Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har kusine som ønsker sex med meg


Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest *Gjest_gjest*

dere som sliter med å knytte dette til homofili, må tenkte tilbake et par hundre år. Hvordan ble homfofili sett på da?

 

Jo, kvalmt, ekkelt, forkastelig, syndig etc etc.

 

Det er slik dagens samfunn ser på det i dag.

 

Par ting dere alle må huske.

 

1. Hvis to som er i slekt velger å gjøre det. Så sitter ikke familien ved siden av og ser på... Det er faktisk mulig å holde ting skjult.

 

2. P-piller fungerer mot slekts sperm, sist jeg sjekket. Samma gjelder kondomer og andre prevensjons midler. Så noe barn trenger det ikke å bli ut av det.

 

Jeg personlig hadde ikke gjort det hvis situasjonen er som nevnt ovenfor, men under andre omstendigheter så hadde jeg _kanskje_ gjort, vet ikke helt før jeg hadde fått selve valget.

 

Men jeg anbefaler trådstarteren til å ikke gjøre det fordi:

 

Ho har blitt forelsket i deg, tror du dette går over hvis du har sex med henne? Nei, det vil bli bare forsterket. Og siden du åpenbart gir uttrykk for det her at du ike har følelser for henne, så vil det bare være feil å villede kusinen din.

Lenke til kommentar
Er det faktisk mulig at dette skulle bli ett diskusjonstema? hadde faktisk ikke trodd at det var såpass retarded folk her inne at de ville krangle om at det skal være greit og pule familiemedlemmer..

 

Nei det vil ikke skje noe om man har sex med søskene dine.. Du vil ikke automatisk få HIV elns.. Men vurderer du, eller tenker på og ha sex med søsken eller nærmere familiemedlem så er du syk.. Jeg gidder ikke diskutere det engang, vist du finner det greit på noen måter og ha sex med din far, sin bror, sin datter så er dessverre litt syk.. Det er etisk feil..

 

Ja det går ann og fantastere, men mer en det.. Nei!

 

Argumentet at det er ekkelt burde holde masse..

 

Helt enig der. Dette er et tema som er så ekkel at det ikke en gang bør nevnes.

like så er homofili i mange andre samfunn. om du er en smart person, så innser du at det å fordømme homofili er teit.

 

så, om lise og morten føler for a ha sex, til tross for at de er søsken, så skal de få lov til dette. om du synes det er ekkelt, så er det OK, men er en gal handling ? jeg liker ikke tanken på homse sex, men det betyr ikke at jeg ser ned på homofile.

 

de som argumenterer mot incest og sier 'bla bla bla det er moralsk forkastelig skjønner ikke at folk kan vurdere det etc. bla bla bla" er følelsesmessig inolvert. det handler ikke om moral eller hva som er rett eller galt, men om hva man liker og ikke liker.

"æsj, jeg liker ikke fargen rød. du liker rød, så jeg liker ikke deg"

 

Hva man liker og ikke liker? Med den holdningen er det vell greit med sønn og mor holder på og far og datter.. og kanskje alle sammen samtidig.. Vist de liker det så.. Så lenge alle er over 18 så er det vell ikke noe galt i det?

 

Hva med dyr da, det er ulovelig.. men so what, alt man stapper penisen i handler bare om hva man liker og ikke liker..

Ja jeg ser også at dyr og mennesker ikke kan sammelignes og det er mye mye verre og holde på med ett dyr en ett familiemeldem.. men den holdningen du kommmer med er så feil..

 

Jaja, jeg er værtfall mot incest.. spør du 100 person på gaten i karl johan så tror jeg 98 av de 100 er enig at incest ikke er så kult..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar
Gjest Pre-chic street manners

"A woman slept with her sibling for years and has good memories. Not many people understand their relationship, she says."

 

....."Over the next few years we had sexual encounters every six months or so, each time going farther and farther until I was 17, when we had full sex for the first time. We both went out with other people and there was never any jealousy, although I found it hard to be physically intimate with anyone else. Part of that was because sex with Daniel was so amazing that I had no patience for all the fumbling that seemed to happen with other boys. The sex was never pre-planned, but just always seemed to happen when there was no chance of being discovered.

