Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg har en half som jeg betalte 2000 for. Den er dog ikke heldekkende men like mye en half.

 

Jeg går ut i fra at min vil få en total på 5-6 tusen for en full.

Er det lov å spørre om du vil legge ut bilde av den? Og hvilken artist dette er?
Det ligger egentlig alt bilde ute av den. Key heter han. Holder til i Bergen. (Er da barnetegninger, ikke en dårlig kunstner :p ) er 10 stykker

post-343442-143895_thumb.jpg

Endret av Overmoden
Lenke til kommentar

Da er jeg litt spent på hvordan den ser ut. Half sleeve på en sesjon på seks timer? Skeptisk. Hvor tok du den, og hvilken artist?

Han tok halv half-sleeve, ikke half-sleeve, måtte kikke to ganger jeg også :)

 

Edit: Så ikke at noen kom meg i forkjøpet på denne posten :p

Endret av Quantium
Lenke til kommentar

Setter også pris på meninger rundt tatoveringen, både positive og negative.

 

50/50 så langt :wee:

 

Tror kanskje noe av det jeg liker best angående fargene er at de ikke er så skrikende på en måte, mange kule roser og hodeskalle tatoveringer men fargene blir for kraftige for min smak.

Endret av Fjellrapp
Lenke til kommentar

Jeg tar det naturligvis for meg selv, men jeg skal ikke lyve, hadde det vært side opp og side ned med negative kommentarer til det jeg til ta, da hadde jeg nok ikke gjort det.

 

Jeg kommer ikke til å fortelle noen andre enn noen få venner om det før jeg er ferdig med første session. :)

Få som viste om min nettopp pga kommentarer. Men jeg lever på trass så jeg hadde sikkert gjort det uansett da men :p

Lenke til kommentar

 

Nå bruker jeg timer hver dag på å prøve å finne flere "like" og artister som kan gjøre denne.. Det er faktisk ikke lett!

Du kan jo se etter artister som ikke bare er fra Norge. Det gjør det litt lettere kanskje? Men da må du forbinde tattooveringen med en ferie ellerno, og om du tar sleeve vil det jo ta litt tid før den blir ferdig da... Men om det ikke er altfor langt vekk (Danmark, Sverige, Nord-Tyskland) Kan man jo forbinde det med en helgetur eller noe. :) Blir kanskje litt dyrere grunnet reiseing, men du får den tattooveringen du vil ha og den har du for alltid. + En liten historie bak om hvordan du tok den og sikkert mange fine opplevelser på veien(:

 

Bare tenkte siden Norge med sine 5 mill har ikke så stort utvalg på artister spesialisert på en stil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...