Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09


Latias

Årets kamp  

78 stemmer

  1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

    • Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett mye Glen Johnson i år, Hyrlen? Den beste høyrebacken i PL denne sesongen uten tvil for min del. Evra har ikke vært like god som tidligere, men det er ingen andre venstrebacker som har vært noe særlig store denne sesongen heller, og til tross for sin svake sesong var han nok den beste.

Lenke til kommentar

Enig med Wisbatov. Johnson har vært noe hakk over Bosingwa, og tror navnet til Bosingwa dominerer tankene til de som syntes han har vært syk i år. Han har vært helt grei og av og til dårlig (som f.eks mot oss i BEGGE kampene da 0-1 Park målet var utrolig svakt av han og 2-0 målet til Rooney når Ronaldo lekte seg på venstrekanten og fant Evra i mye rom som legger inn til Rooney på Old Traffrd); Johnson har vært mye mer stabil. Også har han spilt bra for England også, uten at det har noe å si direkte mtp. PL-laget. Også enig med Wisbatov angående Evra; han har ikke vært syk eller perfekt i hele sesongen men han har vært helt grei og den beste venstrebacken i PL i år. Young, derimot, er ikke selvskreven i det hele tatt for min del da han faktisk bare har vært god i 4-5 måneder! Men så er det lite med alternativer der, selvom jeg hadde valgt Robinho der.

Lenke til kommentar

En sesong har 38 kamper, Bosingwa har vært god store deler av sesongen. Han tapte seg i samme periode som resten av Chelsea laget var på hell. Men han har vært minst like god som johnson, om i mine øyne er ganske standard. Helt ok, men jeg sier ikke at det er galt med han på venstre. Er ikke akkurat flust med gode venstrebacker i Premier League.

 

Evra har vært tidvis ræva. Jeg sier det rett ut, en stund lurte jeg virkelig på hvorfor han fikk starte. Kom på håpløse løp, ble rundet gang på gang. Mistet mye duellstyrke, å var tidvis bingo. Men samtidig storspilte Evans, Vidic og Rio, så det ble ikke lagt merke til. Man kan se det iløpet av en kamp hvor mange innlegg som kom fra Evra sin side kontra O'shea sin side. Han var god i starten av sesongen og nå i slutten. Mot Villa f.eks syns jeg han var helt fryktelig. Sant nok at han ikke har mye konkurranse på venstresiden, men han har ikke hatt noe stor sesong. Men om Brown hadde vært skadefri tror jeg nok O'shea nok ville truet plassen hans.

Lenke til kommentar

Jepp. Det innlegget er jeg så og si helt enig i. Eneste er at Evra hadde så mange kamper ute med suspensjon også rett etter det med en heftig skade etter han storspilte mot Chelsea; hadde et av de beste innleggene jeg har sett i år på 2-0 målet til Rooney. (Der han faktisk ble skadet). Så tror nok Evra sin sesong har vært litt stop-start, men han har kommet seg i form nå og er såklart bankers for en stor kamp i Roma 27.mai. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
CLIFF NOTES PLEASE!

 

kan noen skrive alle avstemmningene og poste de som vant sammen med total prosent?

 

Göy å se highlights og ikke må lese 40 sider.... ty

 

Du forventer at en annen skal lese 40 sider og lete etter alt dette? Alt står på første innlegg, utenom prosentene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...