Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har kusine som ønsker sex med meg


Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_sdfsdf_*
Seksuelle forhold til søskenbarn er IKKE incest og ikke ulovlig.

 

Det medfører riktighet, men det er allikevel ein smule RART å pule kusina si. End of story.

 

Det avhenger av hvilket forhold du har til søskenbarnet ditt. Om dere har vokst opp sammen nesten som søsken, så kan det selvfølgelig være rart.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_123_*
Om dere har følelser for hverandre, så er det greit. Det gjelder jo egentlig uansett om dere er i familie eller ikke ;)

Sex'en er vel like bra/ille uansett om det er følelser elelr ikke involvert.

 

Det avhenger fra person til person. Noen liker å ha sex bare for å ha sex, og andre liker å ha sex for a vise hva de føler for en person de er glad i.

Lenke til kommentar
Så dere her som skriver at det ikke er noe galt med incest og slikt. Så dere kunne tenkt dere å tatt en omgang med søskene eller foreldrene deres da, eller?

 

Hold deg til temaet da mann. For det fyrste, les deg opp på kva incest er for noko. For det andre, det er ingen her inne som har sagt noko om søsken eller foreldre.

Lenke til kommentar
Så dere her som skriver at det ikke er noe galt med incest og slikt. Så dere kunne tenkt dere å tatt en omgang med søskene eller foreldrene deres da, eller?

 

Hold deg til temaet da mann. For det fyrste, les deg opp på kva incest er for noko. For det andre, det er ingen her inne som har sagt noko om søsken eller foreldre.

 

Jo visst.. er da folk her inne som har sagt, vist noen søsken har lyst til og eksperimentere litt seksuelt så er det helt greit for dem.. altså at de mener det er helt greit..

Men å holde seg topic er ikke helt dumt, men det sporer fort av ja!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg er en hetrofil gutt på 23 år. De siste 6 årene har jeg hatt 3 langvarige forhold, men inni mellom det første og andre forholdet mitt så hadde jeg sex med søskenbarnet mitt. Nærmere bestemt min fetter. JA, jeg hadde sex med en gutt som i tillegg var min fetter, og jeg har ikke angret på det. Begge to var enige med at dette var en gang, og bare en gang og slik ble det.

 

Vi har møttes på slektstreff flere ganger etter dette, og vi snakker akkurat slik som vi pleier å gjøre og jeg angrer ikke på det jeg gjorde. Jeg har nå fått erfaringen med å ha sex med en gutt, og funnet ut at dette ikke var noe for meg.

 

Syns folk skal slutte å syte over at de syns dette er ekkelt og dømme folk for at de har slike forhold. Jeg mener det er greit så lenge det ikke er snakk om å få barn.

 

Jeg er nesten sikker på at det har kommet opp i tankene på de fleste her at en/ei i slekta er søt og vakker/deilig.

Lenke til kommentar
Er da ikke incest om det er kusina di. Incest er hvis det er nær familie, Søsken/søskenbarn. Samtidig litt rart at det er lov å gifte seg med sitt søskenbarn i norge.

 

Er du klar over at du nettopp dreit deg ut så jævlig hardt at til og med jeg ble flau over dine vegne? Faktisk sitter jeg her og griner over at du ydmyker deg selv på denne måten. FLAUT :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...