Gå til innhold

Gateopptøyer i Oslo (MODWARN: Brudd på retningslinjene = utestengelse)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er velkommen til å bruke google som alle andre.

Det at du er muslim fritar deg ikke fra kildekritikk.

Vedlegger link til www.islam.no som jeg nettopp mottok:

 

http://www.islam.no/forum/forum_posts.asp?TID=13587

 

Eh, er jeg muslim?

 

Kildekritikk er jo nettop det jeg driver med! Du sier at dette ryktet oppstod i en norsk moske, og du har ingen kilde på det. Linken til det muslimske forumet var jo ikke hjelpsom i det hele tatt, der står det jo ikke noe om denne moskeen! I call bullshit.

Lenke til kommentar
Noen som har lest denne eller er jeg sent ute:http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article2498491.ece

 

De kan vell ikke være så dumme, eller?

 

McDonalds har vært yndet ruteknusemål i alle år. De er jo spydspissen når det kommer til kommersiell merkevare.

Lenke til kommentar

Det er kun en effektiv måte å hindre slike jævelskaper.

 

Politiet må ut å si at hvis de arresterer en som hindrer en fredlig demonstrasjon blir kastet til helvete ut av Norge.

Har så sinnsykt liten sympati med palestina når jeg ser Oslo nå. Jeg forstår nå hva Israel har å gjøre med.

 

Stå på Israel!

Lenke til kommentar
Det er kun en effektiv måte å hindre slike jævelskaper.

 

Politiet må ut å si at hvis de arresterer en som hindrer en fredlig demonstrasjon blir kastet til helvete ut av Norge.

Har så sinnsykt liten sympati med palestina når jeg ser Oslo nå. Jeg forstår nå hva Israel har å gjøre med.

 

Stå på Israel!

 

Som jeg skulle sagt det selv.

Lenke til kommentar
Pleier plotitiet å gå gjennom alt av overvåkningskameravideoer sov osv for å få straffet ALLE som er med på den ulovlige delen av demonstrasjonen når slike hendelser skjer? Noen som vet?

 

Vil tro de går gjennom video og identifiserer bråkmakere som vil bli tiltalt basert på hva de har gjort. Var tilfeldighvis i nærheten og kom innom demonstrasjonen rett før de gjorde arrestasjonene. Tror ikke de hadde anmodet noen om å forlate stedet før dette skjedde så jeg vil tro at de nok ikke vil kunne bøtelegge så mange av de som ble arrestert. Først etter arrestasjonen ble man kommandert til å forlate området av et helikopter (hvor da Blitz hadde et spontan gåtur rundt i Oslos by sammen med politi og presse).

Lenke til kommentar

Har så sinnsykt liten sympati med palestina når jeg ser Oslo nå. Jeg forstår nå hva Israel har å gjøre med.

 

Stå på Israel!

 

Som jeg skulle sagt det selv.

 

... det at jødane har fått grunnleggja Israel, og tatt seg til rette med verdssamfunnet si velsigning midt i Allahland, burde vore unngått. Eg har like lite sympati for dei begge. Eg seier som bimboen på TV2: Bomb dei til parkeringsplass, alle saman. Israel og palestina kan brenne.

Lenke til kommentar
Det er kun en effektiv måte å hindre slike jævelskaper.

 

Politiet må ut å si at hvis de arresterer en som hindrer en fredlig demonstrasjon blir kastet til helvete ut av Norge.

Har så sinnsykt liten sympati med palestina når jeg ser Oslo nå. Jeg forstår nå hva Israel har å gjøre med.

 

Stå på Israel!

De har misforstått litt hvordan man skal oppnå sympati ja....

Lenke til kommentar
Det er kun en effektiv måte å hindre slike jævelskaper.

 

Politiet må ut å si at hvis de arresterer en som hindrer en fredlig demonstrasjon blir kastet til helvete ut av Norge.

Har så sinnsykt liten sympati med palestina når jeg ser Oslo nå. Jeg forstår nå hva Israel har å gjøre med.

 

Stå på Israel!

De har misforstått litt hvordan man skal oppnå sympati ja....

Det er akkurat hva Israel balla med.

Terskelen for å "hevne" seg el. å lage bråk eksisterer ikke for Ali og Abdullah.

What?!!? Israel is holding back 1cent? Lets rocket them!

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Fikk du forresten med deg den saken om at det bare var EN palestiner blant 34 arresterte? Dette gjenspeiler på ingen måte palestinere, bare bråkmakere.

Stemmer det, skjønner ikke hvorfor folk skal komme med rasistiske utsagn ol, her er det nok generelle bråkemakere og blitzere som står bak. Kanskje like greit at Lillevolden ble arestert før han fikk gjort noe faen.

Lenke til kommentar
Fikk du forresten med deg den saken om at det bare var EN palestiner blant 34 arresterte? Dette gjenspeiler på ingen måte palestinere, bare bråkmakere.

Stemmer det, skjønner ikke hvorfor folk skal komme med rasistiske utsagn ol, her er det nok generelle bråkemakere og blitzere som står bak. Kanskje like greit at Lillevolden ble arestert før han fikk gjort noe faen.

Selvom det er EN palestiner, betyr ikke at alle de andre 34 ikke var "muslimer". Som jeg fikk lest, var det kun "2" etnisk norske.

Lenke til kommentar

Synes det er fantastisk positivt at noen tør å gjøre opprør mot statens maktregime. Her til lands er vi så vant til å aldri oppleve noe utenom det vanlige at noen knuste ruter og litt tåregass oppleves som noe helt forferdelig.

Jeg mener det er feil av media å vinkle bråket som opptøyer og pøbelstreker, det er politisk motivert og dermed legitimt. Basta.

Ødeleggelse av eiendom er en effektiv protestmetode som får folk til å reagere. Hvem faen bryr seg om noen labber i ett fakkeltog og vifter med flagg det står noe på?

Norske politikere må få øynene opp for folkeopinionen og stanse alle diplomatiske forbindelser med israel, samt en total handelsboikott.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...