Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Det stemmer ikke, WMP i Windows 10 kan spille av flac, men som mye annet i Windows 10 er det en half-assed implementasjon vi snakker om, så noen grunnleggende flac tagger støttes ikke.

 

Gouldfan: hvorfor vil du bruke WMP uansett? Det finnes bedre avspillere der ute; AIMP, Mediamonkey, Musicbee, Foobar2000 for de spesielt interesserte osv.

Endret av mandela
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok er det mulig å gratis laste ned google player til laptop da? Har foreløpig bare mulighet til hdmi fra laptop til anlegg. Har slitt i kveld med handshake/lydinnstillings issues med itunes. På vlc og wmp fikk jeg dette issuet enkelt fikset, men slet fælt med itunes.

 

Så jeg tenkte å prøve google play på laptop, kritisk til at de spør om visakort info bare...

Lenke til kommentar

 

Noen som har fått Marshmallows? (Ikke konseptutgaven.)

Har konseptutgaven, tenkte å oppdatere til den originale når jeg vet den er kommet, men det tar jo lang tid ser det ut til.

 

LG telefoner har hatt MM en stund nå, det hjelper nok om du sier hvilken telefon du selv har

 

 

Sorry, det glemte jeg. Har en Sony Xperia Z3c. Dermed har jeg hatt konseptutgaven siden november, men har lyst på originalen snart.

Lenke til kommentar

Prøver å få lastet ned torrent, å få lagret det direkte på min NAS.

Har full tilgang til NAS'en via ES File Explorer, men på de torrentklientene jeg har prøvd får jeg bare opp internminne\sdkort som valg når man skal velge hvor torrenten skal lagres. Virker ikke som man kan lime inn SMB adressen.

 

Tungvindt å måtte laste ned til internminnet, for så å måtte kopiere over til NAS i ettertid.

 

Noen som har noe tips til hvordan jeg skal få til dette?

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

 

Noen som har fått Marshmallows? (Ikke konseptutgaven.)

Har konseptutgaven, tenkte å oppdatere til den originale når jeg vet den er kommet, men det tar jo lang tid ser det ut til. 

Hva legger du ordet konseptutgave? Nexus?

 

 

Sony har lagd en konseptutgave av Marshmallows, tilgjengelig for enkelte xperia-modeller.

Lenke til kommentar

Ok er det mulig å gratis laste ned google player til laptop da? Har foreløpig bare mulighet til hdmi fra laptop til anlegg. Har slitt i kveld med handshake/lydinnstillings issues med itunes. På vlc og wmp fikk jeg dette issuet enkelt fikset, men slet fælt med itunes.

 

Så jeg tenkte å prøve google play på laptop, kritisk til at de spør om visakort info bare...

 Er fordi det også er en strømmetjeneste på lik linje med Spotify. Usikker på hva som er inkludert i gratisversjonen der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...