Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser


Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Svært så negativ du plutselig ble. Bare husk at du kommer ingen vei med å være negativ. Dersom du halvveis gir opp på forhånd er det ingen vits å prøve seg heller. Positivitet!

 

Jeg vet, jeg merker det selv, jeg har tenkt alt for mye i dag :( Nå er det sånn skikkelig på bånn, vet ikke om jeg tør å gå bort til han i kveld engang...

 

Det er lett for dere å si at jeg må være positiv og gi han klemmer og kyss, osv... Og jeg syns det er veldig bra dere sier det, ikke misforstå, uten dere hadde gitt opp for lenge siden :)

Men hadde jeg filmet hvordan han er når jeg er der, og vist dere videoen etterpå, så tror jeg faktisk at dere hadde skjønt hvor vanskelig det er.

Fyren er grisekåt på deg og har nok få andre tanker en alt han kunne tenkt å gjøre med deg. At du skremte vettet av han her for litt siden er da ikke hans feil. Se nå til å gi fyren det kysset! Og helst mer! Slutt å vas rundt. Fyren er jo så usikker at til og med vinglepetter fremstår som en stødig bauta. Det betyr at du må ta tak i dine virtuelle baller og bruke dem. Du må rett og slett bli mannen i dette forholdet for at det skal bli et forhold. >>Ta tak i fyren og bestem klart og tydelig at her er det forhold på gang. Bestem at dere skal henge sammen, bestem at dera skal ta på hverandre, bestem at dere skal "se film sammen". Det betyr at filmen står på men ingen av dere ser på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest usikre meg

Jeg tør ikke å be meg selv inn. Det tør jeg bare ikke. Men jeg stikker bort om ca 10 minutter tenker jeg. Håper han er hjemme.

 

Til brutal_mann:

Jeg har veldig lyst til å være mer direkte med han, men jeg er redd for å skremme han vekk. Og måten han er på gjør at jeg ikke tør å være så direkte som jeg kanskje ville vært ellers. Han skremmer meg litt noen ganger.

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Til dels enig med brutal_mann nå. Du må nok gjøre noe mer hvis du vil at det skal skje noe mellom dere. Hva med og spørre han om han tror det kan bli noe? Si at du liker ham?

 

Jeg vet, jeg vet, jeg vet... Jeg skal ikke være så ivrig her inne som jeg har vært de to siste dagene nå. Jeg merker at jeg føler meg litt presset pga det. Jeg skal prøve å få noe til å skje :)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Til dels enig med brutal_mann nå. Du må nok gjøre noe mer hvis du vil at det skal skje noe mellom dere. Hva med og spørre han om han tror det kan bli noe? Si at du liker ham?

 

Overhodet ikke, det må være aller siste utvei. Ikke spør han om det, usikre meg. Ikke ennå.

 

Jeg kunne ikke sagt det rett ut til han. Det føler jeg kanskje ville ødelagt noe. Det er derfor dette er litt vanskelig, siden han er litt forsiktig med kroppskontakt, og samtidig så føler jeg ikke at jeg vil legge noe press på han i form av "jeg liker deg, tror du det kan bli noe?". Det har på mange måter gått litt sent med oss, men det har i alle fall gått riktig vei forløpig.

Lenke til kommentar

Det er bedre at det går sakte og sikkert enn at det går raskt og usikkert. Det vil si, jeg vet ikke hvor sikkert det går framover når du kaller deg "usikre meg" og er den som tar initiativet. :p Men uansett har det gått riktig vei, som du sier.

 

Forresten er det 17-18 minutter siden du sa at du skulle stikke bort til han om 10 minutter.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Han var tydeligvis ikke i hus. Jeg kasta noen flere snøballer på vinduet hans uten å få neon respons. Det lyste i vinduet hans så jeg tror han er hjemme, men kanskje han var ute på kjøkkenet eller noe. Jeg får vel kanskje vente til i morgen da... Eller sende han en melding om et eller annet...eller er det for sent på kvelden?

Lenke til kommentar

gud, for en koselig lesing, men nå er jeg på slutten :(

 

Jeg er 100% sikker på at han liker deg, og du MÅ slutte å tenke alle disse negative tankene dine, de kommer til å spise deg opp. Ikke heng deg opp i alle småting han gjør, vi gutter gjør ting av impuls og har ikke en baktanke med alle mulige ting vi gjør :p Vi er veldig enkle! :p

 

LYKKE TIL, Selv om jeg vet dette er i boks :)

 

Følger SPENT med :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...