Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09


Latias

Årets kamp  

78 stemmer

  1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

    • Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Og ta Park på venstre, siden han ikke har spilt så mye på høyre.

Han har faktisk 10 kamper fra start på høyre og 9 på venstre, bare for å pirke litt. :) Men helt greit at vi tar han på venstre for min del.

 

Edit: Too late.

Fra start, ja. Men han og Ronaldo bytter jo på hele tiden, så vet ikke hva vitsen med å nominere begge på den samme posisjonen er... :p

Hele laget blir jo United jo. Blir sikkert bare Fabregas som har mulighet til å komme på årets lag fra Arsenal, men han blir vel danket ut av Anderson eller Scholes.

Nå vil jeg ikke si noe imot det, siden United faktisk har vært best i år.

Lenke til kommentar

Både Arshavin OG Fabregas har sjanse til å komme på laget. Arshavin har 6 mål og 8 assists på 10 kamper. Imponerende i seg selv, men han har jo ikke vert gjevn gjennom en hel sesong, siden han ikke har vert her en hel sesong. Men jeg skal hvertfall stemme på han.

 

Edit: Endret på Arshavin sin statistikk

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar
Både Arshavin OG Fabregas har sjanse til å komme på laget. Arshavin har 6 mål og 8 assists på 10 kamper. Imponerende i seg selv, men han har jo ikke vert gjevn gjennom en hel sesong, siden han ikke har vert her en hel sesong. Men jeg skal hvertfall stemme på han.

 

Edit: Endret på Arshavin sin statistikk

 

6 mål og 8 assist på 10 kamper.

Trekker vi fra en kamp er det 2 mål og 8 assist på 9 kamper. Forsatt bra, men langt fra SÅ bra.

Lenke til kommentar

Hva slags tankegang er det Winy? Haha, og hadde det vært mot Boro, West Brom eller noe kunne jeg faktisk skjønt LITT av det du sier men at han gjorde det i en storkamp BORTE på Anfield og presterer å score 4 mål også sier du det? Winy, jeg er litt usikker om dette er sarkasme men jeg håper virkelig det.

Lenke til kommentar
Hva slags tankegang er det Winy? Haha, og hadde det vært mot Boro, West Brom eller noe kunne jeg faktisk skjønt LITT av det du sier men at han gjorde det i en storkamp BORTE på Anfield og presterer å score 4 mål også sier du det? Winy, jeg er litt usikker om dette er sarkasme men jeg håper virkelig det.

 

Snakker da vittig ikke om den kampen.

 

Jeg snakker om at statistikken til Arshavin ikke ser fult så bra ut når vi trekker fra den ene kampen.

 

Geez, hva er DEALEN med folk og overreagering på dette jævla forumet.

Lenke til kommentar
Poenget hans er at det du sier gir null mening what so ever. "trekke fra en kamp"? Hvorfor i all verden skal du trekke fra en kamp? Spesielt siden den ene kampen er en USEDVANLIG vanskelig kamp. Når var sist en spiller scorte fire mål mot Liverpool på Anfield?

 

PERSPEKTIV er et stikkord.

 

Har jeg noensinne sagt at den kampen IKKE skal bety noe? Har jeg engang sagt at kampen er lett?

Virker som jeg har komt med denne uttalelsen: "Jaja, men han scoret jo 4 mål i en kamp mot det dritlette laget Liverpool."

 

Dette er jo tross alt et diskusjonsforum. Når jeg ser Arshavin statistikker på 6 mål og 8 assister på 10 kamper, så følte jeg det ikke viser den heller svake starten han hadde.