 

Every so often I would wonder what people would think if they found out, especially our parents, but it always felt so right and was so exciting that these concerns were never enough to stop me. Sometimes he initiated sex and sometimes I did, but in between times our relationship was as easy, relaxed and affectionate as ever, with the incredible passion of each encounter quietly banked away until the next time.

 

"I have wondered if there will ever come a time when I'll look back on my relationship with Daniel in disgust, but I don't think so. Everyone has relationships where the sexual element has ended but a great friendship remains, and that's as good a way as any of summing up what's happened with us. Daniel has a unique place in my affections, as I do with him, and that will never change.

 

Er det virkelig galt sett fra et etisk ståsted?

Lenke til kommentar

Hva man liker og ikke liker? Med den holdningen er det vell greit med sønn og mor holder på og far og datter.. og kanskje alle sammen samtidig.. Vist de liker det så.. Så lenge alle er over 18 så er det vell ikke noe galt i det?

jeg liker ikke tanken, men om to voksne mennesker, mor og sønn f.eks. ønsker å ha sex, så er det greit for meg. avskylig synes jeg det er. allikevel klarer jeg ikke å sette fingeren på nøyaktig hvorfor det er galt. min oppfatning påvirkes av en allmenn oppfatning og får meg til å reagere på tanken om å ligge med sin egen mor med avsky. tanken på å ha sex med en annen gutt er også noe jeg ikke liker. allikeve, så klarer jeg ikke å sette fingeren på hvorfor det er galt. det er ikke galt.

 

Jaja, jeg er værtfall mot incest.. spør du 100 person på gaten i karl johan så tror jeg 98 av de 100 er enig at incest ikke er så kult..

jeg baserer ikke min mening på flertallet måtte mene. for 500 år siden trodde sikkert 99/100 personer på gud og en hver som måtte motsi dette ble brent på staken. i dag vet vi at gud ikke finnes.

Lenke til kommentar

I dag vet vi ikke at gud ikke finnes.. vi vet heller ikke at gud finnes.. Her på forumet så er flertallet ateister, men jeg så ett par filmer på youtube hvor en ateist og en kristen skulle legge frem "beviser" for at det finnes en gud eller ikke.. og etter 40 minutter med argumentasjon fram og tilbake fra begge sider.. så ble det tatt en avsteming, og 97% av alle som stemte mente at bevisene for at gud eksistere var mer troverdig en det ateisten la frem.. altså 97% var ikke blitt kristne, og kanskje de forsatt var ateister, men 97% syntes den kristnes argumenter var mest overbevisende..

 

Det var i USA(Utrolig mange krisne der), kanskje han kristne var en bedre taler(mer overbevisende). det er ett par slike faktorer som gjøre at man kan tvile litt på at avstemingen var litt "farget".. men poenget er, at vi vet enda ikke om Gud eksisterer eller ikke..

 

Tilbake til topic, du sier du ikke ville utført en incest handling og det virker som du er ganske likegyldig til hva andre måtte gjøre så lenge begge partene er enig.. Jeg ville heller ikke utført en incest handling, men i steden for og drite i hva andre gjør så sier jeg det flertallet i norge sier.. Og her er det en 18 åring og en 17åring.. Når de blir 27 og 28 så er jeg 100% sikker på at de ikke ville ha hatt sex, siden det norsk folk ser på incest som galt og uetisk.. Så derfor vil jeg ikke si at trådstartet skal ha sex med søskenbarnet sitt..

Lenke til kommentar

Jeg har et par venninnner som har foreldre som er søskenbarm. Dem har det bra dem? ikke hemma:)

 

---

 

Jeg ser ikke noe galt i det jeg, men ville kanskje ikke ha gjort det med ho i dette tilfellet.

 

---

 

Dere som er IMOT det som pokker. hva om:

 

Du møtte din drømmejente på byen i hellas(som du hadde flyttet til), du gifter deg med ho, får 3 nydlige barn som er "normale". du tar ho med deg hjem for å introdusere ho for familien din. hvor familien din til slutt kommer fram til at dere er søskenbarn(faren eller mora di hadde rota med en sist ferie vettu)

 

hva gjør du da? bryter du opp forholdet pga en piss norm? eller forsetter du å leve lykklig med søskenbarnet ditt?

