Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser


Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Hva er best?

Gjøre det nå med en gang, og føle deg bra resten av dagen?

Eller

Gå og drøye det, og grue deg halve dagen?

 

Du får selvfølgelig avgjøre hva du gjør selv, men som du kanskje har merket, så syns jeg du skal hoppe rett i det og gjøre det med en gang.

Du kommer ikke til å angre ;)

Gjør det! Og gjør det NÅ! :D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest usikre meg
Hva er best?

Gjøre det nå med en gang, og føle deg bra resten av dagen?

Eller

Gå og drøye det, og grue deg halve dagen?

 

Du får selvfølgelig avgjøre hva du gjør selv, men som du kanskje har merket, så syns jeg du skal hoppe rett i det og gjøre det med en gang.

Du kommer ikke til å angre ;)

Gjør det! Og gjør det NÅ! :D

 

Jeg gruer meg ikke for å gjøre det, men jeg liker å si ting ansikt til ansikt i stedet for å sende melding, i alle fall når jeg vet at han kan være litt kort på melding. Kanskje jeg får et litt utydelig svar fra han, og da kommer jeg til å sitte og tenke på det :p

 

Men jeg håper virkelig jeg ser han i løpet av dagen... Jeg må sikkert ta kontakt som vanlig, men det hadde vært moro hvis han kunne gitt lyd fra seg først... :)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Aaaah! Du skal vente og si det face to face ja :D

Ja, da kan du godt drøye det :)

 

Gi han et saftig kyss før du sier det også, så han holder rundt deg i det du sier det.. Da skal du nok få se en reaksjon du liker ;)

 

 

Dere vet ikke helt hvordan ting er... Det er ikke så lett å kysse han, han har så utydelig kroppsspråk. Bare det å gi han en klem er vanskelig, tro meg! Men jeg skal prøve å gi han et kyss bare sånn plutselig. Jeg skal prøve, men det kan hende jeg backer helt ut når jeg ser han. For det virker som at han f.eks. liker at jeg gir han en klem, men før han har fått den så virker det noen ganger som at det han minst vil ha, er en klem. Han er veldig søt, men han er utrolig snål når det kommer til kroppskontakt. Unnskyld, nå klager jeg fælt...

Lenke til kommentar

Denne tråden er helt fantastisk. Dere lever en romantisk illusjon, det er helt klart at dette virkelig går riktig vei. Fyren er nok keen på deg tvers igjennom, han er bare redd for å vise det. Redd for å gjøre noe galt vet du. ;)

 

Uansett, jeg syns du skal gi han en skikkelig happy suprise og kysse han på lippene.

 

Du kan for eksempel varme opp med et kyss på å kinnet først. Et sånn kjapt "peck" ikke noe big deal. Og SÅ.. og SÅ, håhå dette er som tatt fra en skikkelig søt jentefilm. Så ber du han lukke øynene, grabber hodet hans og går for den grande finale! Et vått og godt kyss som man ellers bare ser på klissete filmer fra 90tallet. Etter på kan dere sitte å fnise og se litt sjenert på hverandre.

 

Åååh, dette er så søtt altså! :love:

Lenke til kommentar

Kjære, kjære deg :) Du har virkelig valgt et brukernavn som passer deg godt, selv om jeg absolutt kan forstå at du lett blir usikker når du har med en sånn gutt å gjøre :) Slapp av! :)

 

En liten melding som bare forteller at du savner ham gjør garantert ikke noen skade. Det er så koselig å få sånne meldinger, og han setter helt sikkert pris på den, selv om han kanskje ikke har tid til å svare, eller ikke tør å svare.

 

Om det skulle være at han trenger litt tid for seg selv iblant så trenger ikke det bety at han har blitt noe mindre glad i deg, eller at han ikke liker å være sammen med deg. De fleste gutter trenger bare litt tid for seg selv iblant, om det så er for å gjøre lekser eller whatnot, så dette er nok noe du bare må venne deg til først som sist, uansett hvilken gutt du er med :) Det kan være litt frustrerende til å begynne med, men prøv å fylle denne tiden med ting du liker å drive med, sånn at du ikke blir sittende alene med tankene dine, for da har de gjerne en tendens til å utvikle seg til en negativ spiral. Det har ihvertfall fungert sånn for meg, og min kjæreste trenger mye tid for seg selv :)

 

At han blir litt rar når du har gitt ham en klem kan jo være fordi han er redd for at han skal tråkke over grensene dine igjen. "Er det feil om jeg klemmer tilbake nå? Er det feil om jeg gir uttrykk for at jeg vil kose mer nå?" - det tror ihvertfall jeg at han kanskje tenker :)

 

Jeg tror det har blitt nevnt her før, men når du føler deg usikker så kan du nesten være sikker på at han er minst dobbelt så usikker som deg :)

Lenke til kommentar
Denne tråden er helt fantastisk. Dere lever en romantisk illusjon, det er helt klart at dette virkelig går riktig vei. Fyren er nok keen på deg tvers igjennom, han er bare redd for å vise det. Redd for å gjøre noe galt vet du. ;)

 

Uansett, jeg syns du skal gi han en skikkelig happy suprise og kysse han på lippene.

