Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09


Latias

Årets kamp  

78 stemmer

  1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

    • Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Arbeloa står med tre stemmer (Bosingwa med én) viser at det ikke akkurat er ærlighet som skinner igjennom her. Noe som er veldig synd for denne tråden. Som Liverpool-supporter ønsker selvsagt også jeg så mange røde bidrag som mulig, men her handler det om å få frem fortjente vinnere. Skulle også gjerne hørt argumentene til karen som mener O'Shea har vært sesongens beste høyreback.

 

Stemmen min gikk forøvrig til Glen Johnson.

 

EDIT: Nominerer forøvrig Gaël Clichy, Stephen Warnock og Ashley Cole.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar
Stemte VDS, dette fordi den beste keeperen ikke nødvendig er den beste skudd-stopperen. Den beste keeperen, i mitt hode, er keeperen som dirigerer forsvaret perfekt, er aktivt med som en slags sweeper og gjør få tabber.

Ja, Reina er en bedre skuddstopper enn VDS, men når det gjelder forsvarsdirigering og feltarbeid er VDS foran.

 

Men som sweeper og igangsetter er da Reina bedre enn VDS, så 3-3 da?

 

Igangsetter kanskje, men neppe sweeper. VDS er mye mer aktiv enn Reina.

Lenke til kommentar
Stemte VDS, dette fordi den beste keeperen ikke nødvendig er den beste skudd-stopperen. Den beste keeperen, i mitt hode, er keeperen som dirigerer forsvaret perfekt, er aktivt med som en slags sweeper og gjør få tabber.

Ja, Reina er en bedre skuddstopper enn VDS, men når det gjelder forsvarsdirigering og feltarbeid er VDS foran.

 

Men som sweeper og igangsetter er da Reina bedre enn VDS, så 3-3 da?

 

Igangsetter kanskje, men neppe sweeper. VDS er mye mer aktiv enn Reina.

 

Lol? Har du sett noen Liverpool kamper iår?

Grunnen til at Liverpool har stått så høyt med laget iår er ikke pga FARTEN til Carragher og Skrtel akkurat, det er jo fordi Reina ligger og lukter på alle baller han kan bryte.

 

Er en grunn til at diverse keeperlegender går ut og sier at Reina bringer en ny dimensjon til keeperarbeidet med å være så aktiv "utenfor" boksen.

Lenke til kommentar

Nå har jeg egentlig bestemt meg for å ikke svare på innleggene dine lenger, da nivået er så latterlig lavt, men jeg må bare spørre deg: Har du engang sett United i år? Jeg ser både United og Liverpool fast (United står jo for øvrig høyere), og det er helt klart at VDS er en mer aktiv sweeper enn Reina.

 

Jeg begynner forresten å grine når jeg ser at Pool - supporterne begynner å stemme Arbeloa her. Kåringen blir latterlig hvis Arbeloa kommer på årets lag her.

Lenke til kommentar
Tør jeg og tippe 10 Unitedspillere og 1 ikke united-spiller når årets lag er ferdig?

 

Tipp i vei, men håper virkelig ikke det blir slik.. Jeg ga min stemme til Bosingwa..

Håper og tror at de beste spillerene blir valgt.. Men 8/10 vet mer om sitt egent lag sine prestasjoner av enkelt spillere enn andre supportere gjør, så klarte det blir litt vanskelig og få dette til og bli ett lag alle er enige i..

Lenke til kommentar
Tør jeg og tippe 10 Unitedspillere og 1 ikke united-spiller når årets lag er ferdig?

 

Vil regne med at Evra, Ferdinand, Vidic, Ronaldo er på laget, og muligens Rooney, men vi United - supportere klarer vel å stemme fram noen andre enn våre egne også (5 stemmer på Arbeloa er latterlig) så din Captain Fantastic får nok en plass han også, men United vil nok ha et klart overtall, noe som er ganske logisk med tanke på at vi har vært best.

Lenke til kommentar
Tør jeg og tippe 10 Unitedspillere og 1 ikke united-spiller når årets lag er ferdig?

 

Vil regne med at Evra, Ferdinand, Vidic, Ronaldo er på laget, og muligens Rooney, men vi United - supportere klarer vel å stemme fram noen andre enn våre egne også

Skeptisk

 

(5 stemmer på Arbeloa er latterlig)

Latterlig faktisk,jaja. (men han fortjener ikker ¨''vinne'' nei. Stemte Johnson jeg)

 

 

så din Captain Fantastic får nok en plass han også,

Jeg eier(desverre) ingen mennesker.(og siden jeg er singel for tiden ,så ingen eier meg heller)

 

Edit: Hva er det egentlig med United-supportere på forumet og ordet ''latterlig''?

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Så vidt meg bekjent så er det et ganske vanlig ord å bruke når det gjelder Pool - supportere her på forumet, samt forferdelige dommere. Når Arbeloa har nest mest stemmer her så er det ganske latterlig ja, for han har ikke vært i nærheten av å være den beste. Jeg stiller meg egentlig tvilende til alle som ikke har stemt Johnson.

Lenke til kommentar
Stemte VDS, dette fordi den beste keeperen ikke nødvendig er den beste skudd-stopperen. Den beste keeperen, i mitt hode, er keeperen som dirigerer forsvaret perfekt, er aktivt med som en slags sweeper og gjør få tabber.

Ja, Reina er en bedre skuddstopper enn VDS, men når det gjelder forsvarsdirigering og feltarbeid er VDS foran.

 

Men som sweeper og igangsetter er da Reina bedre enn VDS, så 3-3 da?

 

Igangsetter kanskje, men neppe sweeper. VDS er mye mer aktiv enn Reina.

 

Lol? Har du sett noen Liverpool kamper iår?

Grunnen til at Liverpool har stått så høyt med laget iår er ikke pga FARTEN til Carragher og Skrtel akkurat, det er jo fordi Reina ligger og lukter på alle baller han kan bryte.

 

Er en grunn til at diverse keeperlegender går ut og sier at Reina bringer en ny dimensjon til keeperarbeidet med å være så aktiv "utenfor" boksen.

 

Lol meg i ræva. Tipper jeg har sett flere Liverpool-kamper enn du har sett United-kamper. Og, dere har ikke stått høyt meg laget. Alonso og Masche er jo "knapt" over midtbanen ila. 90 minutter (satt på spissen).

 

Ellers så venter jeg på link til det om keeperlegender, kan ikke bare lire av deg slikt skrot uten kilder.

Lenke til kommentar

+1 på Bosingwa fra meg. Stod ca 50/50 mellom han og Glenny, falt på Bosingwa.

 

 

Gidder ikke ta en VDS vs REina diskusjon med en gjeng folk som snart kommer til å bruke rekorden som et argument.

 

Tror jeg skal hive meg på danielzu sine valg om å ikke lage lister her inne, ettersom jeg begynner og få en mistanke om at jeg kanskje er litt for lite objektiv.

 

 

EDIT;

Men med tanke på at dere har fantastisk forsvar med O'Shea, Ferdinand, Vidic og Evra. Menst Liverpool har et "mye" dårligere forsvar i Arbeloa, Carra, Skrtel og Aurelio, så er det litt imponerende av Reina å bare ha sluppet inn 3 mål mer enn VDS. Så jeg er fornøyd med Reina.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...