Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har i alle fall tvunget ny opplasting flere ganger, uten å sitte igjen med noen duplikater.

 

Når du fra Photos appen på telefonen velger slett får du en dialogboks som spør om du vil slette den på alle enheter. Hvis du sletter bilder som ligger lokalt gjennom andre apps så vil versjonen i skyen bli liggende.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal du kjøre ny opplasting? Jeg har aldri fått noen duplikater i alle fall, så er rimelig sikker på at den merker det.

Lurer på hvordan dette vil fungere for dem som har brukt den gratisopplastingen fra PC med begrenset oppløsning, og nå ønsker å laste opp alle bildene på nytt i "full størrelse".

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Hm, prøvde å sette på Priority på valgt app(Squeeze Commander), men det hjalp ikke. Den andre funksjonen jeg kunne velge var Block og regner med at den skal ikke være valgt. Så også på NRK sin app under Innstillinger - Lyd og varsel - Appvarsler, der var ingenting slått på.

Lenke til kommentar

Hm, prøvde å sette på Priority på valgt app(Squeeze Commander), men det hjalp ikke. Den andre funksjonen jeg kunne velge var Block og regner med at den skal ikke være valgt. Så også på NRK sin app under Innstillinger - Lyd og varsel - Appvarsler, der var ingenting slått på.

Kan være at du har valgt å skjule alle varsler og at den som vises er en widget og ikke ett varsel. Det er vel programmerer som bestemmer.

Lenke til kommentar

Tror det er det motsatte av den der jeg er ute etter. 

 

Fjernstyre Spotify på mobilen fra en PC som jeg ikke kan installere programmer på, så trenger et web-basert fjernkontroll løsning som kan styre Spotify som kjører på mobilen/android. Jeg bruker alt AirDroid til å lese meldinger, styre samtaler osv, så syntes den også burde hatt media kontroller, men nei det det mangler. 

 

Det Timote gjør, kan kan vel alt gjøre med Spotify uten noe tredjeparts-programvare (med Connect) ?

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Tror det er det motsatte av den der jeg er ute etter. 

 

Fjernstyre Spotify på mobilen fra en PC som jeg ikke kan installere programmer på, så trenger et web-basert fjernkontroll løsning som kan styre Spotify som kjører på mobilen/android. Jeg bruker alt AirDroid til å lese meldinger, styre samtaler osv, så syntes den også burde hatt media kontroller, men nei det det mangler. 

 

Det Timote gjør, kan kan vel alt gjøre med Spotify uten noe tredjeparts-programvare (med Connect) ?

 

Ja, jeg misforsto hva du var ute etter  :)

Lenke til kommentar

Er egentlig storfornøyd med Action Launcher 3, men siden Z3c'n min sliter med å holde den gående ser jeg etter andre launchere å forsøke før en eventuell factory reset..

 

Noen som kan anbefale en annen launcher? Har kun to krav; lett på minne, og alfabetisk liste over apper(med fokus på navn til appene istedenfor ikonet). Om den har støtte for widgets etc er fullstendig irrelevant.

Lenke til kommentar

Du kan ikke bare benytte Teamviewer da?

Kan Teanviewer fjernstyre mobilen fra en pc via nettleser? Trodde det også kun virker andre veien, men får teste.

 

Edit: Fikk ikke det til. 

 

 

Edit: Mobizen ser ut til å være nøyaktig hva jeg var ute etter dersom det er stabilt, omtrent samme som AidDroid bare også med screen mirror funksjon så jeg mer eller mindre kan styre alt på telefonen, uansett takk for tipsene, ser jeg ordla meg noe klønete når jeg spurte først.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Er egentlig storfornøyd med Action Launcher 3, men siden Z3c'n min sliter med å holde den gående ser jeg etter andre launchere å forsøke før en eventuell factory reset..

 

Noen som kan anbefale en annen launcher? Har kun to krav; lett på minne, og alfabetisk liste over apper(med fokus på navn til appene istedenfor ikonet). Om den har støtte for widgets etc er fullstendig irrelevant.

Har du prøvd Apex Launcher?

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.anddoes.launcher

Lenke til kommentar

For dere som bruker den nye "Bilder" appen fra Google, så har jeg fått til ansiktsgjenkjenning selv om det i utgangspunktet ikke er tilgjengelig i Norge.

 

- Last ned for eksempel Tunnel bear, og sett opp vpn med ip i usa

- Fjern data fra Bilder appen

- Åpne appen med ip i usa

 

Når man fjerner amerikansk ip vil du fortsatt ha funksjonen aktiv i appen. Etter at jeg hadde gjort dette på telefonen, fungerer det og på nettbrettet etter at jeg har fjernet data i appen der og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...