Endret av probin
Lenke til kommentar
Jeg har et par venninnner som har foreldre som er søskenbarm. Dem har det bra dem? ikke hemma:)

 

---

 

Jeg ser ikke noe galt i det jeg, men ville kanskje ikke ha gjort det med ho i dette tilfellet.

 

---

 

Dere som er IMOT det som pokker. hva om:

 

Du møtte din drømmejente på byen i hellas(som du hadde flyttet til), du gifter deg med ho, får 3 nydlige barn som er "normale". du tar ho med deg hjem for å introdusere ho for familien din. hvor familien din til slutt kommer fram til at dere er søskenbarn(faren eller mora di hadde rota med en sist ferie vettu)

 

hva gjør du da? bryter du opp forholdet pga en piss norm? eller forsetter du å leve lykklig med søskenbarnet ditt?

 

Lever lykkelig videre =) .. Men det er litt rart, det er så sinnsykt mange som sier: go for it, men jeg vil ikke gjort det, selv om jeg ikke ser noe galt i det.. Ikke anbefal det for gutten når dere ikke vil gjøre det selv.. Det er første gangen for jenta, så når hun en gang treffer en flott fyr og bli sammen med han, og han spør når hennes første gang var og med hvem. Så tror jeg det vil være ganske pinelig og si det var med søskenbarnet.. Kan jo selvsagt lyve, men det er ikke alle som syntes det er så greit det heller..

Lenke til kommentar

Leste begynnelsen av første siden og slutten av tredje side.

 

Jeg hadde glatt tatt kusina mi. Uten å angre. Problemet er at jeg aldri kunne ha vært sammen med henne og alt sånt. Noe pga skammen, men mye pga normen og etikken. "Æsj, familie". For ren og skjær eksperimentering - oh, yeah! Bare ikke bli tatt. Da får du forumet og samfunnet og foreldre mot deg.

Lenke til kommentar
Dere som er IMOT det som pokker. hva om:

 

Du møtte din drømmejente på byen i hellas(som du hadde flyttet til), du gifter deg med ho, får 3 nydlige barn som er "normale". du tar ho med deg hjem for å introdusere ho for familien din. hvor familien din til slutt kommer fram til at dere er søskenbarn(faren eller mora di hadde rota med en sist ferie vettu)

 

hva gjør du da? bryter du opp forholdet pga en piss norm? eller forsetter du å leve lykklig med søskenbarnet ditt?

Det er ikkje relevant i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Bare så det er sagt, så mener jeg ikke at TS bare skal hoppe i det, for det har seg slik at enhver handling en gjør her i verden har sine konsekvenser, noen ganger positive og andre ganger negative, men som regel en blanding av disse to ladningene. Og det er egentlig opp til trådstarter å vurdere om han syntes de positive konsekvensene oppveier de negative, slik jeg ser på denne tråden er at den er laget slik at trådstarte kan finne ut hvordan holdningene til et slikt forhold er i samfunnet vårt og siden jeg ser på meg selv som en utilitarist og mener at det som gir lykke til mest mulig mennesker er etisk riktig så mener jeg også at hvis dette gir lykke til TS og kusinen så er det flott det. Hvis noen bekjente av meg skulle gjort noe lignende så hadde jeg sikkert blitt litt sjokkert og hadde nok syntes det var litt merkelig, men hadde ikke hatt noen negative holdninger til det så lenge begge partene ønsket det.

Lenke til kommentar

Om dere har følelser for hverandre, så er det greit. Det gjelder jo egentlig uansett om dere er i familie eller ikke ;)

 

Seksuelle forhold til søskenbarn er IKKE incest og ikke ulovlig. Det er ikke lenge siden Norge hadde en konge som var gift med kusina si. (Kong Håkon tror jeg?)

 

Jeg har også dårlig tro på at dere får "rare" unger. Det kan skje uansett hvem man lager barn med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...