Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti feilmelding -11, -18 og -24.

Di kommer opp når jeg skal laste ned ting i google play store, og sier noe om SD kortet mitt, det har jeg aldri hatt tidligere så skjønner ikke hvorfor det begynner nå.

 

Samtidig så har facebook / messenger sluttet og virke, når jeg prøver og åpne får jeg bare, "programmet har sluttet og virke".

 

Prøvde og slette det for og laste ned på nytt, men da stopper jo alt på problemstillingen over her :/

 

Det gjelder en cat s50 (lollipop) om det har noe betydning.

Endret av Trondz1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken app er det som varsler? Han har vel ikke tilfeldigvis ES File Explorer installert eller en annen filbehandlings-app?

Vet ikke hvordan det er med den appen nå, men for 1-2 år siden så brukte jeg den og da hadde jeg slått på en eller annen funksjon som hele tiden varslet meg om lite lagringsplass.

Alternativt så kan du blokkere appen fra å gi deg varsler, men det kommer an på hvor oppdatert Androiden er.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Siste tiden setter telefonen min ting på pause med jevne mellomrom, alt fra Spotify, Soundcloud, video avspilling osv. går i pause etter en liten stund (lengden varierer alt fra sekunder til flere minutter). 

Noen som vet om en grei måte å lokalisere slike feil på, har ikke root for øyeblikket, men er det f.eks noe poeng å lete i system logger etter slike ting?

Lenke til kommentar

Mistenkte først headsett jeg også, så jeg byttet til et uten mikrofon og svare-knapp, da den ville gi slike resultater dersom den sender "trykk", men problemet er der uansett hvilket headsett jeg bruker. 

Edit: Skjer også om jeg spiller av uten headsett koblet til. 

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Samsung Galaxy Alpha, Android 5.0.2 (stock). 

 

Edit: Heh. Jeg er kanskje mest nysgjerrig på hvordan man faktisk finner synderen i slike tilfeller, kanskje mer enn å faktisk løse problemet. 

 

Ser ut som denne dukker opp i loggen min hver gang musikken går i pause. 

 I Timeline: Activity_idle id: android.os.BinderProxy@1c2de09b time:106252101

Noen task manager som gir god oversikt over ting som PID osv.? Syntes de fleste gir håpløst lite informasjon og virker mer eller mindre være laget for å kun drepe prosesser.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har kjøpt en moto g 3 generasjon fordi jeg med jevne mellomrom liker å holde meg oppdatert på hva som skjer i Android og WP verdenen. Den har fått Android 6.

 

Jeg må si jeg er skuffet. Apper vil ikke bli oppdatert fra Playbutikken. Når man prøver så går hele telefonen i stå og play butikken klikker som igjen gjør at hele telefonen går i stå. Det eneste som nytter er å restarte telefonen. Men det tar også kjempelang tid fordi den skal optimalisere systemet hver gang. Jeg har prøvd å nullstille, men det hjalp heller lite.

 

Det virker som oset hele tiden jobber med noe. Skal jeg låse den opp så kan telefonen bruke 6-7 sekunder på å tenke seg om før den er klar på hjemmeskjermen.

 

Telefonen var ikke slik før jeg oppgraderte Android. Er oset så uferdig eller burde jeg klage på telefonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...