Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser


Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Gjest usikre meg
Så usikre_meg? Noe spennende som skjedde på valentines med dere? :)

 

 

Vi var ikke noe sammen på lørdag. Begge dro på fredag, for det er vinterferie nå. Men jeg syns alt går kjempe bra :D Jeg lurer på om vi anser oss selv som kjærester nå, jeg tror kanskje det :) Det føles så unaturlig å spørre når vi er sammen. Men jeg syns i alle fall at alt går veldig bra, og det virker som at han ser for oss meg og han sammen litt fremover. Han sier ofte sånn " til sommeren må du bli med til hytta", "til våren må vi ta oss en tur til...", osv. Her om dagen spurte han faktisk om hvor mange barn jeg kunne tenke meg å ha når jeg ble stor, det var kanskje å dra det litt langt med :p hehe,men det er bare koselig og da :)

 

Føler meg bare som verdens lykkeligste jente nå!! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jippi! En oppdatering! :D

 

Har tråla dette forumet med jevne mellomrom for å se om du kom inn her så jeg kunne få min daglige "fix" på feelgood-hormoner :p

 

Og for en flott oppdatering vi fikk! Virkelig morro å lese at dette fortsatt går veien, og ikke minst at han legger planer for dere to. :)

 

Spesielt morro med at han lurte på hvor mange barn du kunne tenke deg. Det er et spørsmål som ofte popper inn i hodet på folk i begynnelsen av et forhold når de vurderer om en person er den rette til å tilbringe resten av livet med for å se om fremtidig familie-planlegging stemmer overens med egne ønsker og mål.

 

VELDIG bra, og du har virkelig fortjent den følelsen du føler akkurat nå! :) Stå på! :D

Endret av Smurstafa
Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Dere er så søte, takk for svar :) Og tusen tusen tusen takk for all hjelp hittil, hadde det ikke vært for dere så hadde jeg gitt opp for lenge siden :)

 

Det er noen dager siden ejg har sett han nå. Jeg kjenner jeg lengter skikkelig etter han. Men på lørdag er vi bedt på middag (nesten som et par :D) hos noen venner, også skal vi på konsert etterpå. Gleder meg veldig :)

 

Så skal jeg holde dere oppdatert videre også om hvordan det går :)

Lenke til kommentar

så dere ser kansje på hverandre som kjærester nå?? tror halve Norge ble skikkelig glad når du skrev det :) det er noe vi har ventet på. dette har vært veldig koselig lesing der ikke bare jeg har vært inne hver eneste dag og sett etter oppdateringer.

 

er skikkelig misunnelig på han gutten. du virker som en super jente :) gleder oss til neste oppdatering

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg lurer på om vi anser oss selv som kjærester nå, jeg tror kanskje det :)

Dersom dere har facebook kan du jo sende han en SMS og spørre om dere skal endre statusen deres på facebook? :p

Lenke til kommentar
Gjest usikre mge
Dersom dere har facebook kan du jo sende han en SMS og spørre om dere skal endre statusen deres på facebook? :p

 

 

Nei, ingen av oss er på facebook. Han har sagt at han vil at jeg skal møte familien hans og sånn, så da trenger vel ikke å lure noe mer ;) hehe.

Lenke til kommentar
Dersom dere har facebook kan du jo sende han en SMS og spørre om dere skal endre statusen deres på facebook? :p

 

 

Nei, ingen av oss er på facebook. Han har sagt at han vil at jeg skal møte familien hans og sånn, så da trenger vel ikke å lure noe mer ;) hehe.

Yey, høres kjempebra ut :new_woot: Godt at det går godt da ;)

Lenke til kommentar
Å hærlighet, har dere kyssa ennå hvertfall? Hvis ikke, kan ikke dere anse dere selv som noe kjærestemateriale.

Jeg kan svare deg på det der.

 

Ja, de har kyssa. Opptil flere ganger. :)

Det første kysset var maaaange sider tilbake. Og jeg mistenker at de har kommet seg lenger også ;)

 

Saken kan vel settes som løst, og usikre_meg har vel ikke tid til å oppdatere her mer ettersom hun nå har en kjæreste hun kan bruke tid på :D

 

Om bare alle kjærlighets-tråder hadde endt på denne måten..

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Jeg har lyst til å oppdatere hele tiden jeg altså, bare så dere vet det :) Men nå går alt bare veldig veldig bra, så da blir det bare en oppsummering av alt vi gjør, og det tror jeg de aller fleste syns er ganske uinteressant.

 

Dere skulle bare visst hvor takknemlig jeg er over at dere har tatt dere tid til å svare.

Og Smurstafa - hvis det det blir bryllupp så blir du seriøst invitert ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...