de andre. VDS har vært veldig god, men ikke noe spesiell når man ser på noen av kampene Given har hatt. Å stemme VDS blir for lettvint, akkurat som Reina i år. (Som jeg vil påstå har vært ganske svak til tider i år, husker noen dårlige kamper). Å slippe inn et slikt mål i CL kvartfinale mot Chelsea ene og alene er for dårlig å være kåret til beste spør du meg.

Wow. Jeg er faktisk fullstendig enig med deg. Given har vert veldig god i år, misforså meg rett VDS har også vert god, men det blir for lettvint å stemme på han. Selvsagt står det respekt av at han har slått en rekord, men han har ikke vert like god som Given.

 

Det med Reina er sant også. Om Reina vinner er det for mange Pool fanboys som har vert på ferde.

Lenke til kommentar
Kunne jo vært en mulighet å si at man ikke kan stemme på spillere på sitt eget favorittlag? Vil selvsagt være vanskelig å gjennomskue hvis noen brøt regelen, men det er alltids lov å håpe at flesteparten vil følge den?

Haha, det hadde ikke fungert. Er sikker på at alle hadde sagt at de følger reglene, og ikke stemmer på egne spillere. :p Men det var en litt for dårlig idé, dessverre. :(

Lenke til kommentar

Hva betyr alle når det er faktisk noen som prøver å stemme på de som de syns er best? (F.eks Given på meg). Driter langt i en "krangel" mellom Liverpool og Utd-supportere her, skal jo faktisk kåre Årets PL-lag og det er ikke vits om dette bare blir krangel mellom Pool og Utd supporterne. Kan likesågodt drite i hele driten da.

 

At du SIER at objektive stemmen går til Friedel hjelper lite når du stemmer på noen selvom du ikke syns mannen fortjener det. Merkelig.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Anyways, så er det ikke bare jeg som tenker sånn. Du ser jo at det er slik alle her inne tenker når de gir ut stemmene sine. Som sagt gir jeg Friedel min OBJEKTIVE stemme.

 

 

Vel. Eg stemte Given. Og du beviser jo forsåvidt at min teori om at Winy fjortis supportere stemmer på Reina kun fordi han spiller på Liverpool er korrekt.

 

Living proof. Og latterlig.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Ingen som har sagt at du er idiot. Du bare bekreftet min teori, og eg er ikke overrasket. Noe som faktisk imponerte meg var at du innrømte det. Like greit det.

 

Ro ned da mann.

 

JEG ER DA FAEN MEG ROLIG!!!

 

Butno, seriøst. Vist min stemme har en seriøs uttelling på voten skal jeg få den flyttet over av en Mod. Jeg stemte som sagt kunn Reina for å støtte Liverpool hyrden i kampen mot United newbsa. :)

Lenke til kommentar
JEG ER DA FAEN MEG ROLIG!!!

 

Sånn ja. Mye bedre. Tenke på blodtrykket.

 

Jeg stemte som sagt kunn Reina for å støtte Liverpool hyrden i kampen mot United newbsa. :)

 

Det er jo dette som blir så feil. Gjelder begge leire. Tenk hvis folk hadde baller til å stemme etter det de faktisk mener, ikke etter hjertet.

 

Men den evige konkurransen tar vel aldri slutt...

Lenke til kommentar

Min stemme måtte nesten gå til Schwarzer. Sammen med Hangeland den viktigste grunnen til at Fulham har holdt tett i så mange kamper.

 

 

Forøvrig vil jeg nominere Luke Young som beste høyreback til tross for at han også har hatt en del kamper på venstresiden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...