Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser


Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Han er bare uerfaren og ikke vet hvordan han skal gå frem med å vise følelsene han har. Du er nok første jenta han har fått bekreftelse på følelser av, så han er sikkert livredd for å gjøre feil, og miste deg. :) Ta tiden til hjelp og fortsett med initiativet så kommer han garantert til å åpne seg mer, både på godt og vondt. ;)

 

Og som jeg har sagt før, du skal ikke tenke på om han har følelser for deg eller ikke, for det er tydelig som dagen og natten at han har følelser for deg! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest usikre meg

Ellers syns han bare jeg er en vanlig grei og søt jente, som han sikkert kan henge litt sammen med på fritida. Kanskje jeg bare er en jente som han på mange måter har fått kastet opp i fanget, og så tenker han "jaja, hvorfor ikke?". Jeg håper det stikker litt dypere enn det, men jeg tør ikke håpe for mye heller.

 

Men jeg skal ikke være negativ nå, jeg skal bare tenke positivt jeg ;)

Lenke til kommentar
Ellers syns han bare jeg er en vanlig grei og søt jente, som han sikkert kan henge litt sammen med på fritida.

 

Jepp. Jeg bruker også å henge med de jeg synes er helt vanlige til halv fem om natta. Sitte og kose på dem og kysse litt.

 

Jada.

 

/sarkasme

 

Tror nok at du bare skal glemme de teoriene. Det høres ut som om han rett og slett ikke vet hva han skal gjøre / hvordan han skal gå frem. Da er det jammen greit at du er smart nok til å faktisk finne det ut. :)

 

Kjør på og ikke la små filleting få bringe deg ut av balanse. Fokuser på de store, trygge tingene og kose deg på denne reisen du faktisk er ute på. Det er ikke hver dag man er forelsket og opplever slike ting sammen med den som man er forelsket i...

 

-KJ

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Takk for svar jevel og smurstafa, og alle andre selvfølgelig :)

 

Jeg prøver å tenke slik dere gjør, men han er litt vaklende så det er litt vanskelig.

 

Men jeg har dratt hjem for helgen nå, så jeg ser han nok ikke før på mandag. Tenkte jeg kanskje skulle sende han en melding å si god helg, men jeg får se. Så da blir det ikke noe action før til uka igjen ;)

Lenke til kommentar

At han ikke svarer slik på kroppskontakten din er vel på grunn av reaksjonen han fikk når æ spurte om det for en stund tilbake siden. Men det høres ABSOLUTT som dere er godt på vei fremover, du kan bare SLUTTE å si ting som "kanskje han bare ser på meg som ei venninne" ;) Høres kjempehyggelig ut at han inkluderer deg i planer også! Han er helt på tuppa etter deg :) Men ikke misbruk det, vær så snill! Ikke at jeg tror det om deg i hele tatt, da! Du høres for snill og koselig ut til det ^^

 

Åssen reagerte han på kysset? Eller, var det et vanlig kyss eller litt mer saftig? ^^

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Det blir visst en liten oppdatering allikevel...

 

Jeg fikk melding av han i stad hvor han spurte om jeg hadde reist, og det hadde jeg jo, så da skrev jeg det. Og da fikk jeg til svar at det var dumt også ønsket han meg en god helg, osv. Også skrev jeg at han også fikk ha en god helg, også lurte jeg på om det var noe han ville siden han skrev at det var dumt at jeg hadde dratt, og da fikk jeg til svar at han hadde hatt lyst til å se meg før jeg dro.

 

Jippi :!:

Lenke til kommentar
Det blir visst en liten oppdatering allikevel...

 

Jeg fikk melding av han i stad hvor han spurte om jeg hadde reist, og det hadde jeg jo, så da skrev jeg det. Og da fikk jeg til svar at det var dumt også ønsket han meg en god helg, osv. Også skrev jeg at han også fikk ha en god helg, også lurte jeg på om det var noe han ville siden han skrev at det var dumt at jeg hadde dratt, og da fikk jeg til svar at han hadde hatt lyst til å se meg før jeg dro.

 

Jippi :!:

 

BINGO! :D

 

Enda et superbevis på at han er helt på tuppa etter deg! Og det at han turte å skrive det helt uten videre i en melding viser jo bare at han tør ta litt mer initiativ nå enn tidligere... :p

Lenke til kommentar

Dette fysisk kontakt greiene bunner ut i den ene gedigne tabben du har gjort i denne forestillingen. Han spurte om å få lov å ta på deg (Aldri spør om lov gutter, bare prøv dere frem. Mye bedre!), men så ble han avvist. Det hjelper niks nada njet hvor mye du smilte da du sa det. Jeg antar at han følte seg som tidenes idiot, latterliggjort og avvist. Det betyr INGENTING hva du mente, tenkte, følte og sa. Det er hvordan HAN oppfattet din avvisning som er hele poenget. Frem til du sier til han at han kan få lov å ta på deg så vil han være like knotete når det kommer til fysisk kontakt. Aller helst så bør du si til han at det du mente hørte til kjæreste biten var knulling slik at han i alle fall tør tafse litt på deg. Og du bør virkelig la hendene hans få kjæle med brystne dine. Aller helst under klærene. Før det, kommer han til å forvete å bli avvist hver eneste gang han prøver på noe som helst form for berøring.

 

Forøvrig kan du sende en melding til han der du skriver at du gleder deg til du treffer han igjen.