 

Jeg kan sette opp en liste over kampene Arshavin har vert involvert i:

21.02. Arsenal - Sunderland 0-0, Arshavin byttet ut etter 63 minutter. 6 på SkySports børsen.

28.02. Arsenal - Fulham 0-0, Arshavin spilte hele kampen. 6 på Skysports børsen.

03.03. WBA - Arsenal 1-3, Arshavin spilte hele kampen. 8 på Skysports børsen.

08.03. Arsenal - Burnley 3-0, Arshavin spilte hele kampen. (Ingen børs)

14.03. Arsenal - Blackburn 4-0, Arshavin spilte hele kampen, 9 på Skysports børsen. Scorer sitt første mål.

17.03. Arsenal - Hull 2-1, Arshavin spilte hele kampen. (Ingen børs)

21.03. Newcastle - Arsenal 1-3, Arshavin byttet ut etter 64. 8 på Skysports børsen.

04.04. Arsenal - Man City 2-0, Arshavin spilte hele kampen. 6 på Skysports børsen.

11.04. Wigan - Arsenal 0-4, Arshavin spilte hele kampen. 7 på Skysports børsen.

21.04. Liverpool - Arsenal 4-4, Arshavin spilte hele kampen. 10 på Skysports børsen. Scorer 4 mål.

26.04. Arsenal - Boro 2-0, Arshavin spilte hele kampen. 7 på SkySports børsen.

02.05. Portsmouth - Arsenal 0-3, Arshavin spilte hele kampen. 7 på SkySports børsen.

 

12 kamper, 5 (?) mål kommer jeg frem til. Må ha glemt et. De 2 kampene uten børs er cup, de rekner jeg IKKE med.. Skal vi rekne sammen gjennomsnittsratingen hans på mål disse 10 kampene, og rating disse 10 kampene er det slik:

 

Gjennomsnittrating MED Liverpool kampen: 7,4.

Gjennomsnittrating UTEN Liverpool kampen: 7,1.

 

(La oss rekne at han har et mål til, siden jeg har glemt det en plass)

Gjennomsnittsmål MED Liverpoolkampen: 0,6 per kamp.

Gjennomsnittmål UTEN Liverpoolkampen: 0,2 per kamp.

 

Nå, jeg er ikke her for å si at Arshavin er en dårlig spiller. Jeg sier ikke at han har spilt dårlig. Jeg liker Arshavin, jeg ser mange Arsenalkamper nå, KUNN for å se Arshavin spille. Han er fantastisk, han har en stigende formkurve etter min mening. (Jeg er langt fra enig med SkySports sine rating på han i alle kampene, men tar det som en "fasit".)

 

Det jeg gjorde tidligere da jeg sa at satsen ikke var SÅ imponerende vist du tok bort en kamp var bare å påpeke at 0,2 og 0,6, samtidig som 7,4 og 7,1 er stor forskjell på mål per kamp, og gjennomsnittrating.. Jeg sier ikke at vi bør droppe den kampen i noe vurdering av Arshavin her inne, men jeg PÅPEKER det bare. Som i en diskusjon. Som i at noen kanskje ville si at Gerrard scorer mange mål på straffe, da vi diskuterer han som spiller. Det skal ikke tas bort fra "crediten" hans, enda det er straffer. Det er mål, og det er langt fra noe selvfølge og score på en straffe.

 

Kommentaren var ment som langt fra noe angrep på Arshavin, og jeg beklager vist det fremsto slik for dere.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Greit, skjønner, men med de ratingene der er Arshavin mer enn nok kvalifisert for årets lag. Arshavin scorte 4 mot Liverpool, 2 mot blackburn (om ikke det ene var selvmål, men jeg mener det var Arshavin sitt) + 1 mot Wigan.

 

Så det er 6 mål om ikke det ene målet mot Blackburn var hans mål, men det er likevel imponerendes. Jeg skal i hvertfall stemme på Arshavin som årets venstre midt.

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar
Greit, skjønner, men med de ratingene der er Arshavin mer enn nok kvalifisert for årets lag. Arshavin scorte 4 mot Liverpool, 2 mot blackburn (om ikke det ene var selvmål, men jeg mener det var Arshavin sitt) + 1 mot Wigan.

 

Så det er 5 mål om ikke det ene målet mot Blackburn var hans mål, men det er likevel imponerendes. Jeg skal i hvertfall stemme på Arshavin som årets venstre midt.

 

Det eine mot Blackburn var eit sjølmål, men det blir fortsatt 6 mål. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...