Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker tidligere at det ikke var mulig å kjøre diverse apper(TV2 sumo bla) om telefonen var rootet, er det fortsatt slik? Finnes det noen greie måter å få disse appene til å fungere selv om man har root?

 

Det er sånn fortsatt. Og nå har blant annet Skandiabanken lagt inn en sperre på telefoner med root. Har prøvd RootCloak uten hell. Vet ikke om det er andre apper/moduler som kan skjule root som fungerer.

Lenke til kommentar

Husker tidligere at det ikke var mulig å kjøre diverse apper(TV2 sumo bla) om telefonen var rootet, er det fortsatt slik? Finnes det noen greie måter å få disse appene til å fungere selv om man har root?

Med meg har det vært litt tilfeldig. Brukte Tv2Sumo appen i flere mnd selv med rootet mobil.

For 1 uke eller 2 uke siden kom melding om at det ikke gikk, har ikke prøvd siden.

Lenke til kommentar

For de som ønsker en strålende filbehandler og som ikke kjører CyanogenMod har jeg lastet opp apk'en til dagens build av CMFileManager. Den har riktignok ikke støtte for nettverkslagring, men utover den har den alt jeg trenger ihvertfall. Har lagt den her.

 

Og hvis du vil ha en 100% bloat free gallery-app lastet jeg like så godt opp CM-versjonen av stock Android Gallery-appen her.

 

Tror du trenger Lollipop ;) (har ikke dobbeltsjekket manifestene).

Lenke til kommentar

Denne kabelen fulgte med Galaxy Ace 4, noen som vet hva den skal brukes til? Fulgte med ny Samsung Galaxy Ace4 Mobiltelefon. Den runde pluggen har en senter-pinne. Ingen forklaring i esken "Denne pakken inneholder" sier bare at Telefon, lader og batteri følger pakken.

post-21982-0-98387500-1436696573_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nettopp fått meg en ny mobil her idag ;) Hva er den beste camera apen ute på markedet? På min gamle Xperia Z så har jeg brukt Pro Capture 2 beta. 

 

Og hvilket program er best av disse to her? File Commander eller ES File explorer? File Commander følger med, ES har jeg alltid intallert selv(da jeg har hatt det helt siden starten, før File Commander kom med automatisk)

Lenke til kommentar

Nettopp fått meg en ny mobil her idag ;) Hva er den beste camera apen ute på markedet? På min gamle Xperia Z så har jeg brukt Pro Capture 2 beta. 

 

Og hvilket program er best av disse to her? File Commander eller ES File explorer? File Commander følger med, ES har jeg alltid intallert selv(da jeg har hatt det helt siden starten, før File Commander kom med automatisk)

 

Gratulerer med ny telefon. Hvilken ble det?

 

Den beste kamera-appen etter min mening er Google Camera. Den er helt enkel og grei. Skulle du derimot ha behov for mer funksjonalitet skal du ikke se bortifra at kamera-appen som følger med telefonen er god!

 

Når det gjelder File Commander vs ES File Explorer så foretrekker jeg sistnevnte selv om ingenting slår CM File Manager spør du meg :)

Lenke til kommentar

Det ble Xperia Z3+ :)  Har selv vært fornøyd med Pro Capture 2 beta eller bare Pro Capture som det het før. Men camera modellene i mobilene har jo forandret seg noe siden jeg kjøpte min første Xperia Z i 2013.  Mener jeg brukte Pro Capture på mine HtC modeller også hvis jeg ikke tar helt feil :p 

 

Når det gjelder File Commander vs ES File Explorer så har jeg brukt ES Explorer mest selv, da jeg har hatt den appen siden jeg hadde min første HtC mobil for en del år siden. Ikke at det det er den typen programmer jeg bruker mest men, de kan være kjekke og ha inne i mellom :) 

Lenke til kommentar

Jeg har brukt ES file explorer en stund, men irriterer meg over hvor mye den prøver å gjøre. Jeg vil bare ha en filutforsker, mens den har standardvalg om alt fra nedlasting, filvisninger og ulike linker den stadig vil "hjelpe" meg med.

 

Prøver nå "Solid Explorer" etter at den ble vist på DinSide, syns den ser bra ut :)

Lenke til kommentar

Jeg har brukt ES file explorer en stund, men irriterer meg over hvor mye den prøver å gjøre. Jeg vil bare ha en filutforsker, mens den har standardvalg om alt fra nedlasting, filvisninger og ulike linker den stadig vil "hjelpe" meg med.

 

Prøver nå "Solid Explorer" etter at den ble vist på DinSide, syns den ser bra ut :)

Men hva med CM? :)

Lenke til kommentar

Denne kabelen fulgte med Galaxy Ace 4, noen som vet hva den skal brukes til? Fulgte med ny Samsung Galaxy Ace4 Mobiltelefon. Den runde pluggen har en senter-pinne. Ingen forklaring i esken "Denne pakken inneholder" sier bare at Telefon, lader og batteri følger pakken.

Det var en veldig rar kabel, skulle tro den har havnet i esken din ved en feil - du har vel ingen hull på telefonen som tar imot noen av endene på den.

Uansett, du får nok garantert svar snart her: https://www.reddit.com/r/whatisthisthing/comments/3dhxi6/weird_cable_that_came_with_new_samsung_galaxy_ace/

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...