Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser


Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Jeg bare tenkte på noen småting... Han har et år igjen før han er ferdig, og han har hele tiden snakket om at han skal ta det siste året i frankrike. Det er noe han har snakket veldig mye om og det tror jeg er noe han ser fram til, men i går så kikka vi på noe på nettet om frankrike, og da sa jeg bare "om 1 år så er du der", og da sa han bare sånn "nja...det er ikke sikkert jeg drar". Det er ikke for å være innbilsk, men kan det ha noe med meg å gjøre?

Og hvis han f.eks. koser meg på armen, etc, så nynner han en så glad lyd på en måte. Er det et bra tegn? :)

 

Jeg har så lyst til å skrive alt vi gjør jeg. Skulle vært et sånt lukket forum for oss sånn at ikke alle kunne se hva jeg skrev ;)

Det er både et bra og et dårlig tegn.

 

Bra på den måten at han ofrer noe for å være med deg.

 

Dårlig på den måten at han ofrer noe for å være med deg. Det betyr at han ikke er trygg nok på seg selv, deg, og alt annet relatert til dere to, til at han prioriterer karriere for å sener ekunne forsørge familien dere danner sammen.

 

Lyst på paranoia? Just come to me baby :cool:

 

Ergo, han burde mye heller foreslått at du ble med til Frankrie og fortsatte på din utdannelse der nede, sammen med han.

 

Helt enig. Det er kanskje lurt av deg å fortelle at det ikke er noen grunn til at han skal stoppe studiene sine pga. deg og kanskje hinte til at du kunne blitt med. Spørs hva du vil da selvfølgelig. Men det er jo helt opp til han. Finnes mange muligheter i Norge også. Jeg er ganske utrygg selv når det gjelder sånne ting, så jeg vet hvordan han har det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bare tenkte på noen småting... Han har et år igjen før han er ferdig, og han har hele tiden snakket om at han skal ta det siste året i frankrike. Det er noe han har snakket veldig mye om og det tror jeg er noe han ser fram til, men i går så kikka vi på noe på nettet om frankrike, og da sa jeg bare "om 1 år så er du der", og da sa han bare sånn "nja...det er ikke sikkert jeg drar". Det er ikke for å være innbilsk, men kan det ha noe med meg å gjøre?

Og hvis han f.eks. koser meg på armen, etc, så nynner han en så glad lyd på en måte. Er det et bra tegn? :)

 

Jeg har så lyst til å skrive alt vi gjør jeg. Skulle vært et sånt lukket forum for oss sånn at ikke alle kunne se hva jeg skrev ;)

Det er både et bra og et dårlig tegn.

 

Bra på den måten at han ofrer noe for å være med deg.

 

Dårlig på den måten at han ofrer noe for å være med deg. Det betyr at han ikke er trygg nok på seg selv, deg, og alt annet relatert til dere to, til at han prioriterer karriere for å sener ekunne forsørge familien dere danner sammen.

 

Lyst på paranoia? Just come to me baby :cool:

 

Ergo, han burde mye heller foreslått at du ble med til Frankrie og fortsatte på din utdannelse der nede, sammen med han.

Vi har da hele tiden visst hvor usikker han er på seg selv og henne, så det kom ikke veldig som en overaskelse. ;)

 

Men til usikre_meg, så er det du nevner veldig gode tegn på hans interesse for deg, selv om det ikke er så godt tegn på hvor sikker han er på seg selv. Men sikkerheten kan utvikles, så overall vil jeg si at det er gode tegn det du beskriver. :)

 

Jeg har så lyst til å skrive alt vi gjør jeg. Skulle vært et sånt lukket forum for oss sånn at ikke alle kunne se hva jeg skrev ;)

Jeg tyder dette til at dere har kommet et steg lenger enn kun kyssing, og det er utelukkende positivt! :) Fortsett med fremgangen deres! Dette går bare en vei, og det er fremover! :D

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Jeg er enig i det dere skriver at det er både positivt og negativt. Det var den følelsen jeg fikk da han sa det.

Jeg forstår at han sier det på den måten også, for vi kjenner ikke hverandre sååå godt. Jeg hadde blitt litt skremt hvis han lurte på om jeg ville være med han til Frankrike liksom. Og han kan fullføre utdannelsen sin her også.

