Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser


Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Gjest usikre meg
Og hvordan gikk kakebakingen? :D

 

Jo, jeg tror den blir god, skal bort til han med den i kveld tenker jeg :)

 

 

Til Beges:

Jeg vet ikke, men han er fortsatt utrolig forsiktig med kroppskontakt, selvom jeg har gitt klart uttrykk for at det er greit... Han er litt tilbakeholden, så jeg vet ikke helt hva han tenker. Noen gang virker han veldig uinteressert, og det gjør meg usikker. Det er fælt hvis jeg skal bli glad i han, før han finner ut hva han kanskje vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok ikke du trenger å tenke sånn. Han virker litt mer sjenert enn gjennomsnittsgutten, og er dermed veldig redd og usikker på hvor grensen går.

Så lenge du fører an, og leder hendene hans dit du vil ha dem så tør han nok mer og mer.

 

Så lenge han ikke forhindrer kroppskontakten du tar initiativ til, så har du ikke noe å frykte. :)

Lenke til kommentar
Og hvordan gikk kakebakingen? :D

 

Jo, jeg tror den blir god, skal bort til han med den i kveld tenker jeg :)

 

 

Til Beges:

Jeg vet ikke, men han er fortsatt utrolig forsiktig med kroppskontakt, selvom jeg har gitt klart uttrykk for at det er greit... Han er litt tilbakeholden, så jeg vet ikke helt hva han tenker. Noen gang virker han veldig uinteressert, og det gjør meg usikker. Det er fælt hvis jeg skal bli glad i han, før han finner ut hva han kanskje vil.

*Finne frem te-skje*:

 

Du har SKREMT VETTET AV HAN!!! Det btyr null niks og INGENTING hva du mente da du nektet han å ta på deg! Du har fremdeles skremt fyren til å bli balleløs og få innovertiss!!! DU MÅ TA HANS HENDER OG LEGGE DEM PÅ DIN KROPP!!! Først når du viser at DU VIL at han skal tafse på deg, først da vil han tørre.

 

Er det så ulidelig vanskelig å forstå? Han må få ta på rumpa di. Han må få kjenne huden din under fingrene sine. han må få leke med brystene dine. Han må få lov å kjenne med sine egne fingre at du er tent på han.

 

Alt dette er helt vanlige fornuftige og naturlige aktiviteter. Om du skal være like kjedelig og kjip som du var sist så vil du rissikere at han rett og slett ikke gidder. Mye fordi han ikke tror det finnes håp, dernest fordi han ser for seg at sex med deg blir med lyset av i misjonæren. Og hvem pokker gidder det?

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
*Finne frem te-skje*:

 

Du har SKREMT VETTET AV HAN!!! Det btyr null niks og INGENTING hva du mente da du nektet han å ta på deg! Du har fremdeles skremt fyren til å bli balleløs og få innovertiss!!! DU MÅ TA HANS HENDER OG LEGGE DEM PÅ DIN KROPP!!! Først når du viser at DU VIL at han skal tafse på deg, først da vil han tørre.

 

Er det så ulidelig vanskelig å forstå? Han må få ta på rumpa di. Han må få kjenne huden din under fingrene sine. han må få leke med brystene dine. Han må få lov å kjenne med sine egne fingre at du er tent på han.

 

Alt dette er helt vanlige fornuftige og naturlige aktiviteter. Om du skal være like kjedelig og kjip som du var sist så vil du rissikere at han rett og slett ikke gidder. Mye fordi han ikke tror det finnes håp, dernest fordi han ser for seg at sex med deg blir med lyset av i misjonæren. Og hvem pokker gidder det?

 

Du trenger ikke å skrive det der, for du vet ikke hvordan det er. Du kjenner meg ikke.

Lenke til kommentar
Du trenger ikke å skrive det der, for du vet ikke hvordan det er. Du kjenner meg ikke.

 

Og nettopp derfor kan du bare overse ham. :)

 

Ingen andre enn du vet hvordan han reagerer, hva som virker for deg og hva du ikke vil. Derfor er det veldig viktig at du lytter til deg selv fremfor noen andre.

 

-KJ

Lenke til kommentar
Du trenger ikke å skrive det der, for du vet ikke hvordan det er. Du kjenner meg ikke.

Trenger ikke kjenne hverken deg eller han. Det holder å vite noe om hvordan überbeskjedne hankjønn fungerer.

 

At du ikke vil ta inn over deg at du i det øyeblikket (du nektet tafsing) satte hele relasjonen deres i fare er for så vidt ikke mitt problem, jeg bare håper du og andre lærer litt til neste/lignende situasjoner.

 

Du trenger ikke å skrive det der, for du vet ikke hvordan det er. Du kjenner meg ikke.

 

Og nettopp derfor kan du bare overse ham. :)

 

Ingen andre enn du vet hvordan han reagerer, hva som virker for deg og hva du ikke vil. Derfor er det veldig viktig at du lytter til deg selv fremfor noen andre.

 

-KJ

Dette handler om hvordan HAN reagerer! For ikke å snakke om hvordan denne hendelsen har påvirket hans syn på henne i ettertid.

 

Brutal_mann er som vanlig litt overivrig/overdrivende, men ikke la det gå inn over deg :)

 

(Jeg VET det høres ut som om jeg snakker om en person som ikke leser dette nå, men jeg satser på at Brutal_mann takler det gaaanske så fint :p )

*Gråte litt for alt det stygge denne slemme personen sa*

 

;)

Lenke til kommentar
Dette handler om hvordan HAN reagerer! For ikke å snakke om hvordan denne hendelsen har påvirket hans syn på henne i ettertid.

