Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har kusine som ønsker sex med meg


Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thats just sick..

ikke for å være frekk men

 

Jeg mener at det er det som er galt med Norge, folk tenker ikke med hodet, de bare puler i vei selvom det er søstra, kusina, tanta osv .. noen får unger til og med (har selv vært vitne til det) derfor 20% av norsk befolkning er syke, annen hver har en eller annen sykdom, det samme gjelder norske som reiser ned til thailand eller somalia og gifter seg. dere blander blodet . Ikke bra. Hvis du er norsk så gift deg med norsk og ikke pul på familien din. *bare en utlending som tenker høyt* haha

Lenke til kommentar
Thats just sick..

ikke for å være frekk men

 

Jeg mener at det er det som er galt med Norge, folk tenker ikke med hodet, de bare puler i vei selvom det er søstra, kusina, tanta osv .. noen får unger til og med (har selv vært vitne til det) derfor 20% av norsk befolkning er syke, annen hver har en eller annen sykdom, det samme gjelder norske som reiser ned til thailand eller somalia og gifter seg. dere blander blodet . Ikke bra. Hvis du er norsk så gift deg med norsk og ikke pul på familien din. *bare en utlending som tenker høyt* haha

 

hehe, grunnen for at mange er syke her i norge er nok ikke at vi syntes det er kjempe gøy og drive med incest.. hehe.. Jeg vet ikke om noen, eller har hørt om noen som har drevet med incest.. og takk og pris for det, hehe..

 

Men norsk gifte seg med norsk sier du, åssen blir det med utlendinger.. skal dere også holde dere til damer og menn som kommer fra deres hjemland?

Lenke til kommentar

hvorfor har folk så mye imot incest? ser sjelden noen som sier noe annet enn 'yuck, det er ekkelt og feil bla bla bla' når de skal forklare hvorfor det er galt.

 

gi meg 1 god grunn til at det er galt, annet enn at ungen ville blitt fakka. om de blir gravide, så har de nok vett til å ta abort uansett.

 

om en søster og en bror er glad i hverandre, har et sterkt bånd og begge er enige om at de vil eksperimentere med sex, så wtf er galt?

 

vet dette er et touchy subject, så skjønner til en viss grad at folk ser på hele greia med avsky. jeg kunne aldri gjort det, hvilket skyldes at jeg er vokst opp med en allmenn oppfatning som sier 'æsj' til hele greia. når jeg derimot prøver å se det fra et annet ståsted, så begynner jeg å lure på hva problemet er, og hvorfor det er så sterke fordommer mot det.

 

til trådstarter: om du vil, så får du vel gjøre det. bare sørg for at ingen får vite om det. du vil i så fall bli sett på med avsky.

Lenke til kommentar

Enig med IsaachEric, selv om du ikke kunne tenkt deg aa gjöre noe lignende selv gjör ikke saken avskyelig. Hadde alle tenkt slikt hadde homofili fortsatt vært ulovlig fordi mange mener dette er kvalmt.

 

Som jeg har sagt tidligere; her trengs det andre begrunnelser enn, "Det er kvalmt" för man kan se paa dette som en synd. Hvis begge er 100% med er det jo egentlig ikke noe galt i dette.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar

@ IsaachElric

 

Ville du hatt sex med din bror/søster? Nei tenkte meg det.

Dersom noen søsken har incest sex og får et barn er det stor sjanse for at barnet blir handicapet, pga. at dersom f.eks faren søskenene hadde et svakt gen (f.eks kromosomfeil) som var arvelig og begge barna hadde fått denne feilen fra faren ville barnet fått kromosomfeilen fra begge foreldrene og dermed blitt handicapet.

 

 

Utifra nicket ditt er du ikke norsk; Jeg vet ikke hvordan dere gjør det der du eventuelt kommer fra men i Norge er ikke incest lov, vanlig eller akseptert i samfunnet.

Lenke til kommentar
Thats just sick..

ikke for å være frekk men

 

Jeg mener at det er det som er galt med Norge, folk tenker ikke med hodet, de bare puler i vei selvom det er søstra, kusina, tanta osv .. noen får unger til og med (har selv vært vitne til det) derfor 20% av norsk befolkning er syke, annen hver har en eller annen sykdom, det samme gjelder norske som reiser ned til thailand eller somalia og gifter seg. dere blander blodet . Ikke bra. Hvis du er norsk så gift deg med norsk og ikke pul på familien din. *bare en utlending som tenker høyt* haha

 

hehe, grunnen for at mange er syke her i norge er nok ikke at vi syntes det er kjempe gøy og drive med incest.. hehe.. Jeg vet ikke om noen, eller har hørt om noen som har drevet med incest.. og takk og pris for det, hehe..

