Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har kusine som ønsker sex med meg


Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig der ;)

 

Føler jeg har sett flere tråder som dette. Virker ganske urealistisk for meg å få et sånt tilbud fra kusine.

 

Edit: Skrev i feil tråd.

Jeg har i hvert fall ingen anger :ph34r:

 

Har gjort mye dumt som burde vært ugjort, men ingenting jeg direkte angrer og plages av. Unntatt muligens leksene til "i dag", og det lider jeg av i en time liksom, ser ikke helt at å ha sex med en kusine skulle være så mye værre...

Lenke til kommentar
Alle her snakker om anger, hvorfor skal man angre? Om man har lyst kan man jo gjøre det, og jeg ser ingen grunn til å angre det.
Man vet jo aldri. Hvis man finner på å knulle kusina si så kan man få tanker som: Faen var det her riktig da? Osv. Og da sitter man der med et ubehagelig minne om at man har hatt sex med sin kusine, og det minne blir man ikke kvitt vil jeg tro.
Lenke til kommentar
Alle her snakker om anger, hvorfor skal man angre? Om man har lyst kan man jo gjøre det, og jeg ser ingen grunn til å angre det.
Man vet jo aldri. Hvis man finner på å knulle kusina si så kan man få tanker som: Faen var det her riktig da? Osv. Og da sitter man der med et ubehagelig minne om at man har hatt sex med sin kusine, og det minne blir man ikke kvitt vil jeg tro.

Har du satt fyr på noe du ikke burde?

Har du skadet noen og angret på det?

Har du ikke levert inn en viktig oppgave osm du angrer på?

Har du klina med feil person og angrer på det?

 

Tror du du kommer til å tenke på noen av de tingene en julaften med kone og barn som bi-mama sier?

Lenke til kommentar
Alle her snakker om anger, hvorfor skal man angre? Om man har lyst kan man jo gjøre det, og jeg ser ingen grunn til å angre det.
Man vet jo aldri. Hvis man finner på å knulle kusina si så kan man få tanker som: Faen var det her riktig da? Osv. Og da sitter man der med et ubehagelig minne om at man har hatt sex med sin kusine, og det minne blir man ikke kvitt vil jeg tro.

Har du satt fyr på noe du ikke burde?

Har du skadet noen og angret på det?

Har du ikke levert inn en viktig oppgave osm du angrer på?

Har du klina med feil person og angrer på det?

 

Tror du du kommer til å tenke på noen av de tingene en julaften med kone og barn som bi-mama sier?

Ja.
Lenke til kommentar

det MORALSK riktige er å si nei. men nå er det jo engang sånn at for at man skal utvikle seg personlig så må man faktisk gjøre som man vil. har dere lyst har dere lov! enkel regel. ingen kommer til å dø om du gjør det og du blir en erfaring rikere, uansett om det blir negativt eller positivt.

Endret av jagarock
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...