Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har kusine som ønsker sex med meg


Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Argumentet at det er ekkelt burde holde masse..
Desverre, nei. At ingen her klarer aa komme med andre argumenter enn at det er kvalmt er overraskende. Ser frem til et skikkelig argument her.

 

Jeg ville personlig ikke hatt sex med söskenbarn, men ville heller ikke fordömt noen som hadde valgt dette.

 

EDIT: Kom over litt snedig informasjon naar jeg lette etter mer informasjon om emnet: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_coupled_cousins , er en del respekterte historiske personer som har vært gift med söskenbarn og jeg ser ingen som syns evolusjonsteorien til Darwin er en gal manns verk fordi han giftet seg med sin kusine.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
@ IsaachElric

 

Ville du hatt sex med din bror/søster? Nei tenkte meg det.

Dersom noen søsken har incest sex og får et barn er det stor sjanse for at barnet blir handicapet, pga. at dersom f.eks faren søskenene hadde et svakt gen (f.eks kromosomfeil) som var arvelig og begge barna hadde fått denne feilen fra faren ville barnet fått kromosomfeilen fra begge foreldrene og dermed blitt handicapet.

 

 

Utifra nicket ditt er du ikke norsk; Jeg vet ikke hvordan dere gjør det der du eventuelt kommer fra men i Norge er ikke incest lov, vanlig eller akseptert i samfunnet.

nei, jeg ville ikke hatt sex med min søster, men det skyldes mer at jeg er 'følelsesmessig' involvert i det. den allmenne oppfattelsen jeg er oppvokst med, samt reaksjonene jeg mest sannsynlig ville fått fra andre om jeg skulle ha sex med kusina mi, gjør at jeg mest sannsynlig ville følt avsky om jeg skulle gjort noe slikt selv. ser jeg noe galt i det? nei, egentlig ikke. jeg bare liker det ikke, og er det et valid argument mot at andre samtykkende voksne mennesker ikke skal få gjøre det sammen? nei.

 

ville du hatt sex med en annen gutt (antar at du er gutt og hetro)? nei, tenkte meg det.

de samme argumentene kan brukes for å fordømme homofili, hvilket de fleste her sikkert kan si seg enig i at er tåpelig å gjøre. vi som er hetro liker nok ikke tanken på å ha sex med en av samme kjønn. betyr det at det er galt, og at andre ikke skal få gjøre det?

 

og dersom en bror og en søster finner ut at jenta har blitt gravid, så er de nok klare over hva som kan skje med barnet, og er snare til å ta abort. mest sannsynlig vil de være veldig forsiktige med prevansjon dersom de skulle ha incest.

edit: skulle redigere en skrivefeil i forrige post. trykket visst på SVAR NÅ istedet

Endret av IsaachElric
Lenke til kommentar
Thats just sick..

ikke for å være frekk men

 

Jeg mener at det er det som er galt med Norge, folk tenker ikke med hodet, de bare puler i vei selvom det er søstra, kusina, tanta osv .. noen får unger til og med (har selv vært vitne til det) derfor 20% av norsk befolkning er syke, annen hver har en eller annen sykdom, det samme gjelder norske som reiser ned til thailand eller somalia og gifter seg. dere blander blodet . Ikke bra. Hvis du er norsk så gift deg med norsk og ikke pul på familien din. *bare en utlending som tenker høyt* haha

Det å spre genene mest mulig, altså finne en make som er så genetisk ulik som mulig, er det som er lurest for å forhindre medfødte sykdommer. Derfor er det å finne noen fra Thailand og Somalia genetisk "smartere" enn å finne noen som er etnisk norsk (hvis man selv er etnisk norsk).

 

Det taler faktisk for "raseblanding" og ikke mot...

 

Det å finne noen i Somalia er genetisk "smartere" enn å finne en etnisk norsk, samme som det er genetisk "smartere" å finne en genetisk norsk som ikke er nært beslektet enn det motsatte.

 

Så du skyter deg selv litt i foten der egentlig.

