Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har kusine som ønsker sex med meg


Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GOGO trådstarter, dette er en gylden mulighet til å høste en fin fetish og virkelig ha crazy cousin sex!

 

Ser absolutt ingenting galt i å ha sex med kusinen sin, men jeg vil ikke anbefale dere å stifte familie og få barn.

 

Dere andre som sier det er æsj: Jeg respekterer at dere synes det, men samtidig mener jeg at dere trekker konklusjoner litt for fort. Tror få av dere faktisk har tenkt på dette noe særlig. Hvorfor er dette galt? Trådstarter har samme besteforeldre som denne jenta, hvorfor skal det hindre dem i å ha sex?

 

Synes faktisk det høres litt spennende ut, misunner at du har valget trådstarter ;P Det jeg ville vurdert var vel heller om jeg ville gjort det med henne med tanke på at hun virker litt desperat and shit.

Lenke til kommentar

Det har nok mykje med kva forhold ein har til denne personen, det er klart. Eg har hatt eit veldig nært forhold til dei fleste av mine syskjenbarn, det er difor totalt utenkeleg å bedrive noko sånt. Om eg hadde hatt nokon eg knapt hadde sett ville ikkje det betydd stort heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Ja, det har blitt sagt at det er lovleg ørten ganger no, me har fått med oss det poenget. Det er mykje som er lovleg her i verda utan at det nødvendigvis er greit av den grunn.

 

det er jaggu det smarteste som er ytret i denne tråden! well put!

Lenke til kommentar

Er ikke noe enten eller svar på dette. Moralen til mange sier det er feil, men hva betyr det hvis partene det gjelder synes det er helt greit. Kan ikke si noe annet enn at det er opp til hver enkelt å avgjøre hva som er rett for dem. For meg er kusine for nært, men det er bare meg og mine grenser, det har ingenting med andre å gjøre.

Lenke til kommentar
Er ikke noe enten eller svar på dette. Moralen til mange sier det er feil, men hva betyr det hvis partene det gjelder synes det er helt greit. Kan ikke si noe annet enn at det er opp til hver enkelt å avgjøre hva som er rett for dem. For meg er kusine for nært, men det er bare meg og mine grenser, det har ingenting med andre å gjøre.
Zeph, det virker litt som om du oppfatter det som om det blir spurt om du ville hatt sexuelt forhold til en eller flere av dine søskenbarn, men det er det ikke. Det jeg lurer på er: Hvis to søskenbarn ønsker sex med hverandre, hva er galt i å utføre dette. Vi tar ikke med hvordan resten av slakta reagerer for det kan variere.

Svarer til begge to eg: Sidan trådstarter oppretta denne tråden antok eg han var ute etter andre sine meiningar. Korleis hans slektsforhold er, korleis hans slektningar vil reagere veit sjølvsagt ikkje me. Einaste me kan bidra med er våre personlege meiningar ut frå vårt standpunkt. Difor blir heile diskusjonen litt surrete sidan det er så stor forskjell mellom kvar enkelt kva forhold dei har til sine syskjenbarn og korleis deira slekt ville reagert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Zeph, det virker litt som om du oppfatter det som om det blir spurt om du ville hatt sexuelt forhold til en eller flere av dine søskenbarn, men det er det ikke. Det jeg lurer på er: Hvis to søskenbarn ønsker sex med hverandre, hva er galt i å utføre dette. Vi tar ikke med hvordan resten av slakta reagerer for det kan variere.

 

tar ikke med slektens reaksjon? slik jeg ser det er det største argumentet MOT å gjøre det. man er nødt til å ta i betraktning konsekvensene av å bryte en slik norm, da man er nødt til å leve med konsekvensene. som dere sier så vil denne reaksjonen variere voldsomt, men dette er liksom ikke noe man spør mora si om på forhånd? er det greit at jeg boller med dattera til broren din?

Lenke til kommentar
Zeph, det virker litt som om du oppfatter det som om det blir spurt om du ville hatt sexuelt forhold til en eller flere av dine søskenbarn, men det er det ikke. Det jeg lurer på er: Hvis to søskenbarn ønsker sex med hverandre, hva er galt i å utføre dette. Vi tar ikke med hvordan resten av slakta reagerer for det kan variere.

 

tar ikke med slektens reaksjon? slik jeg ser det er det største argumentet MOT å gjøre det. man er nødt til å ta i betraktning konsekvensene av å bryte en slik norm, da man er nødt til å leve med konsekvensene. som dere sier så vil denne reaksjonen variere voldsomt, men dette er liksom ikke noe man spør mora si om på forhånd? er det greit at jeg boller med dattera til broren din?

Så da hvis en gir faen i reaksjonen til slekta er det bare å kjøre på? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Zeph, det virker litt som om du oppfatter det som om det blir spurt om du ville hatt sexuelt forhold til en eller flere av dine søskenbarn, men det er det ikke. Det jeg lurer på er: Hvis to søskenbarn ønsker sex med hverandre, hva er galt i å utføre dette. Vi tar ikke med hvordan resten av slakta reagerer for det kan variere.

 

tar ikke med slektens reaksjon? slik jeg ser det er det største argumentet MOT å gjøre det. man er nødt til å ta i betraktning konsekvensene av å bryte en slik norm, da man er nødt til å leve med konsekvensene. som dere sier så vil denne reaksjonen variere voldsomt, men dette er liksom ikke noe man spør mora si om på forhånd? er det greit at jeg boller med dattera til broren din?

Så da hvis en gir faen i reaksjonen til slekta er det bare å kjøre på? :p

 

nå kødder du? hvis man tenker bare med kølla og gir blanke i eventuelle reaksjoner som kan påvirke en resten av livet, da er man passe blank i skolten, og sannsynligvis resultatet av en slekt der slik "slektskosing" har pågått lenge allerede! men seriøst, et godt forhold til familien er da viktigere enn å få litt saus i skjegget, anytime!