 

Bare vi blir bedre kjent (hvis det skjer), så skal jeg gjøre det klart for han at han bare må gjøre som han vil. Det er flere måneder til han trenger å bestemme seg for hva han vil uansett, så det er egentlig ikke noe å tenke på nå ennå :)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Jeg tenker mye mer positivt nå da, merker jeg har det mye bedre med meg selv :)

 

Men på onsdag så har han bursdag, og jeg har ikke lyst til å kjøpe noen gave til han - både fordi jeg ikke har peiling på hva jeg skulle kjøpt og fordi jeg ikke helt vet hva han hadde syntes om det. Men jeg har veldig lyst til å bake en kake til han som jeg vet han liker. Er det greit?

Lenke til kommentar
Jeg tenker mye mer positivt nå da, merker jeg har det mye bedre med meg selv :)

 

Men på onsdag så har han bursdag, og jeg har ikke lyst til å kjøpe noen gave til han - både fordi jeg ikke har peiling på hva jeg skulle kjøpt og fordi jeg ikke helt vet hva han hadde syntes om det. Men jeg har veldig lyst til å bake en kake til han som jeg vet han liker. Er det greit?

Med mindre han driver med slanking, vil jeg tro at enhver gutt på den alderen ville blitt kjempeglad for å få en kake de liker av en jente de liker. Garantert.

Lenke til kommentar
Jeg tenker mye mer positivt nå da, merker jeg har det mye bedre med meg selv :)

 

Men på onsdag så har han bursdag, og jeg har ikke lyst til å kjøpe noen gave til han - både fordi jeg ikke har peiling på hva jeg skulle kjøpt og fordi jeg ikke helt vet hva han hadde syntes om det. Men jeg har veldig lyst til å bake en kake til han som jeg vet han liker. Er det greit?

Bak kaken og gi deg selv som presang :cool: <- Ta spøken da ;) men jo, bak kaken, om mulig en liten versjn slik at det blir et "kakestykke" til bare han. Eventuelt nok til dere to, men ikke mer ;)

Lenke til kommentar
Jeg tenker mye mer positivt nå da, merker jeg har det mye bedre med meg selv :)

 

Men på onsdag så har han bursdag, og jeg har ikke lyst til å kjøpe noen gave til han - både fordi jeg ikke har peiling på hva jeg skulle kjøpt og fordi jeg ikke helt vet hva han hadde syntes om det. Men jeg har veldig lyst til å bake en kake til han som jeg vet han liker. Er det greit?

Bak kaken og gi deg selv som presang :cool: <- Ta spøken da ;) men jo, bak kaken, om mulig en liten versjn slik at det blir et "kakestykke" til bare han. Eventuelt nok til dere to, men ikke mer ;)

Merker jeg at Brutal_mann mykner litt her eller? helt enig med deg i dette ådet da ;)

Lenke til kommentar
Gjest Ingrid-Maria

Hei Usikre meg:)

 

Har lest igjennom alle 31 sider og kommentarer :) synes du er kjempe tøff som fortsatte til tross for usikkerhet. Har vært spennende å følge utviklingen, så er enig med Smurstafa og andre at du må holde oss oppdatert :)

 

Begynte selv i fjor sommer å snakke med en sjenert gutt, som har lite erfaring med jenter...så det var jeg som måtte ta initativ til å oppretholde kontakten...begynte å spørre om eg kunne få mob nr...mail adr+++..i min situasjon så studere han ikkje i samme by, men eg syns han va interresant og eg ville bli bedre kjent..eg maila han først og dt har gitt gode resultater...

 

Ringte hjem til han etter nyttår. utrolig nervepirende, faren tok telefonen...men han blei glad for at eg ringte og samtalen resulterte til mye positivt. (før eg ringte gikk eg frem og tilbake og tenkte tør eg virkelig dette, fikk negative tanker, men eg gjorde dt rette). Så det gjelder å ikke gi seg, og i ditt tilfellet ser vi jo hvor langt det har ført deg :)

 

Kjenner meg utrolig godt igjen i det du forteller...nesten litt skremmende...

 

Gleder meg til fortsettelsen :D

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Takk for flere svar :)

 

Jeg ser mer til han nå. I forrige uke var han hos meg ca to ganger, også var jeg litt hos han. Jeg så han både i går og på mandag. Det virker som at han vil tilbringe tid med meg. Men han er fortsatt veldig vanskelig å lese. Jeg vet ikke hva det kommer av. Han gjør meg fortsatt usikker noen ganger, utrolig nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...