 

Du kan for eksempel varme opp med et kyss på å kinnet først. Et sånn kjapt "peck" ikke noe big deal. Og SÅ.. og SÅ, håhå dette er som tatt fra en skikkelig søt jentefilm. Så ber du han lukke øynene, grabber hodet hans og går for den grande finale! Et vått og godt kyss som man ellers bare ser på klissete filmer fra 90tallet. Etter på kan dere sitte å fnise og se litt sjenert på hverandre.

 

Åååh, dette er så søtt altså! :love:

Minner meg om noe en jente gjorde på meg. Vi stod å klemte, bare holdt rundt hverandre. Så spurte hun og hun kunne gjøre noe, jeg sa ja, så kysset hun meg og gikk, hehe. Søtt var det og koselig :)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Kjære, kjære deg :) Du har virkelig valgt et brukernavn som passer deg godt, selv om jeg absolutt kan forstå at du lett blir usikker når du har med en sånn gutt å gjøre :) Slapp av! :)

 

En liten melding som bare forteller at du savner ham gjør garantert ikke noen skade. Det er så koselig å få sånne meldinger, og han setter helt sikkert pris på den, selv om han kanskje ikke har tid til å svare, eller ikke tør å svare.

 

Om det skulle være at han trenger litt tid for seg selv iblant så trenger ikke det bety at han har blitt noe mindre glad i deg, eller at han ikke liker å være sammen med deg. De fleste gutter trenger bare litt tid for seg selv iblant, om det så er for å gjøre lekser eller whatnot, så dette er nok noe du bare må venne deg til først som sist, uansett hvilken gutt du er med :) Det kan være litt frustrerende til å begynne med, men prøv å fylle denne tiden med ting du liker å drive med, sånn at du ikke blir sittende alene med tankene dine, for da har de gjerne en tendens til å utvikle seg til en negativ spiral. Det har ihvertfall fungert sånn for meg, og min kjæreste trenger mye tid for seg selv :)

 

At han blir litt rar når du har gitt ham en klem kan jo være fordi han er redd for at han skal tråkke over grensene dine igjen. "Er det feil om jeg klemmer tilbake nå? Er det feil om jeg gir uttrykk for at jeg vil kose mer nå?" - det tror ihvertfall jeg at han kanskje tenker :)

 

Jeg tror det har blitt nevnt her før, men når du føler deg usikker så kan du nesten være sikker på at han er minst dobbelt så usikker som deg :)

 

Takk for svar, og jeg skjønner veldig godt hva du mener. Men jeg er litt utålmodig nå merker jeg, jeg har lyst til å tilbringe tid sammen med han for å prøve og finne ut hva han vil. Jeg er også en person som trenger mye tid for meg selv, så det er ikke det at jeg ikke har noe annet å gjøre. Jeg har masse annet å drive med :)

 

Men jeg har hverken hørt eller sett han i dag. Får neppe noen melding, og jeg skal en tur bort nå og kommer ikke hjem før i 9 tida kanskje. Så da har jeg lyst tli å ta en tur bort til han ;)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Igjen, det er flott at du tar sånn initiativ, og ikke er en av jentene som tenker "Åh, han er så fin, men han tar ikke initiativ - Da må jeg droppe ham helt".

 

Håper du får inn noen kyss i kveld :D

 

Vi får håpe at han i det hele tatt er hjemme først ;) Men han ber meg sjelden inn, bare hvis de han deler kjøkken med er borte... Så det blir vel bare å stå og henge i døra og si noen ord, uff :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Svært så negativ du plutselig ble. Bare husk at du kommer ingen vei med å være negativ. Dersom du halvveis gir opp på forhånd er det ingen vits å prøve seg heller. Positivitet!

Lenke til kommentar
Igjen, det er flott at du tar sånn initiativ, og ikke er en av jentene som tenker "Åh, han er så fin, men han tar ikke initiativ - Da må jeg droppe ham helt".

 

Håper du får inn noen kyss i kveld :D

 

Vi får håpe at han i det hele tatt er hjemme først ;) Men han ber meg sjelden inn, bare hvis de han deler kjøkken med er borte... Så det blir vel bare å stå og henge i døra og si noen ord, uff :dontgetit:

Be deg selv inn ;) Når skal dere offiselt bli et par egentlig? :p Han liker HELT åpenbart deg, så si til han at du liker han(noe han sikkert har forstått innerst inne), Kyss han(legg merke til stor K) og da burde det gå greit :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Svært så negativ du plutselig ble. Bare husk at du kommer ingen vei med å være negativ. Dersom du halvveis gir opp på forhånd er det ingen vits å prøve seg heller. Positivitet!

 

Jeg vet, jeg merker det selv, jeg har tenkt alt for mye i dag :( Nå er det sånn skikkelig på bånn, vet ikke om jeg tør å gå bort til han i kveld engang...

 

Det er lett for dere å si at jeg må være positiv og gi han klemmer og kyss, osv... Og jeg syns det er veldig bra dere sier det, ikke misforstå, uten dere hadde gitt opp for lenge siden :)

Men hadde jeg filmet hvordan han er når jeg er der, og vist dere videoen etterpå, så tror jeg faktisk at dere hadde skjønt hvor vanskelig det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...