 

Til å være en som vet hvordan beskjedne gutter virker så synes jeg du gjør et veldig stort nummer ut av noe som kommer til å forsvinne som en musepromp i det store universet.

 

Det er bare sundt for forholdet å sette grenser. Ingen som har dødd av det. Det kan kanskje hende at den som er litt mer målrettet vil vike unna og finne lettere bytte når man blir avvist, men i dette tilfellet virker det da ikke som om han har gitt opp i det hele tatt.

 

Så la OP få litt pusterom og slutt med svartmalinga. ;)

 

-KJ

Lenke til kommentar

... enden på tråden? NEI!?

 

Utrolig å lese denne tråden fra ende til annen. Første gang jeg har sitti over 5 timer å lest på samme tråden uten opphold! Som så mange andre her ønsker jeg å komme med ett råd og noen betraktninger.

 

Han er uten tvil superintressert. Uten tvil.

 

Det er noen som mener at man ikke skal prate om følelsene sine, kun vise dem. Det kan kanskje være et poeng tidelig i relasjonen, men om man venter for lenge med å sette ord på det man føler kan det også gjøre forholde ekstra sårbart. Når ting er usakt, er det så lite som skal til for å psyke en eller begge partene helt ut. Når man får snakket sammen roer tankekjøret seg også, fordi man blir tryggere på hverandre.

 

Jeg snakker ikke nødvendigvis om å gjøre det så blodig seriøst, men at du kan være ærlig og åpen med at du liker han...

 

Uansett ... takk så langt for en utrolig koselig og inspirerende tråd! Du (TS) virker som et ærlig og oppriktig menneske med respekt for deg selv og andre. Selv om du kanskje ikke er klar over det, så er det mange som har mye å lære av deg :)

 

Til alle som har deltat i denne tråden så langt; dere er herved medskyldig til at jeg legger meg aaaalt for seint. Klokken er jo over 4! Godnattogsovgodt.... zzzzz

Lenke til kommentar
*Finne frem te-skje*:

 

Du har SKREMT VETTET AV HAN!!! Det btyr null niks og INGENTING hva du mente da du nektet han å ta på deg! Du har fremdeles skremt fyren til å bli balleløs og få innovertiss!!! DU MÅ TA HANS HENDER OG LEGGE DEM PÅ DIN KROPP!!! Først når du viser at DU VIL at han skal tafse på deg, først da vil han tørre.

 

Er det så ulidelig vanskelig å forstå? Han må få ta på rumpa di. Han må få kjenne huden din under fingrene sine. han må få leke med brystene dine. Han må få lov å kjenne med sine egne fingre at du er tent på han.

 

Alt dette er helt vanlige fornuftige og naturlige aktiviteter. Om du skal være like kjedelig og kjip som du var sist så vil du rissikere at han rett og slett ikke gidder. Mye fordi han ikke tror det finnes håp, dernest fordi han ser for seg at sex med deg blir med lyset av i misjonæren. Og hvem pokker gidder det?

Du trenger ikke å skrive det der, for du vet ikke hvordan det er. Du kjenner meg ikke.

Hvorfor mener du litt tafsing kan skade da? Tror heller det er tvert imot, at han føler seg tryggere av litt kroppskontakt. Det stimulerer, trigger følelser, osv.

 

Om dere ikke var så sjenerte og usikre hadde dere pult første uka, sjenertheten deres bremser ned hele utviklingen. Det har gått 2 måneder og dere har kommet til det stadiet der dere kysser flaut. Greit nice and calm kan være bra, men dere kunne heller brukt tida på å ha det gøy. Noen må virkelig ta ordentlig intiativ til å ta stegene, bra du gjorde det med kyssingen fysisk, men etter at du avviste han når han ville ta på deg hoppet du to tilbake psykisk og tankegangen hans er helt dårlig. Han er sikkert usikker for det enda, er du klar over hvor mye mot det tar av en sånn fyr å spørre om han får lov til å ta på deg? Og du ville ikke fordi du trodde han ville bruke deg som puledokke??? Jeg husker plutselig hvorfor jeg ikke finner ubersjenerte jenter attraktivt, dere liker kanskje hverandre, men det er ikke godt nok om dere ikke er trygge på hverandre. Veldig enig med brutal_mann her, og det er faktisk riktig uansett hvor mye du tror du gjorde det rette

Lenke til kommentar

Jeg vil nå si hun gjorde det rette, hvis hun ikke var i humør til noe slikt så burde hun si nei. Men nå er det hun som igjen må ta initiativet til å ta det videre.

 

Se på det slik: Du har mannet deg opp og spør en gutt om han vil gå på kino med deg. Han sier kontant nei. Da er det ikke så lett å spørre han ut neste helg, mye enklere for han å spørre deg.

 

Ballen er på en måte hos deg.

Lenke til kommentar

Denne duden som hun er interessert i er tydeligvis dum som et brød og klarer ikke ta hints for 5 flat øre.

 

Trådstarter, du burde VÆRE MER FRAMPÅ, fordi jeg hakke sett på maken, skal dere bruke 40 år på å prøve å kysse? Effing christ.

 

Og brutal_mann har helt rett selv om innlegget hans virket veldig slemt og kaldt og brutalt (pun intended). Bare fordi dere andre er en gjeng med fløtepuser kan det fortsatt være greit å være litt REALISTISK også. Grow some fucking balls.

Endret av Zeph
Fjernet vulgær språkbruk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...