Lenke til kommentar
Zeph, det virker litt som om du oppfatter det som om det blir spurt om du ville hatt sexuelt forhold til en eller flere av dine søskenbarn, men det er det ikke. Det jeg lurer på er: Hvis to søskenbarn ønsker sex med hverandre, hva er galt i å utføre dette. Vi tar ikke med hvordan resten av slakta reagerer for det kan variere.

 

tar ikke med slektens reaksjon? slik jeg ser det er det største argumentet MOT å gjøre det. man er nødt til å ta i betraktning konsekvensene av å bryte en slik norm, da man er nødt til å leve med konsekvensene. som dere sier så vil denne reaksjonen variere voldsomt, men dette er liksom ikke noe man spør mora si om på forhånd? er det greit at jeg boller med dattera til broren din?

Så da hvis en gir faen i reaksjonen til slekta er det bare å kjøre på? :p

 

nå kødder du? hvis man tenker bare med kølla og gir blanke i eventuelle reaksjoner som kan påvirke en resten av livet, da er man passe blank i skolten, og sannsynligvis resultatet av en slekt der slik "slektskosing" har pågått lenge allerede! men seriøst, et godt forhold til familien er da viktigere enn å få litt saus i skjegget, anytime!

hehe, tar det som et ja :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Det må da være mogeleg å skaffe seg dame på andre vis enn ei desperat kusine?

 

ja for pokker. det samme gjelder dama. hun må da greie å spore opp et mannfolk hun kan hie på , som ikke er i slekta! hvis ikke får trådstarter hjelpe henne med dette og sette i gang litt spleising med kompiser elns

Lenke til kommentar

Det å flytte normer er det som har gjort at mennesket har kommet videre. Hvor vidt man kommer videre av å knulle kusina si er en annen sak. Det at kvinner hadde noe å si i et samfunn før var jo uhørt og hvordan er det i dag?

 

Klarer desverre ikke å sette meg selv i din situasjon fordi min kusine er altfor ung i forhold til meg og jeg klarer ikke å forestille meg det du står ovenfor...Hadde jeg gjort det så tror jeg at jeg hadde vært så trangsynt at jeg hadde sagt nei, men hvor du setter dine grenser er deg og ditt valg, selv om du kanskje fikk et lite innblikk i hva folk generelt mener om det.

 

Synes selv at bare folk f.eks. har en digg kusine kan 100% si nei/ja her siden de har best grunnlag, eller enda bedre, en som selv har sagt nei/ja.

Endret av Emblazer
Lenke til kommentar
Det må da være mogeleg å skaffe seg dame på andre vis enn ei desperat kusine?

 

Skulle jo tro det.. men virker som utrolig mange velger familie først her inne :p Noe ikke jeg gjør siden jeg har satt meg selv som moralens konge som en sa tideligere i tråden.. hehe..

 

Jeg er faktisk ganske overasket over folk her, så lenge det ikke "skjer" noe galt så er det bare og kjøre på..

Hvor går grensen for dere? er mora deres deilig så er det vell greit at du og pappa bytte litt på henne? Så lenge hun ikke blir gravid så skjer det ikke noe galt..

Lenke til kommentar
Er det faktisk mulig at dette skulle bli ett diskusjonstema? hadde faktisk ikke trodd at det var såpass retarded folk her inne at de ville krangle om at det skal være greit og pule familiemedlemmer..

 

Nei det vil ikke skje noe om man har sex med søskene dine.. Du vil ikke automatisk få HIV elns.. Men vurderer du, eller tenker på og ha sex med søsken eller nærmere familiemedlem så er du syk.. Jeg gidder ikke diskutere det engang, vist du finner det greit på noen måter og ha sex med din far, sin bror, sin datter så er dessverre litt syk.. Det er etisk feil..

 

Ja det går ann og fantastere, men mer en det.. Nei!

 

Argumentet at det er ekkelt burde holde masse..

 

Helt enig der. Dette er et tema som er så ekkel at det ikke en gang bør nevnes.

Lenke til kommentar
Er det faktisk mulig at dette skulle bli ett diskusjonstema? hadde faktisk ikke trodd at det var såpass retarded folk her inne at de ville krangle om at det skal være greit og pule familiemedlemmer..

 

Nei det vil ikke skje noe om man har sex med søskene dine.. Du vil ikke automatisk få HIV elns.. Men vurderer du, eller tenker på og ha sex med søsken eller nærmere familiemedlem så er du syk.. Jeg gidder ikke diskutere det engang, vist du finner det greit på noen måter og ha sex med din far, sin bror, sin datter så er dessverre litt syk.. Det er etisk feil..

 

Ja det går ann og fantastere, men mer en det.. Nei!

 

Argumentet at det er ekkelt burde holde masse..

 

Helt enig der. Dette er et tema som er så ekkel at det ikke en gang bør nevnes.

like så er homofili i mange andre samfunn. om du er en smart person, så innser du at det å fordømme homofili er teit.

 

så, om lise og morten føler for a ha sex, til tross for at de er søsken, så skal de få lov til dette. om du synes det er ekkelt, så er det OK, men er en gal handling ? jeg liker ikke tanken på homse sex, men det betyr ikke at jeg ser ned på homofile.

 

de som argumenterer mot incest og sier 'bla bla bla det er moralsk forkastelig skjønner ikke at folk kan vurdere det etc. bla bla bla" er følelsesmessig inolvert. det handler ikke om moral eller hva som er rett eller galt, men om hva man liker og ikke liker.

"æsj, jeg liker ikke fargen rød. du liker rød, så jeg liker ikke deg"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...