Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser


Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest usikre meg

Nå blir dere kanskje skuffet, men jeg gikk ikke bort til han noe mer i går. Jeg var skikkelig trøtt, så jeg gikk og la meg. Men jeg sendte han en melding og skrev at jeg hadde vært hos han, men at han kanskje ikke var hjemme. Så fikk jeg svar om at han syns det var hyggelig at jeg hadde vært der, også skrev han at vi kunne sees i dag hvis jeg ikke skulle noe annet. Han skrev at han ikke hadde vært så mye hjemme i det siste.

 

Så da ser jeg vel han i dag håper jeg :) Også skal jeg slutte å være så negativ ;) Uansett om jeg har grunn til det eller ikke, så er det ingen vits i å gå rundt og tenke negativt hele dagen.

Lenke til kommentar

Der var du ja! :D

 

Du prøvde i hvert fall en gang i går, så tror nok ingen i denne tråden er skuffet over deg. :)

 

Så da ser jeg vel han i dag håper jeg :) Også skal jeg slutte å være så negativ ;) Uansett om jeg har grunn til det eller ikke, så er det ingen vits i å gå rundt og tenke negativt hele dagen.

BRA! Denne innstillingen er gull verdt, så hold på den, selv i de situasjonene du er veldig usikker.

Husk at enhver usikker forholds-situasjon har en positiv og en negativ side. Derfor man er usikker. ;) Alltid fokuser på den positive siden av det hele, så blir det så veldig mye bedre.

 

Lykke til i dag! :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*
Til dels enig med brutal_mann nå. Du må nok gjøre noe mer hvis du vil at det skal skje noe mellom dere. Hva med og spørre han om han tror det kan bli noe? Si at du liker ham?

 

Overhodet ikke, det må være aller siste utvei. Ikke spør han om det, usikre meg. Ikke ennå.

 

Jeg kunne ikke sagt det rett ut til han. Det føler jeg kanskje ville ødelagt noe. Det er derfor dette er litt vanskelig, siden han er litt forsiktig med kroppskontakt, og samtidig så føler jeg ikke at jeg vil legge noe press på han i form av "jeg liker deg, tror du det kan bli noe?". Det har på mange måter gått litt sent med oss, men det har i alle fall gått riktig vei forløpig.

 

Jeg tenker at det å fortelle ham om følelsene dine, dvs. at du liker ham, umulig kan gjøre noe skade. Derimot tror jeg du vil føle deg enormt lettet etterpå. Det som eventuelt kan skremme ham er å samtidig servere en eksplisitt uttalt eller dårlig skjult forventning om at det kan bli noe mer, men det behøver du vel ikke? Altså er filosofien min: Fortelle om egne følelser er ok, det vitner om trygghet og kan virke smigrende. Forventning om følelser tilbake kan skremme bort. Eller hva sier dere?

 

Lykke til uansett! Du er den som best vet hva som føles riktig der og da, og jeg tror dette kommer til å gå veldig bra til slutt. Føl(g)er med deg enn så lenge!

Lenke til kommentar
Jeg tenker at det å fortelle ham om følelsene dine, dvs. at du liker ham, umulig kan gjøre noe skade. Derimot tror jeg du vil føle deg enormt lettet etterpå. Det som eventuelt kan skremme ham er å samtidig servere en eksplisitt uttalt eller dårlig skjult forventning om at det kan bli noe mer, men det behøver du vel ikke? Altså er filosofien min: Fortelle om egne følelser er ok, det vitner om trygghet og kan virke smigrende. Forventning om følelser tilbake kan skremme bort. Eller hva sier dere?

 

Lykke til uansett! Du er den som best vet hva som føles riktig der og da, og jeg tror dette kommer til å gå veldig bra til slutt. Føl(g)er med deg enn så lenge!

Don't say it, show it ;)

Lenke til kommentar
Altså er filosofien min: Fortelle om egne følelser er ok, det vitner om trygghet og kan virke smigrende. Forventning om følelser tilbake kan skremme bort. Eller hva sier dere?

Det kan hende, men problemet er at 95% av gangene man forteller om følelser føler den du sier det til at du har forventninger om følelser tilbake. Det er ihvertfall min oppfatning. Veldig dårlig formulert, men jeg håper dere forstår. Jeg er enig med de over; vis at du har følelser, ikke si det. :)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Nå tok han vel litt initiativ? :) Iom. at han ba deg med på å finne på noe.

 

Hehe, ba og ba... Han skrev i alle fall at vi kunne jo sees i dag, så han tok jo egentlig litt initiaitv på en måte. Jeg blir alltid så glad når han skriver/sier sånt :)

 

Og jeg kommer ikke til å fortelle han hva jeg føler.

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Dere kan jo ta flere kvelder sammen der dere ser en film og lager mat sammen, som oftest så skjer det ting da :) Og dere blir enda mer trygge på hverandre... Jeg tror vel aldri du kan være for innpåsliten hvis han er interessert i deg. Så kjør på sier nå jeg :)

 

Jeg har tenkt sånn jeg også, at hvis han er interessert så man han bare like at jeg tar kontakt. Eller hadde jeg sendt han masse unødvendige meldinger og maset mye så skjønner jeg at han kanskje ville blitt litt lei. Jeg spør litt forsiktig nå og da, men jeg tror ikke han føler at jeg maser...jeg håper i alle fall ikke det :)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Jo, det var veldig koselig i går :)

 

Vi dro og leide en film igjen også lagde vi oss litt mat. Han kom til meg i 8 tida, også dro han ikke før klokka halv 5 på morgenen i dag, så jeg er litt trøtt nå :p Jeg skjønner ikke hva som skjer med at tiden går så fort når jeg er sammen med han. Det er ganske sprøtt egentlig.

