Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser


Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Gjest Sjenert gutt 20
Til dere to sjenerte guttene, takk for svar :)

 

Jeg tar i alle fall mye intiativ syns jeg ;) Jeg er overhodet ikke interessert i å drite han ut, og jeg lar han alltid snakke ferdig, og jeg later ikke som at jeg er interessert i det han sier - jeg er interessert. Hadde jeg ikke vært interessert i hva han sa, så hadde det ikke vært noen vits å tilbringe tid sammen med han.

 

Jeg har fortalt han at jeg syns han ser bra ut, og at jeg syns han er en veldig god gutt. Jeg fortalte det denne uken her faktisk. Det virket som han likte å høre det, og han sa at ingen hadde sagt noe sånt til han før. Veldig rart egentlig, men så lenge han vil ha noe med meg å gjøre så kommer han til å høre det mange ganger til ;)

 

Nei, det er viktig å ikke late som man er interessert! Jeg skrev kanskje litt fort. Det virker i hvert fall som det går bra mellom dere, og jeg tror han skjønt at du vil ha han og omvendt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest usikre meg
Det blir visst en liten oppdatering allikevel...

 

Jeg fikk melding av han i stad hvor han spurte om jeg hadde reist, og det hadde jeg jo, så da skrev jeg det. Og da fikk jeg til svar at det var dumt også ønsket han meg en god helg, osv. Også skrev jeg at han også fikk ha en god helg, også lurte jeg på om det var noe han ville siden han skrev at det var dumt at jeg hadde dratt, og da fikk jeg til svar at han hadde hatt lyst til å se meg før jeg dro.

 

Jippi :!:

 

Fikk du med deg denne her eller, smurstafa? ;)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Ja, jeg så den! :D

Fantastisk morro!

 

Løp bort til han nå med en gang, og gi han en skikkelig saftig en på truten! :D

 

Jeg vet :)

 

Hehe, jeg vet ikke helt hvor han er nå. Han går vel på skolen her et sted. Tenkte jeg skulle gå bort til han i kveld en gang, så får vi se da ;)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Jeg var hos han for litt over 1 time siden. Jeg var så sinnsykt nervøs før jeg skulle gå opp til han, også lurte han på om jeg ville være med inn, og dum som jeg var så klarte jeg at å prate det bort slik et det lød som et "nei takk". Jeg er så sykt dum, men hjertet hoppa i alle retninger og jeg klarte ikke å tenke klart :dontgetit:

 

Men han lurte på om han og jeg skulle dra å klatre i morgen, så det var kjempe hyggelig at han tok litt initiativ! :) Vi skulle ikke klatre sammen med de jeg vanligvis klatrer med, han sa det bare skulle være meg og han. Moro at han spør, siden han har sagt at han hater det. Når han sender meldinger nå så har han alltid med en smiley eller hva det heter. Det hadde han aldri før.

 

Jeg gleder meg i alle fall til i morgen! Mandag er uansett ikke vår dag, han trener fotball da, så hvis jeg hadde blitt med inn så hadde det ikke blitt lange tiden uansett.

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Hoi! Han opner seg! Dette blir mer og mer spennende! :D

 

Litt synd du "takket nei" til å komme inn, da det muligens fikk ham til å tro noe i samme retning som da du "avviste" ham sist... Men håper han ikke tenker noe mer over det og fortsetter å ta initiativ! :)

 

Ja, det virker som han åpner seg mer :)

 

Ja, det var utrolig dumt, men han holdt på med noe da jeg kom, så jeg ville ikke forstyrre han i det heller, og uansett kunne jeg sikkert ikke vært der mer en et kvarter eller noe. Men det at han spurte var bare sånn impuls-greie sikkert, han spurte jo om vi skulle klatre i morgen, og jeg avviste han ikke akkurat da ;)

Lenke til kommentar
Jeg var hos han for litt over 1 time siden. Jeg var så sinnsykt nervøs før jeg skulle gå opp til han, også lurte han på om jeg ville være med inn, og dum som jeg var så klarte jeg at å prate det bort slik et det lød som et "nei takk". Jeg er så sykt dum, men hjertet hoppa i alle retninger og jeg klarte ikke å tenke klart :dontgetit:

 

Men han lurte på om han og jeg skulle dra å klatre i morgen, så det var kjempe hyggelig at han tok litt initiativ! :) Vi skulle ikke klatre sammen med de jeg vanligvis klatrer med, han sa det bare skulle være meg og han. Moro at han spør, siden han har sagt at han hater det. Når han sender meldinger nå så har han alltid med en smiley eller hva det heter. Det hadde han aldri før.

 

Jeg gleder meg i alle fall til i morgen! Mandag er uansett ikke vår dag, han trener fotball da, så hvis jeg hadde blitt med inn så hadde det ikke blitt lange tiden uansett.

Fikk du kysset han på det møtet? :) Hvis ikke må du få det til å bli et lite "ritual". Dere kysser når dere ser hverandre, og dere kysser når dere sier hade.

 

Morro å høre om initiativet han tar! Det var på tide :D Så gleder meg til å høre oppdateringen i morgen om hvordan det gikk. :)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
[Fikk du kysset han på det møtet? :) Hvis ikke må du få det til å bli et lite "ritual". Dere kysser når dere ser hverandre, og dere kysser når dere sier hade.

 

Morro å høre om initiativet han tar! Det var på tide :D Så gleder meg til å høre oppdateringen i morgen om hvordan det gikk. :)

 

Nei, jeg gjorde ikke det. Det passet seg liksom ikke, men er helt enig i at jeg må prøve å få det til å bli noe vi gjør hver gang. Men jeg gleder meg til å se hvordan det går jeg også, og det var veldig moro at han spurte :)

 

Det kan hende han bare syns det er fint at jeg banker på. Jeg føler noen ganger at jeg forstyrrer han, selv om han alltid virker overrasket og glad når jeg kommer. Uansett hva han mener om det, så kommer jeg til å fortsette helt til han ber meg slutte ;)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
nå som alt går strålende, hadde det kanskje vært lurt å slutte å komme med oppdateringer offentlig om forholdet, er litt kjipt for han når han eventuelt finner det ut at alle snakker om dere to. er bare en tanke.

 

Alle snakker om oss to... Tviler på at alle dere på formuet her går på høgskolen i telemark og vet hvem vi to er, men du har et poeng. Jeg burde kanskje gi meg nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...