 

Edit: Skremmende mange kommafeil, stavefeil o.l.

Endret av brutal_mann
Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Til brutal_mann:

 

Jeg forstår veldig godt hva du mener. Men han kan f.eks. ta meg i hånden, det tror jeg han vet veldig godt at han "får lov til", men han er forsiktig og tør ikke det. Men nok om det. Jeg skrev forøvrig noe lignende på melding når jeg skrev med han i stad. Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Kan ikke du ta ham i hånden da? :)

 

Jo, det kan jeg. Poenget mitt var at selv om jeg ikke ga grønt lys for at han kunne ta på meg overalt, så vet han selv at det ok for han og f.eks. ta meg i hånden, men han tør ikke å gjøre det. Var det jeg mente med at han er forsiktig med kroppskontakt... :)

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig ikke så sjenert med jenter, men når jeg hang med en jente jeg hadde følelser for ble alt veldig mye verre. Når jeg ville holde hun i hånden brukte jeg mange minutter på å manne meg opp. Så tilslutt gjorde jeg det, og det gikk fint. Sånn var det flere ganger:P Med en gang det er følelser i bildet blir alt mye vanskeligere.

Lenke til kommentar
Gjest Sjenert gutt 20
Kan ikke du ta ham i hånden da? :)

 

Jo, det kan jeg. Poenget mitt var at selv om jeg ikke ga grønt lys for at han kunne ta på meg overalt, så vet han selv at det ok for han og f.eks. ta meg i hånden, men han tør ikke å gjøre det. Var det jeg mente med at han er forsiktig med kroppskontakt... :)

 

Hei. Jeg er veldig lik han du snakker om. Jeg har vært på mine to første dater i mitt liv. Jeg har slitt med å snakke med jenter generelt, men spesielt pene jenter, noe de fleste gutter sliter med, men likevel... Jeg og denne jenta (drømmejenta) var blitt enige om å treffes. Det var heldigvis hun som tok initiativ til å finne på noe, hun foreslo kino. Jeg var veldig glad det var hun som initiativet, for jeg var helt blank, visste ikke hva vi kunne finne på. Likevel knøyt magen seg, masse nerver, en milliard sommerfugler. Jeg har slitt med å sove og spise helt siden :p. Jeg har aldri hatt så sterke følelser generelt og ikke for en jente heller. Jeg tok initiativet for vår andre date, som jeg fikk i gang ganske naturlig... Poenget er at gutter som er som jeg er og som han du liker er, elsker at DU tar initiativet. Vi har selvfølgelig ikke lyst til å si nei til noe dere foreslår, men vi blir så nervøse å spente at isteden for å møte frykten og følelsene, hender det at vi sier nei, at vi ikke har lyst. Det betyr ikke at vi ikke liker dere, tvert imot. Det er viktig å bryte spenningen med en morsom kommentar og få alt til å flyte naturlig. DU må ta han i hånden, han elsker det, selv om han ikke tør å ta deg i hånden. Ta på han forsiktig, for han vil etterhvert blir komfortabel med det. Han er usikker på om han for lov til å ta på deg. Ikke vent for lenge med å være sammen med han etter dere har hatt en date f.eks. Det kan for meg bli veldig tungt å ikke bruke tid med henne etter dette, følelsene blir for sterke og søvn blir umulig, fordi det første jeg tenker på når jeg legger hodet på puten er henne. Når dere føler at begge vet at dere liker hverandre, så si at du liker han, eller si noe fint. Det er noe jeg savner. Jeg har aldri hatt kjæreste, bare drømt om å ha noen som liker/elsker meg. Om en jente sier at hun liker meg, vil jeg bli veldig glad. Sjenerte gutter har gjerne dårlig selvtillit/bilde. Denne blir styrket om du forteller han at han er pen, han er grei, han er ikke dum osv osv... Og vær snill :). Pass på å ikke drit han ut. Gi han tid til å snakke, si ferdig noe han forteller, ikke avbryt. Og vær interessert i det han forteller. Eller: Ta initiativ! Jenter tar for lite initiativ!!! Og la han få vite at du "liker liker" han.

Lenke til kommentar
Gjest 15 år sjenert gutt

Guest_Sjenert gutt 20, kunne ikke vært mer enig med deg. De få gangene jeg snakker med jenter og de sier noe fint om meg, så er det svært beroligende og en virkelig god følelse, og jeg føler jeg kan klare nesten alt. Tror ikke det er noe gale med meg, men er veldig sjenert og tør ikke ta initiativ.

 

Usikre_meg, har følgt denne tråden lenge nå og håper virkelig at du kommer i mål. :)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Til dere to sjenerte guttene, takk for svar :)

 

Jeg tar i alle fall mye intiativ syns jeg ;) Jeg er overhodet ikke interessert i å drite han ut, og jeg lar han alltid snakke ferdig, og jeg later ikke som at jeg er interessert i det han sier - jeg er interessert. Hadde jeg ikke vært interessert i hva han sa, så hadde det ikke vært noen vits å tilbringe tid sammen med han.

 

Jeg har fortalt han at jeg syns han ser bra ut, og at jeg syns han er en veldig god gutt. Jeg fortalte det denne uken her faktisk. Det virket som han likte å høre det, og han sa at ingen hadde sagt noe sånt til han før. Veldig rart egentlig, men så lenge han vil ha noe med meg å gjøre så kommer han til å høre det mange ganger til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...