Lenke til kommentar
Thats just sick..

ikke for å være frekk men

 

Jeg mener at det er det som er galt med Norge, folk tenker ikke med hodet, de bare puler i vei selvom det er søstra, kusina, tanta osv .. noen får unger til og med (har selv vært vitne til det) derfor 20% av norsk befolkning er syke, annen hver har en eller annen sykdom, det samme gjelder norske som reiser ned til thailand eller somalia og gifter seg. dere blander blodet . Ikke bra. Hvis du er norsk så gift deg med norsk og ikke pul på familien din. *bare en utlending som tenker høyt* haha

Det å spre genene mest mulig, altså finne en make som er så genetisk ulik som mulig, er det som er lurest for å forhindre medfødte sykdommer. Derfor er det å finne noen fra Thailand og Somalia genetisk "smartere" enn å finne noen som er etnisk norsk (hvis man selv er etnisk norsk).

 

Det taler faktisk for "raseblanding" og ikke mot...

 

Det å finne noen i Somalia er genetisk "smartere" enn å finne en etnisk norsk, samme som det er genetisk "smartere" å finne en genetisk norsk som ikke er nært beslektet enn det motsatte.

 

Så du skyter deg selv litt i foten der egentlig.

 

 

hehe, ja sant det.. ikke noe raseblanding og ikke familie "eksperimentering" FY!

Lenke til kommentar
Gjest herrgud

Så hva synest dere jeg bør gjøre, la hun få viljen sin eller prøve å hjelpe henne på en eller annen måte?

 

Er jo ikke noen lover som brytes. Men normer er det værre med:)

Sitter i normesaksa selv, er forelsket i søstra til min brors kone, i tillegg stor aldersforskjell:(

Jeg stompet innom denne tråden, for min egen usikkerhet rundt temaet (samfunnsnormer og reaksjoner). Jeg vil så gjerne, men tør ikke bli sammen med henne..

 

Dere må bare kjøre på, så lenge dere er enige om premissene. Blir fort stress om hun ønsker seg et forhold, og du bare har lyst å hjelpe henne med nyskjerrigheten...

 

Noen som har innvendiger mot mitt problem?

Lenke til kommentar
@ IsaachElric

 

Ville du hatt sex med din bror/søster? Nei tenkte meg det.

Dersom noen søsken har incest sex og får et barn er det stor sjanse for at barnet blir handicapet, pga. at dersom f.eks faren søskenene hadde et svakt gen (f.eks kromosomfeil) som var arvelig og begge barna hadde fått denne feilen fra faren ville barnet fått kromosomfeilen fra begge foreldrene og dermed blitt handicapet.

 

 

Utifra nicket ditt er du ikke norsk; Jeg vet ikke hvordan dere gjør det der du eventuelt kommer fra men i Norge er ikke incest lov, vanlig eller akseptert i samfunnet.

JA FORDI DET ER UMULIG Å HA SEX UTEN AT MAN BLIR GRAVID.

 

Herregud. Ja huff, tenk at to samtykkende personer øsnker å ha sex.

 

det er mer SYKT enn ekkelt .. da har mann et problem hvis du driver å "eksperimentere" med si søster eller kusine.

 

 

Lurer på hva mi mor hadde sagt til dette her?

Er man syk hvorfor? Fordi man bryter med de kristne normene?

 

Er det faktisk mulig at dette skulle bli ett diskusjonstema? hadde faktisk ikke trodd at det var såpass retarded folk her inne at de ville krangle om at det skal være greit og pule familiemedlemmer..

 

Nei det vil ikke skje noe om man har sex med søskene dine.. Du vil ikke automatisk få HIV elns.. Men vurderer du, eller tenker på og ha sex med søsken eller nærmere familiemedlem så er du syk.. Jeg gidder ikke diskutere det engang, vist du finner det greit på noen måter og ha sex med din far, sin bror, sin datter så er dessverre litt syk.. Det er etisk feil..

 

Ja det går ann og fantastere, men mer en det.. Nei!

 

Argumentet at det er ekkelt burde holde masse..

Hah! Og hvem gjorde deg til den moralske konge over verden?

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Frohman, det er jo som han sier ikke imot Norsk lov, selvom jeg må si meg enig med andre her at det kan bli litt ubekvemt resten av livet.

 

I dette tilfellet kan det jo hende at kusina ikke får "oppfylt" sine ønsker hos andre menn, og søker mot en hun er kjent med? (Jeg har ikke lest alle postene og vet ikke om noe av dette er sagt)

 

Jeg skal være ærlig: Jeg ville IKKE gjort det, men føler du at du vil pørve det så, be my guest. Men du burde seriøst tenke over det hvis du først bestemmer deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...