 

Men norsk gifte seg med norsk sier du, åssen blir det med utlendinger.. skal dere også holde dere til damer og menn som kommer fra deres hjemland?

 

 

Selvfølgelig. Det er det jeg mener, men hvis det er ordentlig kjærlighet så er det noe annet, gjelder begge veie altså hehe ;)

Lenke til kommentar

Egentlig småenig, incest burde ikke nødvendigvis trenge å være ulovlig, en bror og en søster burde kunne eksprimentere uten å bryte loven, selv om de fleste tenker på det som kvalmt. Og skjønner godt at folk tenker det, det virker unaturlig, og de aller færreste har nok lyst til å gjøre det med sine egne søsken, og synes generelt det er en ekkel tanke. Men lovlig incest ville gjort det enklere for syke mennesker å utnytte barna sine og lignende.

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar
Utifra nicket ditt er du ikke norsk; Jeg vet ikke hvordan dere gjør det der du eventuelt kommer fra men i Norge er ikke incest lov, vanlig eller akseptert i samfunnet.

 

Hvorfor trekke inn brukernavn? Hvor gjetter du Rabbid eller Lionel_Luthor kommer fra? IsaachElric stiller spørsmål som jeg faktisk kan si meg enig i. Ikke at jeg ville ha gjort det selv, men å si at det er kvalmt er ikke et gyldig argument.

Lenke til kommentar
Egentlig småenig, incest burde ikke nødvendigvis trenge å være ulovlig, en bror og en søster burde kunne eksprimentere uten å bryte loven, selv om de fleste tenker på det som kvalmt. Og skjønner godt at folk tenker det, det virker unaturlig, og de aller færreste har nok lyst til å gjøre det med sine egne søsken, og synes generelt det er en ekkel tanke. Men lovlig incest ville gjort det enklere for syke mennesker å utnytte barna sine og lignende.

 

 

 

det er mer SYKT enn ekkelt .. da har mann et problem hvis du driver å "eksperimentere" med si søster eller kusine.

 

 

Lurer på hva mi mor hadde sagt til dette her?

Lenke til kommentar
@ IsaachElric

 

Ville du hatt sex med din bror/søster? Nei tenkte meg det.

Dersom noen søsken har incest sex og får et barn er det stor sjanse for at barnet blir handicapet, pga. at dersom f.eks faren søskenene hadde et svakt gen (f.eks kromosomfeil) som var arvelig og begge barna hadde fått denne feilen fra faren ville barnet fått kromosomfeilen fra begge foreldrene og dermed blitt handicapet.

 

 

Utifra nicket ditt er du ikke norsk; Jeg vet ikke hvordan dere gjør det der du eventuelt kommer fra men i Norge er ikke incest lov, vanlig eller akseptert i samfunnet.

nei, jeg ville ikke hatt sex med min søster, men det skyldes mer at jeg er 'følelsesmessig' involvert i det. den allmenne oppfattelsen jeg er oppvokst med, samt reaksjonene jeg mest sannsynlig ville fått fra andre om jeg skulle ha sex med kusina mi, gjør at jeg mest sannsynlig ville følt avsky om jeg skulle gjort noe slikt selv. ser jeg noe galt i det? nei, egentlig ikke. jeg bare liker det ikke, og er det et valid argument mot at andre samtykkende voksne mennesker skal få gjøre det sammen? nei.

 

ville du hatt sex med en annen gutt (antar at du er gutt og hetro)? nei, tenkte meg det.

de samme argumentene kan brukes for å fordømme homofili, hvilket de fleste her sikkert kan si seg enig i at er tåpelig å gjøre. vi som er hetro liker nok ikke tanken på å ha sex med en av samme kjønn. betyr det at det er galt, og at andre ikke skal få gjøre det?

 

og dersom en bror og en søster finner ut at jenta har blitt gravid, så er de nok klare over hva som kan skje med barnet, og er snare til å ta abort. mest sannsynlig vil de være veldig forsiktige med prevansjon dersom de skulle ha incest.

Lenke til kommentar

Er det faktisk mulig at dette skulle bli ett diskusjonstema? hadde faktisk ikke trodd at det var såpass retarded folk her inne at de ville krangle om at det skal være greit og pule familiemedlemmer..

 

Nei det vil ikke skje noe om man har sex med søskene dine.. Du vil ikke automatisk få HIV elns.. Men vurderer du, eller tenker på og ha sex med søsken eller nærmere familiemedlem så er du syk.. Jeg gidder ikke diskutere det engang, vist du finner det greit på noen måter og ha sex med din far, sin bror, sin datter så er dessverre litt syk.. Det er etisk feil..

 

Ja det går ann og fantastere, men mer en det.. Nei!

 

Argumentet at det er ekkelt burde holde masse..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...