Gå til innhold

Årets PL-lag 08/09


Latias

Årets kamp  

78 stemmer

  1. 1. Hvilken kamp er sesongens beste?

    • Liverpool - Arsenal 4-4
      43
    • Manchester United - Liverpool 1-4
      10
    • Manchester United - Tottenham 5-2
      9
    • Arsenal - Tottenham 4-4
      8
    • Manchester United - Chelsea 3-0
      8


Anbefalte innlegg

Hvilken venstre beck burde komme på Årets PL-lag?

Patrice Evra [ 24 ] ** [58.54%]

Paul Konchesky [ 0 ] ** [0.00%]

Leighton Baines [ 8 ] ** [19.51%]

Gaël Clichy [ 2 ] ** [4.88%]

Stephen Warnock [ 0 ] ** [0.00%]

Ashley Cole [ 2 ] ** [4.88%]

Fabio Aurelio [ 5 ] ** [12.20%]

 

 

Da er det bare å stemme på midtstopperne. Siden det er to midtstoppere som skal velges, så kan man stemme på flere midtstoppere. Håper ikke noen misbruker denne funksjonen, og stemmer på alle spillerne som er listet.

 

Da kan man også begynne å nominere høyre kantene! :)

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden Liverpool-supporterne av en eller annen grunn ikke har nominert Ronaldo så får vel jeg gjøre det da. Slenger også med Park, men kanskje han heller skal føres opp som venstrekant?

 

Vidic har min stemme ganske soleklart, faktisk så soleklart at jeg gjerne skulle gitt han to. Siden det ikke går får jeg vel stemme på Rio, Evans eller Hangeland. Har enda ikke bestemt meg, så jeg tror jeg venter med å stemme til jeg finner ut hvem som fortjener det mest.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ta Park på venstre, ja :)

 

 

Hahaha, jeg trodde at man skulle trykke to ganger, så jeg stemte på Vidic, også endte det med at jeg ikke fikk stemt Ferdinand :p

Lenke til kommentar
Og ta Park på venstre, siden han ikke har spilt så mye på høyre.

Han har faktisk 10 kamper fra start på høyre og 9 på venstre, bare for å pirke litt. :) Men helt greit at vi tar han på venstre for min del.

 

Edit: Too late.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Og ta Park på venstre, siden han ikke har spilt så mye på høyre.

Han har faktisk 10 kamper fra start på høyre og 9 på venstre, bare for å pirke litt. :) Men helt greit at vi tar han på venstre for min del.

 

Edit: Too late.

Fra start, ja. Men han og Ronaldo bytter jo på hele tiden, så vet ikke hva vitsen med å nominere begge på den samme posisjonen er... :p

Lenke til kommentar
Og ta Park på venstre, siden han ikke har spilt så mye på høyre.

Han har faktisk 10 kamper fra start på høyre og 9 på venstre, bare for å pirke litt. :) Men helt greit at vi tar han på venstre for min del.

 

Edit: Too late.

Fra start, ja. Men han og Ronaldo bytter jo på hele tiden, så vet ikke hva vitsen med å nominere begge på den samme posisjonen er... :p

Hele laget blir jo United jo. Blir sikkert bare Fabregas som har mulighet til å komme på årets lag fra Arsenal, men han blir vel danket ut av Anderson eller Scholes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...