Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

andre som sliter med facebook etter siste oppdatering? hele telefonen kneler mens FB står og "Konfigurerer"..

ender opp med å avinstallere og reinstallere uten hell

etter 4-5 avinstalleringer + reinstalleringer funket det nå..  anbefaler folk å avvente å installere oppgraderingen lengst mulig

Lenke til kommentar

Noen som kan komme med forslag på hva som kan være feil?

 

Har en sony xperia z3 compact med android versjon 5.1.1 (lollipop? følger ikke så mye med på hva dem heter), som jeg i et halvt års tid har kunnet koble opp mot bilens pioneer avh-x3700dab spiller over blåtann, og har stort sett brukt dette til å spille spotify.

 

Den siste måneden derimot har jeg bare hatt problemer med displayet på pioneer'en, som ikke viser oppdatert sang som spilles men heller kun første sangen i spillelisten.

 

Jeg har forsøkt alt i fra å resette spilleren tilbake til fabrikk-instillinger, har oppdatert spilleren med nyeste programvare, har gjenopprettet mobilen til fabrikk-instillinger.. 

 

Testet også en kamerat sin telefon mot spilleren, og da funket det som det skal. Han har en annen versjon av android, vet ikke hvilken, men da var det klart at det var android versjonen på min mobil som kødder det til.

 

Hjelp? :-)

 

Noen som har noen forslag hva jeg kan gjøre? Er så frustrerende irriterendes.

Selv samme kamerat som nevnt, har selv problemer med sin spilleren i egen bil også..

Lenke til kommentar

Akkurat fått meg ny tlf her, og finner ikke ut hvordan jeg kan få det slik at varsling om uleste sms, mail, facebook osv kommer øverst på linja når telefonen er låst.

Ser nå kun operatørnavnet, og jeg må låse opp telefonen eller ha på at meldinger vises over hele låseskjermen for å se om det finnes uleste meldinger osv.

 

Finnes det en løsning på dette, enten i instillinger eller med en app?

Utrolig irriterende når man er vant til å bare skru på skjermen for å se om noe er kommet siden sist, og fortsatt liker å ha telefonen mest mulig minimalistisk i utseende.

Lenke til kommentar

Akkurat fått meg ny tlf her, og finner ikke ut hvordan jeg kan få det slik at varsling om uleste sms, mail, facebook osv kommer øverst på linja når telefonen er låst.

Ser nå kun operatørnavnet, og jeg må låse opp telefonen eller ha på at meldinger vises over hele låseskjermen for å se om det finnes uleste meldinger osv.

 

Finnes det en løsning på dette, enten i instillinger eller med en app?

Utrolig irriterende når man er vant til å bare skru på skjermen for å se om noe er kommet siden sist, og fortsatt liker å ha telefonen mest mulig minimalistisk i utseende.

Hvilken telefon har du ?

 

På min (LG G4) finner du det under Sound&Notification - Notifications - Lock screen

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare ha de på hele skjermen og slå på at den skal skjule sensitivt innhold? På min mobil så må jeg låse opp for å lese noe som helst av innholdet eller se avsender.

Har et alternativ i innstillinger -> Lyd og varsler som heter "Mens Låst" (Scroller ned til Varsel-delen i menyen på min mobil), derfra kan jeg velge å skjule sensitivt innhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...