Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har kusine som ønsker sex med meg


Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker 18-årig gutt

Hei

Grunnen til at jeg poster som gjest er at jeg ikke vil at bekjente skal vite om dette.

 

I det siste har kusinen min på 17 år skrevet via sms og msn til meg om at hun har lyst å ha seg med meg. Jeg har svart at det ikke er så lurt siden vi er i nær familie, men da har hun igjen svart at det skal holdes hemmelig. Det virker ikke som om hun har tenkt på at det kommer til å være i tankene hennes (og mine) resten av livet på mest trolig en negativ måte.

 

Hun har forresten ikke bare spurt rett frem, men har også fantasert veldig åpent og til og med sagt at hun elsker meg uten at vi noen gang har vært noe særlig venner engang (heller mer uenige opp gjennom oppveksten). En grunn til at hun vil gjøre det med meg tror jeg er at hun sliter med å få kontakt med gutter, og jeg har ofte sett på msn at hun skriver i den personlige meldingen at hun er desperat etter å få seg type, osv .. Regner med at hun er jomfru, og veldig nysgjerrig.

 

Så hva synest dere jeg bør gjøre, la hun få viljen sin eller prøve å hjelpe henne på en eller annen måte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spörs jo hva du vil, om du ikke vil: Nei

Er jo en del genetiske ulemper her, men er ikke akkurat som at dere skal ha barn sammen heller da.

Selv ville jeg sagt nei.

 

EDIT: Ved nærmere lesing av försteposten tror jeg faktisk du bör si nei uansett, uavhengig om dere er kusiner eller ikke

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Hei

Grunnen til at jeg poster som gjest er at jeg ikke vil at bekjente skal vite om dette.

 

I det siste har kusinen min på 17 år skrevet via sms og msn til meg om at hun har lyst å ha seg med meg. Jeg har svart at det ikke er så lurt siden vi er i nær familie, men da har hun igjen svart at det skal holdes hemmelig. Det virker ikke som om hun har tenkt på at det kommer til å være i tankene hennes (og mine) resten av livet på mest trolig en negativ måte.

 

Hun har forresten ikke bare spurt rett frem, men har også fantasert veldig åpent og til og med sagt at hun elsker meg uten at vi noen gang har vært noe særlig venner engang (heller mer uenige opp gjennom oppveksten). En grunn til at hun vil gjøre det med meg tror jeg er at hun sliter med å få kontakt med gutter, og jeg har ofte sett på msn at hun skriver i den personlige meldingen at hun er desperat etter å få seg type, osv .. Regner med at hun er jomfru, og veldig nysgjerrig.

 

Så hva synest dere jeg bør gjøre, la hun få viljen sin eller prøve å hjelpe henne på en eller annen måte?

 

hahahha =) du sier at du ikke har lyst på rare barn.. for guds skyld ikke ha sex med henne, det kommer du virkelig til og angre på resten av livet..

 

Nei, her må du snakk fornuft.. Det er tøffere og være jomfru en og ha pult søskenbarnet sitt..

Lenke til kommentar

Noen som har noen andre begrunnelser enn at "Det vil bli meget rart aa leve med"? :p

Akkurat det er jo meget forskjellig fra hver person og skyldes jo at samfunnet ser ned paa slike forhold, og jeg ville ikke telt det som en grunn i seg selv.

 

Og for aa unngaa misforstaaelser her, vil jeg presisere at jeg ikke ville tatt dette valget selv, vil bare ha noen skikkelig argumenter for hvorfor dette skal være galt.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Gjest Usikker 18-årig gutt

Takk for bra svar. Har blitt mye mer sikker på at det er galt nå.

Men kommer nok til å tenke på denne situasjonen hver gang jeg ser henne i lang tid fremover, om jeg i hele tatt orker å se henne.

Lenke til kommentar

Umm, ikke alle som har fått med seg at det ikke ville vært incest, og at forhold, giftemål og sex med en kusine er ganske så lovlig her i landet?

 

 

EDIT: Med nærmere lesing av försteposten tror jeg faktisk du bör si nei uansett, uavhengig om dere er kusiner eller ikke

^er forsåvidt riktig svar. Med mindre du har lyst selv, er det vel ikke naturlig å gjøre det bare fordi hun ikke har hatt seg ennå.

 

(men hun kan alltids få leie inn meg)

Lenke til kommentar

Altså, når det verken er ulovlig eller generelt sett på som uetisk eller noe her i landet, og det heller ikke kommer spesielle mutasjoner og sykdommer og dritt ut av det, ser jeg ikke at det er noe galt. Da mener jeg så lenge det er snakk om kjærlighet. I dette tilfellet vil det bare være uriktig å gjøre det uansett, og det hadde vært det om det ikke var noe slektskap heller. Men det vil sansynligvis føles rare med en kusine.

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar

Kjærlighet ja.. Prøv og fortell det til venner og bekjente når du står der med søskenbarnet ditt som damen din.. Nei hør da, jeg er skikkelig forelsket i søskenbarnet mitt, det er ekte kjærlighet.. Vet ikke åssen samfunn du bor i, men her jeg kommer fra så har man virkelig brakt skam på etternavnet sitt vist man endre opp med søskenbarnet sitt..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...