 

Men jeg prøvde å kose litt mer med han i går, bare ta litt på han, og han blir så stille og fjern, og litt usikker virker det som. Han er så veldig forsiktig. Stryker jeg han på armen, så stryker han ikke tilbake liksom. I så fall så tar han bare så han så vidt er borti meg. Han er nok veldig uerfaren.

 

Så når han dro så lurte han på en klem igjen da, og da kyssa jeg han. Men jeg syns det er vanskelig å kysse han når vi sitter i sofaen, for han reagerer så rart på den kroppskontakten jeg gir han, og det gjør at jeg ikke tør å gå lenger. Men det var i alle fall utrolig koselig å se han i går da. Og han var akkurat som vanlig. Jeg var litt redd for at han egentlig ikke hadde lyst til å gjøre noe, for han var litt kald på melding, men når jeg så han så var han bare kjempe glad og lurte på hva vi skulle gjøre og sånn. Så jeg tror ikke jeg har hatt noen grunn til å tenke de negative tankene. Heldigvis :)

 

Også inkluderer han meg litt i det han sier. Som f.eks i går så ble det snakk om å vinne i lotto, og da sa han "hvis jeg hadde vinni i lotto så hadde vi to dratt til kanariøyene i kveld", eller han sier ting som "noen ganger så pleier jeg og bla bla bla...du må bli med på det en gang!", osv. I går så la han igjen flere ting hos meg også. Han la igjen noen flere DVD'er som hadde med bort til meg, og sa at de bare kunne ligge hos meg. Det virker nesten som at han liker å legge igjen ting hos meg, akkurat som han la igjen jakka si i forrige uke. Det er ikke sikkert han mener noe med det, men det er litt nusslig uansett ;)

Lenke til kommentar

Hyggelig lesing dette her! :D

 

Han mener garantert noe med å legge igjen ting hos deg. Tydelige tegn på at han vil komme tilbake en annen dag. :)

 

Og det at han inkluderer deg i ønsker, og fremtidige planer kan kanskje ikke virke som en veldig big deal, men det ER en VELDIG big deal! :D Det betyr at han ser for seg dere to fremover i tid. Han ønsker å dele fremtiden med akkurat deg, og tydeligere tegn kan du vel ikke få. ;)

 

Som sagt, veldig koselig lesing dette her. Og kjempebra gjort at du ga han et kyss da han spurte om klem. :) Fortsett i rett retning og eskaler mer og mer så er det ikke veldig lenge igjen før han åpner seg skikkelig opp han også. :)

Lenke til kommentar

Det at han kanskje virker kald på meldinger av og til trenger ikke bety noe, ihvertfall ikke hvis han er uerfaren. Det at han oppfører seg så rart når du har kroppskontakt med han regner jeg med at er fordi han er usikker, når han blir mer vandt til det vil han kanskje ta litt mer insiativ selv. Hvis han er veldig uerfaren som du sier du tror han er så er det nok du som hele tiden må ta steget videre ;) Hadde han ikke likt deg ville han nok kuttet kontakt, det ville ihvertfall jeg gjort om jeg var i hans situasjon, men responsen du får tyder på at han er intressert bare veldig sjenert. Det at du kyssa han var også bra, kanskje det var det han trengte for å være sikker på at du liker han, han burde ihvertfall ikke ha noen tvil nå. Mest sannsynelig vil han ta kontakt med deg igjen nå, jeg ville ihvertfall blitt overrasket om han ikke gjorde det.

 

Hvordan gikk det når du kyssa han da? Kjør på med masse kroppskontakt :D

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Det kunne ikke gått bedre enn dette :D

Neste gang dere skal leie film, lei skrekkfilm og gjør som jeg skrev litt over her.

Det gjorde kjæresten min med meg, da jeg var usikker. Nå er vi sammen, og jeg har aldri hatt det bedre enn jeg har det nå :D

 

Lykke til videre, og husk å holder oss oppdatert!

Endret av Torg3r
Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Hyggelig lesing dette her! :D

 

Han mener garantert noe med å legge igjen ting hos deg. Tydelige tegn på at han vil komme tilbake en annen dag. :)

 

Og det at han inkluderer deg i ønsker, og fremtidige planer kan kanskje ikke virke som en veldig big deal, men det ER en VELDIG big deal! :D Det betyr at han ser for seg dere to fremover i tid. Han ønsker å dele fremtiden med akkurat deg, og tydeligere tegn kan du vel ikke få. ;)

 

Som sagt, veldig koselig lesing dette her. Og kjempebra gjort at du ga han et kyss da han spurte om klem. :) Fortsett i rett retning og eskaler mer og mer så er det ikke veldig lenge igjen før han åpner seg skikkelig opp han også. :)

 

Det er veldig hyggelig å ha tingene hans hos meg i alle fall ;) Og det virker, som du skriver, at han ser for seg meg og han litt fremover. Alt hadde vært så perfekt hvis han ikke var så forsiktig når det gjelder det å vise følelser...hvis han har litt følelser for meg da... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...