Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser


Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle snakker om oss to... Tviler på at alle dere på formuet her går på høgskolen i telemark og vet hvem vi to er

Det er meg du snakker om i tråden. Jeg kunne ikke klatre i dag pga jeg leste alt dette!

 

 

 

Neida, men det er ikke noe som heter "fant ikke noe passende øyeblikk for et kyss". Hvis du ikke finner et, så skap et!

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Jeg har ikke lyst til å slutte å oppdatere, men jeg trenger kanskje ikke være så detaljert. Jeg hadde egentlig ikke tenkt noe over det før det ble nevnt, men jeg er enig i det.

 

Men jeg skal holde dere oppdatert. Jeg skal det :)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Til dere som venter på at jeg skal informere dere om når han kommer til å "få seg noe", så skal dere vite at det er noe jeg aldri kommer til å skrive her.

 

Men jeg var litt sammen med han i går, og det var veldig hyggelig :)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Jeg bare tenkte på noen småting... Han har et år igjen før han er ferdig, og han har hele tiden snakket om at han skal ta det siste året i frankrike. Det er noe han har snakket veldig mye om og det tror jeg er noe han ser fram til, men i går så kikka vi på noe på nettet om frankrike, og da sa jeg bare "om 1 år så er du der", og da sa han bare sånn "nja...det er ikke sikkert jeg drar". Det er ikke for å være innbilsk, men kan det ha noe med meg å gjøre?

Og hvis han f.eks. koser meg på armen, etc, så nynner han en så glad lyd på en måte. Er det et bra tegn? :)

 

Jeg har så lyst til å skrive alt vi gjør jeg. Skulle vært et sånt lukket forum for oss sånn at ikke alle kunne se hva jeg skrev ;)

Lenke til kommentar
Jeg bare tenkte på noen småting... Han har et år igjen før han er ferdig, og han har hele tiden snakket om at han skal ta det siste året i frankrike. Det er noe han har snakket veldig mye om og det tror jeg er noe han ser fram til, men i går så kikka vi på noe på nettet om frankrike, og da sa jeg bare "om 1 år så er du der", og da sa han bare sånn "nja...det er ikke sikkert jeg drar". Det er ikke for å være innbilsk, men kan det ha noe med meg å gjøre?

Og hvis han f.eks. koser meg på armen, etc, så nynner han en så glad lyd på en måte. Er det et bra tegn? :)

 

Jeg har så lyst til å skrive alt vi gjør jeg. Skulle vært et sånt lukket forum for oss sånn at ikke alle kunne se hva jeg skrev ;)

Det er både et bra og et dårlig tegn.

 

Bra på den måten at han ofrer noe for å være med deg.

 

Dårlig på den måten at han ofrer noe for å være med deg. Det betyr at han ikke er trygg nok på seg selv, deg, og alt annet relatert til dere to, til at han prioriterer karriere for å sener ekunne forsørge familien dere danner sammen.

 

Lyst på paranoia? Just come to me baby :cool:

 

Ergo, han burde mye heller foreslått at du ble med til Frankrie og fortsatte på din utdannelse der nede, sammen med han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...